CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k RECENZE – STRAFE je povedený kompromis mezi rogue-like a old-school FPS

Zkusil bych rád. A demoverze je taky jako v '90 ? Potěšila by 1. epizoda na vyzkoušení... :D

+1 +1-1 Je komentář přínosný?

Problém je s designem levelů. Zatímco Doom a Quake měli velice promyšlený design a spousta gameplaye vycházela z umístění nepřátel, ovládacích prvků, dveří apod., tady je to jenom bludiště a postrádá většího smyslu.
Pouze jedna hlavní zbraň to je taky problém - v devadesátkových hrách bylo spousta zbraní z různým způsobem použití a různou municí, to tady úplně chybí.
Dalším faktorem je dobíjení zbraní - v devadesátkových hrách většinou taky neviděné.
Všechno v téhle hře udělané tak, aby hráč stále couval, nikoli kosil nepřátele cestou kupředu jako v Doomu nebo DN3D.
A pro všechny ty vlastnosti si myslím, že Pixel Titans vedou mylnou reklamní kampaň - prodávají hru jako něco a přitom ta hra je ve skutečnosti úplně jiná.

0 +1-1 Je komentář přínosný?

Hmmmmmm.

To neni hra ve stylu devadesatych let, ale hra, kde jak si ji predstavuje nekdo kdo, kdo zadnou hru z devadesatych let nevidel, ale sklada ji z dostupnych a vseobecne omylanych informaci. Takze vsechny
oslavovane prvky her z devadesatych let jsou smichany dohromady asi jako kdyz pejsek s kocickou
delali dort.

Nekdo se nekde doslechl, ze hry mely rozlehle urovne kde bylo treba hledat klice - a tak to do hry imlementoval, jenze tak nejak po svem, jak si predstavoval, ze to tenkrat mohlo vypadat. To same zbrane, grafika, zvuky a vse ostatni.

Vysledkem je hra, ktera na screenshotech vypada jako z roku 1996, jenze tak nejak ve skutecnosti neodpovida nicemu, co tenkrat vyslo.

A narozdil od tech starych her se velice rychle omrzi.

0 +1-1 Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.