CDR.cz - Vybráno z IT

No Man’s Sky rychle ztrácí na popularitě, na hru zanevřelo už 90 % hráčů

nepřehlédněte
No Mans Sky Concurrent Players 1
No Man’s Sky bylo bezpochyby jednou z nejočekávanějších her pro léto roku 2016. Pojem otevřeného světa tento titul dohnal do vesmírných výšin, kdy hráčům nabízí nepřeberné množství obsahu. Aktuálně se vynořují zprávy o problémech, které mají však háček.

Aktuální zprávy o obrovském propadu aktivních hráčů No Man’s Sky kolují internetem a šíří nepokoje o kvalitě hry. Mnohé recenze se shodují, že titul nabízí sice nepřeberné množství obsahu, které by trvalo přehrát několik miliard let, ale už selhává v jeho doručení, respektive v samotné hratelnosti, kdy se prvky a mechanismy opakují, až vzniká pro hráče silný stereotyp.

No Mans Sky 10No Mans Sky 7No Mans Sky 8

Tyto neduhy jsou velmi často kritizovány. A přestože se patrně řadí No Man’s Sky mezi aktuálně nejprobíranější témata herního průmyslu, jeho popularita se údajně propadá v rámci aktivních hráčů o zvučných 90 %. Tato čísla jsou sice poněkud zarážející, avšak ne neobvyklá.

No Mans Sky 4

Ačkoliv se média shodují na častých problémech hry, mezi které spadá repetitivnost, nadměrná očekávání i technické potíže (především v rámci PC verze hry), je potřeba se dívat na čísla i trochu v širším měřítku. Podobné propady hráčů jsou totiž více než obvyklé.

Na fakt poukázal zahraniční magazín PCGamer, který propad hráčů No Man’s Sky porovnal s propady hráčů jedněch z nepopulárnějších titulů současnosti, tedy Far Cry: Primal, DOOM či dokonce Fallout 4 a Zaklínač 3: Divoký Hon. Všechny tyto tituly zaznamenaly propad mezi 70-85 % hráčů již dva týdny po svém vydání.

No Man’s Sky se tak svými podobnými počty řadí, ač s menším náskokem, mezi běžné problémy dnešních her. Statistika tak může sloužit spíše jako důkaz toho, že hráči u jednoho titulu vydrží jen pár dní, než jej buďto přehrají či nechají ležet ladem.

No Mans Sky 3No Mans Sky 11No Mans Sky Concept 02

Problémem se však může jevit samotná podstat hry, která spočívá v nekonečném obsahu. U her, které zahrnují příběhovou kampaň na pár desítek hodin, je očekávatelné, že po jejím přehrání ji hráči odloží. Tituly s otevřenými světy, zejména tím jaký nabízí No Man’s Sky, by naopak měly své publikum udržet u obrazovek co nejdéle. 

Tagy: 
Zdroje: 

GR, PCG, CGM, SN

Diskuse ke článku No Man’s Sky rychle ztrácí na popularitě, na hru zanevřelo už 90 % hráčů

Pondělí, 29 Srpen 2016 - 20:04 | xvasek | "Jen tak objevovat" (i bez příbehu)...
Pondělí, 29 Srpen 2016 - 19:54 | Zyklon | Tak zrovna Arena o hře neřekne prakticky nic....
Sobota, 27 Srpen 2016 - 11:04 | Anonym | Vyvojari oklamali ludi takmer vo vsetkych...
Sobota, 27 Srpen 2016 - 01:01 | Xspy | No Man's sky mi v aktuálním stavu připadá...
Sobota, 27 Srpen 2016 - 00:50 | Xspy | Však i Elite a Frontier byly poměrně generické ,...
Pátek, 26 Srpen 2016 - 13:24 | Psycho Mantis | jen tak si lítat a "objevovat" prostě...
Pátek, 26 Srpen 2016 - 07:55 | Rudi Iteceder | Tohle je presne ten typ hry, kterou clovek...
Pátek, 26 Srpen 2016 - 07:03 | Xspy | Repetitivnost....přesně ta věc které jsem se...
Pátek, 26 Srpen 2016 - 00:06 | CyberAngel | Zájem přesně odpovídá křivce objevování všech...

Zobrazit diskusi