CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Přivítejte Blue Effect, český klenot vyvíjený ryze pro virtuální realitu

Prvni na celem svete?

A co napriklad ty hry z let 1993, 1994 a 1995, vyvinute ciste pro VFX-1, ty se nepocitaji?

Nebo dnes to jsou druzi prvni na svete?

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Hurá, konečně PR článek (i když neoznačený) u kterého je povolena diskuze.

Co je tohle za hovadinu?
"Titul i studio se zaměřují ryze na virtuální realitu, což z nich dělá významné zástupce na herním poli."

Těžko vymyslet něco stejně blbě formulovaného.
Sad i celé hospodářství se zaměřují pouze na produkci bezpeckatých švestek, což z nich dělá významné zástupce na potravinářském poli.

Klenot? To ten pojem hodně devalvoval. :(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ten článek je fakt unikátní výplod hodný označení PR.
Morhuhn v 3D , navíc kvůli 4K raděj ve tmě . Sem si říkal ,že by druhý hráč mohl za toho prvního alespoň chodit , když už je to tak beznadějně statické . Jako hry , kde jste seděli za kanónem a likvidovali odrážející vlny nepřátel měly něco do sebe ,ale už dávno tu byl Virtua Cop , Time Crysis či poslední reinkarnace v podobě Rambo: The Game :/

Některé hlášky jsou v pravdě hodny síně slávy hned vedle těch z DDworldu :
"výrazný problém s multiplayerem=Komunita ještě není tak rozsáhlá, aby si mohli dva přátelé zahrát pospolu"

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

wtf? Ty hry pro VR jsou staticky z urcityho duvodu. Mohli by sice tam davat moznost aby se hrac pohyboval, ale ve VR je problem ten, ze kazdy pohyb ktery neudela primo hrac, ho vykoleji a v horsim pripade mu udela spatne. A s brylemi se hybat muzete jen tam bejva pole kam az muzete dojit abyste nahodou do necoho nevrazili

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tomu se musím smát . Hry pro VR právě statické být nemají . Už Google cardboard je plný rail dem a ovladač pro normální pohyb ve hře začíná být nutností . Tuscany a HL2 byly také první kousky na kterých se prezentoval Oculus . VR v dnešní podobě je stále na úrovni VFX-1. Jistě máme vyšší rozlišení ale stále je to jen o otáčení hlavy . Snímání polohy těla není už takový problém , ale omezený prostor či vypolstrovaná cela a konečná cena pak rozhodně není masovou zábavou . Proto také VFX-1 měla svůj gyropuk a Sony využije standardní joypad či Move hůlku.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To je ta hudební skupina BlueEffect, nebo ten název jen "omylem" čórli? ☺

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.