CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Jak nejlépe využít moderní technologie? Postavíme neviditelný mrakodrap

Až to niekto hackne a použije ako gigantický displej na hranie tetrisu alebo nakreslenie <|> ... :-)

+1
-48
-1
Je komentář přínosný?

to je dobrý nápad postavit neviditelný mrakodrap vedle letiště

+1
+33
-1
Je komentář přínosný?

Škoda že to nenapadlo staviteľov WTC ...

+1
-44
-1
Je komentář přínosný?

To by mě zajímalo, proč na skleněné stěny podél dálnic (i jinde) u nás lepí siluety ptáků. Různé studie totiž ukázali, že ptáky to vůbec neochrání. Pták akorát tak vidí, že tam „proletěla ta vrána“, tak on tam proletí taky.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Nekreslili se tam puvodne dravci? Asi je ty ptaci nepoznali :-)

(BTW, uz roku 2008 se machrovalo, ze ty steny radsi udelaji srafovane ... az budou prachy: http://www.lidovky.cz/siluety-nefunguji-ptaci-narazeji-do-skla-fpe-/zpra... )

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

jj, dravci. a relativně to funguje. po otevření MZK byli běžně k vidění malý ptáci jako sýkorky, kosi, etc. jak se povalují pod prosklenými stěnami se zlámaným vazem a po polepení siluetami dravců tam už nebývali

+1
+38
-1
Je komentář přínosný?

no furt lepsi nez parabola v UK/London, ktera nici auta ;-)
... no ale budou tam muset byt blikacky kvuli letadlum ...

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

http://goo.gl/maps/eeuEu

Taky dobrej masakr :-)

+1
+40
-1
Je komentář přínosný?

je uzasne jak si nekteri mysli ze letadla si litaj jak se jim zachce a tedy v blizkosti letist nesmej stat velke budovy?

letadla nelitaj primou vzdušnou trasou snad nikde na svete a mají předem dane koridory kudy smej letet a to nejen směr, ale i vejsku, takze není vůbec zadnej problém mit letiste klidne mezi hromadou mrakodrapu

+1
+39
-1
Je komentář přínosný?

To není tak jednoduché. Letiště mezi mrakodrapy je stejný problém jako letiště v horách. Vzdušné koridory jsou ve velkých výškách, dole jsou různé vzdušné prostory, pro přístrojové přistání pak sestupové roviny. Každá překážka je nebezpečná zejména v případě ztráty orientace posádky. Vzdušné prostory nejsou "namalované", posádka se musí sakra snažit, aby v náročném terénu neletěla kam nemá.

Výškové budovy jsou nebezpečné zejména pro VFR lety, tedy vizuální. To jsou malá letadla, helikoptéry. Pokud jejich vrcholy zasahují do roviny promítnuté se sklonem tuším 1,2° od prahů drah, jsou to nebezpečné překážky obecně.

Překážky letiště Incheon: http://ais.casa.go.kr/eAIPRoot/Operations/2013-08-08/pdf/AD/RKSI/%282-47...

Navigační mapa oblasti: http://ais.casa.go.kr/eAIPRoot/Operations/2013-08-08/pdf/AD/RKSI/%282-51...

Přibližovací mapy IFR (instrument flight - podle přístrojů): http://ais.casa.go.kr/eAIPRoot/Operations/2013-08-08/pdf/AD/RKSI/%282-70...

+1
-34
-1
Je komentář přínosný?

Nice post i like this post this is an awesome post for the user of windows shortcut keys. <a href="http://shortkeys.top/">all shortcut keys</a> Because it helps user to avoid the use of mouse and touch pad.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.