CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k DOJMY Z HRANÍ - Star Citizen, nejúspěšnější titul financovaný hráči, stále roste

Perimetr vytvořen. Vypusťte vipery.

+1
-20
-1
Je komentář přínosný?

A kde su teda tie dojmy z hrania? Toto su tak dojmy z prezentacie. Ale kazdopadne to vyzera zaujimavo, snad sa to aj podari dokoncit.

+1
+17
-1
Je komentář přínosný?

Mno už jsem také finančně přispěl. Pak jsem zjistil, kdy to má vlastně vyjít, takže jsem si to s dalším měsíčním předplatným rozmyslel a zase jsem to pustil k ledu :). Snad to za ty dva roky skutečně vyjde :).

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Sm,im se zeptat jake mesicni predplatne myslite? To uz Roberts zjistil, ze mu dochazeji prachy a vymyslel dalsi sosani penez?

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

V tuhle chvíli se dá přispět dvěma způsoby: buď zakoupíte herní balíček (například loď + přístup do hry) nebo se stanete pravidelným přispěvatelem s klasickým měsíčním předplatným (případně obojí). S předplatným se vážou věci jako je vaše jméno použité někde ve hře, pravidelný měsíčník a měsíční session s vývojáři, in-game bonusy, atd. Zkrátka pro lidi, co mají přebytek peněz a neskonalou víru v celý projekt.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Chabá kopie hry EvE Online, která tu je už 11 let.
Minimálně koncept hry je podezřele podobný.

EvE Online se letos odehrála nejmasovější online bitva vůbec.

Čistě co do čísel bitva zabrala celkem 21 hodin, zúčastnilo se ji 7548 unikátních hráčů (6058 jenom v systému B-R5RB, střídali se však kvůli populačnímu limitu 2670) z celkem 717 korporací a 55 aliancí. Ze 75 zničených Titanů, nejdražších lodí hry(3000 v dolarech), patřilo 59 z nich frakci N3/Pandemicu, což z CFC/DTF učinilo jasného výherce, ať už to znamená cokoliv.

Ztráta z přepočtu herní měny ISK byla 250 tis. dolarů.

Takže pokud nechcete čekat do ruku 2016, tak koukněte na EvE Online.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

No bude to znacne odlisne od EVE - prave pro lidi, coz uz EVE nebavi/nikdy nebavilo
1. Bude tam silna single plauer cast
2. Nebudou tam takove blokace jump gates jako v EVE
3. Schopnost nekoho setrelit nebude zalezet pouze na vybave lodi, jako v EVE, ale na schopnosti hrace ovladat lod, zamerovat atd.
4. Takove masivni bitvy jako v EVE nebudou, koncept je postaveny na mensich bitvach. I kdyz kdo vi, co pridaji casem
5. Nebude tam takovy RPG element jako v EVE (vylepsovani vseho mozneho), vylepsovat se bude hrac jako takovy, ne jeho virtualni avatar.
6. Jestli si to dobre pamatuju, nebude tam casove predplatne, ktere se spotrebovava i kdyz zrovna nehrajete - jako v EVE a dalsich MMORPG hrach. Misto toho se bude platit za hraci cas, treba 100 hodin. A bude uplne fuk, jestli tech 100 hodin spotrebujeme behem 2 tydnu, nebo jednoho roku - to je mnohem vice fer pro hrace/normalni lidi, co jedne hre nechteji venovat znacnou cast realneho zivota.
To me osobne na techmo olnajnovkach hrozne stvalo, ze me hra nuti abych ji hral i kdyz zrovna nemam chut, bo mi jinak utika predplatne.

Proste jine mi to pripada dost. Samo ma to nektere spolecne veci, jako treba, ze to je ve vesmiru a litaji tam a bojuji lode. Ale to je jen povrchni podobnost.

+1
+21
-1
Je komentář přínosný?

V EvE taky zalezi na schopnostech hrace ale hlavni rozdil mezi EvE a SC je v tom ze kdyz to prezenu tak SC je ovladanim lode FPS hra zatim co EvE je ovladanim lode spise strategie. Nicmene v obou pripadech zalezi jak na vybave tak na skillu hrace.

Pro vstup do hry je potreba si koupit hru (balicek s lodi), ale dal uz se nic platit nebude muset. Predpokladam ze dale bude existovat dobrovolne predplatne jako je ted s tim ze ti hraci za to budou nejakym zpusobem obmenovani. Plus budou existovat mikrotranskace pres ktere pujde koupit kdo vi co.

Co se vylepsovani avatara tyka tak minimalne se vi ze tam pujde ziskavat reputace. Teoreticky zadny jiny skill system by tam byt nemel ale kdo vi jak co ve finale bude.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

"75 zničených Titanů, nejdražších lodí hry(3000 v dolarech)"
a jak to vypovídá o hře? To má jako být nějaké lákadlo?!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
bylo by super, kdyby se Star Citizen podařil, tak jak slibuje autor.
Ale bojím se, že se z Multiplayeru stane další megalomanský paskvil, který nic neřekne normálnímu příležitostnému hráči.
Ale pevně doufám, že Single-Player bude úžásný :-)

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Na mysi jednoznacne doporucuju hrat pouze po prepnuti do virtualniho joysticku kombinaci Ctrl - F
Bez toho je to absolutne priserny... pripomina me to strileni kachen z oblohy... :)
Jinak sam uz jsem ve star citizen zahucel dost velkou castkou.... mam Constellation, 350R a Auroru u ktery se nemuzu dockat az ji rozemelu! :)

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

...a to nikomu nevadí, že za dva roky to bude teprve hotovo? Dva roky jsou celkem dlouhá doba...

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.