CDR.cz - Vybráno z IT

ROZHOVOR – Marcin Kruczkiewicz o Hellraid a lásce ke hrám [GC 2014]

Marcin Kruczkiewicz Producer
Techland se začíná do videoherního světa protlačovat stejně jako CD Projekt RED. Jeho vývojáři není pracují na dvou hrách, Hellraid a Dying Light. Nyní vám přinášíme rozhovor s Marcinem Kruczkiewiczem z týmu pracujícího na Hellraid.

Gamescom Banner 0

Zdravím, můžeš se prosím představit našim čtenářům a říct jim, co je náplní tvé práce v Techlandu?

Ahoj všichni, mé jméno je Marcin Kruczkiewicz a jsem herní producent hry Hellraid, takže mám na starosti správu celé tvorby a zároveň pracuji jako designér.

Hellraid Screenshot 07Hellraid Screenshot 15

Můžeš prosím popsat Hellraid lidem, kteří o něm dosud neslyšeli?

Jistě. Hellraid je vlastně hack 'n' slash zasazené do temného fantasy světa. Stránku hratelnosti naplňuje komplexní a pohlcující soubojový systém, ve kterém lze používat zbraně na blízko, na dálku a magii. Toto je v základu náš titul.

Řekl bys nám něco o příběhu?

Hlavní postavou děje je Aiden. Do světa, ve kterém žije, vtrhly temné síly a on se s nimi musí vypořádat. Příběh se odehrává po jedné linii, takže není možné se vydat vícero cestami. Vyplývá to z faktu, že neděláme hru s otevřeným světem.

Hellraid Screenshot 08

Patří Hellraid spíše k RPG nebo k akci?

Řekl bych k oběma, protože se zde nachází velmi košatý vývojový strom hlavní postavy a spousta vybavení vylepšujících statistiky k sebrání a osazení. Z toho pohledu se jedná o RPG, ale zároveň Hellraid obsahuje propracovaný soubojový systém z perspektivy první osoby, což se daleko více přibližuje hře akční. Jedná se jednoduše o mix a podle nás sedne mnoha hráčům.

Hellraid Screenshot 01Hellraid Screenshot 09

Co si myslíš, že je největší předností Hellraid?

Největší předností Hellraid? Definitivně soubojový systém. Soubojový systém a volnost při jeho používání, protože se dá zaměřit jenom na těžké zbraně, na magii, na lehké meče a nebo to jde všechno zkombinovat, což jsme prezentovali zde na GamesComu – hráč může rychle přepínat mezi používáním kouzla a údery sekery nebo meče. Dle mě se jedná o velmi intuitivní přístup k soubojům. To se mi na tom nejvíce líbí.

Hellraid Screenshot 02

Je Hellraid založen na stejné technologii jako Dying Light?

Ano, rozhodli jsme se přistoupit k nové verzi enginu (Dying Light i Hellraid používají aktuálně Chrome Engine 6 – pozn.red.). Takže se dá říci, že Hellraid běží na enginu Dying Light, a proto můžeme využívat propracovanější grafické efekty a výkonější hardwarové prostředky díky nové generaci konzolí.

Proč jste se rozhodli paralelně vyvíjet dvě hry?

Naše studio pracuje na hodně projektech a takto to bylo i v minulosti. Dying Light má svůj vlastní tým, který odvádí skvělou práci, a na Hellraidu pracuje zase druhý nezávislý tým.

Na které platformy Hellraid vyjde a kdy přesně?

Vydání je stanoveno na rok 2015 pro platformy PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Hellraid Screenshot 10

Poslední otázka. Co děláš, když nevyvíjíš Hellraid, máš nějaké koníčky?

Ouuu, já se vyžívám v koníčcích (smích), mám jich celou řadu. Dělám snowboarding, hraju squash, jezdím na kole a samozřejmě hraju videohry. Jsem schopen propařit celou noc (smích). Převážně hraji střílečky. Toto jsou mé zdroje zábavy.

Velmi děkujeme Marcinu Kruczkiewiczi za jeho čas a přejeme ať Techlandu vyjde na výbornou, jak vývoj Hellraid, tak Dying Light. Těšíte se na Hellraid? Zajímá vás více informací o tomto titulu? 

 
Za podporu během zpravodajství GamesCom 2014 děkujeme:

Redaktoři CDR.cz během zpravodajství používají výkonný Ultrabook™ Fujitsu T904.

Michal Klacik

V roce 2010 začínal jako redaktor RecenzeHer.eu, od dubna 2012 působil na pozici editora serveru inGamer.cz. Počátkem roku 2014 se redakce i část obsahu inGameru přesunula pod CDR.cz. Tam nyní zastává pozici redaktora pro herní i IT rubriku.

více článků, blogů a informací o autorovi

Diskuse ke článku ROZHOVOR – Marcin Kruczkiewicz o Hellraid a lásce ke hrám [GC 2014]

Žádné komentáře.