CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k RECENZE – O rok blíž do hrobu aneb Assassin's Creed: Syndicate na scéně

"...technicky téměř nehapruje a optimalizace pro PC je konečně na slušné úrovni. " Na cem jste to hral? Stejne jako Unity se tohle neda hrat ani na 4 jadrovem CPU. Mam i5@5Ghz a je to hruza, vytizeni kazdeho jadra na 100%. Jestli je tohle optimalizace, tak pekne dekuju a radeji si zahraju jinou lepe vypadajici hru, ktera je opravdu optimalizovana. Kdybych mel stary pocitac a chtel si stezovat, tak si radeji dam facku, ale tahle hra nema s optimalizaci co delat. Vzdyt teprve na 980Ti to umi dat 60FPS :D Je to ostuda, nic vic :)

+1
+16
-1
Je komentář přínosný?

Je to opravdu tak zlé? Tady ukazují, že pod 45fps to jde málo kdy na GTX 970:

<b>Assassin's Creed Syndicate PC Gameplay - Very High Settings HD 1080P 60 FPS GTX 970</b>
http://www.youtube.com/watch?v=JQ8AgUjDO7k
CPU: Intel Core i5 2500K 4.5 Ghz
GPU: Asus Strix GTX 970 OC
Ram: Kingston HyperX Genesis 2x 8 GB 1600 Mhz DDR3
MB: Gigabyte P67A-UD3P-B3
HDD: Western Digital Caviar Black 1 TB 7200 64 MB SATA 3 WD1003FZEX

...tedy žádý rychlík to není, ale jde to docela přežitelně. Možná s nižším než Very high nastavením grafiky by to šlo hrát i na slabším PC?

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

45 fps nepovazuji za hratelne a uz vubec ne za normalni optimalizaci hry na karte za 11k :) Sam jsem tuhle hru rozchodil na GTX760 SLI na 60fps stabilne, ale jen do te doby nez sem prisel do Londyna, tam i na NEJNIZSI nastaveni nesel framerate pres 30 fps. Hraju Zaklinace 3 pri 60FPS a hra je graficky o dve tridy vyse. Tolik k te optimilizaci, ktera se vubec nepovedla.

+1
-16
-1
Je komentář přínosný?

Každý nadává na optimalizaci a nezačne u sebe, kupte nový HW, ty karty jsou na dnešní dobu plečky a SLI také žádné terno není. Karta za 11 tisíc není nic světoborného, prostě normální karta. Dnes mají výkon jen dvě karty... GTX980Ti a Titanx a nezřídka je potřeba dvě takové karty

Lidi chtějí pořád lepší a lepší grafiku a když jim to neběží tak nadávají na optimalizaci... Kvalita bez výkonu nejde.

Na hraní ve 30FPS nic špatného není, pokud máte 60Hz monitor, nastavte si VSync na 1/2 refresh rate, nejlépe pak pokud monitor podporuje 30Hz obnovovačku nebo G-Sync/FreeSync podle toho jakou má člověk kartu.

+1
-28
-1
Je komentář přínosný?

musim nesouhlasit. Mam crossfire 3x R9 290 a vse mi jede absolutne nadherne az na domrsene veci typu AC. Optimalizace se dela uplne jinak treba se podivat na Battlefront. To ze nekdo koupi GTX 970 za velke penize tak ocekava ze mu ty hry pujdou dobre. A 30FPS staci? No tak to vubec! A uz vubec ne u hry typu AC. Toto uz tady bylo ze Ubi chteli zamykat FPS na 30FPS a vsichni je poslali do haje.

+1
+22
-1
Je komentář přínosný?

Assassins Creed už pro mě ztratil kvalitu od vydání Unity. Nejhorší optimalizace, co jsem kdy viděl. Podívejte se například na výbornou optimalizaci Zaklínače 3, který vypadá o poznání lépe a rozjedu ho na nejvyšší detaily i s blbým hairworks. Unity a Syndicate nerozjedu plynule v takových detailech jako Zaklínače.

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

až oboje poběží na stejném enginu pak můžete mluvit o optimalizaci... Optimalizace jsou obecně cesta do pekel, nízké LOD, všemožné blurr, všemožné snižování kvality všeho jen kousek od kamery. Proč není stejný detail jak metr, tak kilometr, dva, pět, deset ode mě?

+1
-25
-1
Je komentář přínosný?

A naco ti bude rovnaky detail 10km dalej. Aby si mal pocit ze tie Titanx v SLI bola dobra investicia ? :) Na snizovanie / zvysovanie kvality by mali byt v hre detailne nastavenia ale v dnesnej dobe konzolovych portov je to rarita. Potom len clovek caka na rozne "HD mody" alebo naopak

+1
-19
-1
Je komentář přínosný?

<i>Proč není stejný detail jak metr, tak kilometr, dva, pět, deset ode mě?</i>

Protože na už 1km člověk žádné detaily nevidí, takže co je 2, 5 či 10km od Vás může být klidně 2D bitmapový obraz, posouvaný a scalovaný ve Vašem směru pohledu.

Realita je, že relativně nízké rozlišení oka i monitorů umožňuje vytvořit 3D svět v bežném PC tak, že je drasticky zjednodušený a směrem dále od pohledu hráče se zjednodušení ještě zvyšují, resp. některé objekty se vůbec nevykreslují.

Znáte ten vtip? Proč přešel hráč na konzoli na druhou stranu cesty? Aby se mu vykreslily budovy na druhé straně cesty...

Tak to v podstatě funguje. Jiné detaily potřebujete, když jste s někým ve hře "face to face", jiné postačí z 20m, jiné z 50m ... a dále už postačí v podstatě 2D texturka, v nejlepším animovaná. 3D vektor je pro postavu nad 100m reálné dálky v normálním pohledu (ne zoom ostřelovačky, samo...) vcelku zbytečný a když už tam je, tak jak textury na něm, tak jeho složitost může být drasticky zjednodušena.
Říká se tomu LOD - Level Of Detail = co je dá, nemusí být tak detailní a šetří se tím výkon, který prostě většina PC nemá. Bodka.

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

Engine je pouze nástroj, který ti ve výsledku vytvoří kód. O optimalizaci tedy mluvit lze, protože co engine, to jiné techniky a buď to jsou techniky špatné, anebo dobré. V případě REDEnginu jsou metody/optimalizace na lepší úrovni.

+1
-18
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.