CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Warcraft III po letech opět ožívá jako fanouškovský remake v enginu Starcraft II

vsetko je fajn...ale u starcraftu a warcraftu mi strasne vadila jedna vec....kamera je velmi blizko terenu.....chybalo mi aby som si ju mohol oddialit a pochybujem ze v remaku to vyriesili....v strategii by mal mat clovek prehlad predsa a s takou kamerou to ide velmi tazko

+1
-24
-1
Je komentář přínosný?

Kdyz jsem prvne videl Warcraft III, tak jsem se prave proto na nej vykaslal. Oproti Warcraftu II nebo i Starcraftu I mi prisel strasne neprehledny. Po pravde i Starcraft mi ze zacatku prisel mene prehledny nez Warcraft II ...

+1
-28
-1
Je komentář přínosný?

Docela me zaujala ta taktika ve videu. 1. rada strelcu vystrelu a ustoupi, pote totez 2. rada a nakonec nastoupi rytiri se stitama k sobe. Kez by tohle nejaka strategie umela automaticky, rucne to clovek moc neuklika.

+1
+20
-1
Je komentář přínosný?

V tom je to, co dela nejlepší hrace nejlepsima - ze to totiž uklikaj :-))
Btw samozrejme tohle je demo video a ve hre by to nemelo smysl, ve hre by strelci strileli najednou, melee dopředu a po jednom stahovat ty polomrtvy pryc.
Jo, když mi bylo 20, tak jsem to i zvladal :-))

+1
-13
-1
Je komentář přínosný?

Otázka je zda je uhelným kamenem být pekelně rychlý klikač, což pochybuji že by mě bavilo a zřejmě nebavilo většinu lidí. Nebo být dobrý poziční stratég a taktik vedení boje, což je mnohem zábavnější vyhlídka. Neříkám že by rychlost klikání měla být úplně eliminována, ale nesmí být dominantní jako je to dnes u Starcraft II. Blizzardi jsou údajně rozladění právě malým zájmem o Starcraft II a já se vůbec nedivím. Zatím co příběh hry je skvělý(ostatně jako u Warcraftu) a pro toho kdo umí anglicky je hra v SP opravdu zábavná, ač i tam se místy s požadavkem klikat jak zběsilý dostávají za hranu. Když Blizzardi vylepšíli SP nemožností aspoň titulkovou lokalizaci, odradily minimálně polovinu těch co tu hru hrály ještě v první části trilogie kdy lokalizace ještě fungovala. Tato kombinace katastrofálních rozhodnutí Blizzardů pokud jde o herní model a zda bude mít možnost si hráč příběh vychutnat dostala Starcraft II od kterého se čekalo tak mnoho, do šedého podprůměru zájmu o hru.

+1
+17
-1
Je komentář přínosný?

Nemusis byt nutne "pekelne rychly klikac". Ale ti, kteří to hraji na TOP urovni, proste musí umet ovládat na urovni jednotlivých jednotek.
Osobne mam prumerne APM okolo 40 :-)), presto dokud jsem SC2 aktivne hral, nemel jsem problém byt 1 v nejlepší lize. Protože proste jsem si to vynahrazoval prave tim myslenim. No na ty top hrace bych nemel ani nahodou. A tak je to imho spravne.
Strategie od Blizzardu jsou pro me osobne ( a pro miliony dalších lidi) nejlepší PRAVE proto, ze se nejedna o boje typu "vyrobíme 1 000 jednotek, posleme to na 1 000 jednotek soupere a uvidíme". Osobne se mi libi, ze se ta hra musí hrat strategicky a zaroven se klade duraz na jednotky jednotlive.

Samozrejme zalezi, co si kdo predstavi pod pojmem "strategicky" - někdo si predstavi ruzne vyuzivani terenu a vyskovych rozdilu a podobne, někdo jiny si predstavi něco jiného. Blizzard ma pomerne jasny a jednoduse pochopitelny systém (2 urovne terenu, ruzna viditelnost ruznych jednotek na ruzne urovne terenu a podobne) a myslim si, ze pro premysleni a vymysleni taktik je tu prostoru dost a dost.
Mimochodem SC2 není ani zdaleka tak narocne na ovladani jednotek po jedne jako prave W3 - ve W3, zvlastne na zacatku hry, muze byt obrovsky rozdil, jestli v boji prijdu ci neprijdu o 2-3 jednotky a muze mi to vyhrat/prohrat celou hru. Takze ve W3 se musí mikrovat jak o život (a opet, pokud to clovek tak dobře nezvlada, musí vymyslet strategii, kde to tak není potřeba, ale obecne se bez toho clovek neobejde).

Mimochodem z jakých zdroju cepras informace o "katastrofalnich rozhodnuti Blizzardu"? SC2 byla opet progamingova hra, ostatne jako většina her od Blizzardu a hracska zakladna citajici nejake ty miliony aktivnich hracu mi neprijde zrovna mala :-)

+1
-17
-1
Je komentář přínosný?

Stačí se podívat na starcraftcz.com na diskuze kde ti co ještě se o hru zajímají si stěžují upadající zájem českých hráčů a je to poznat i na aktivitě hráčů na tom vebu. dle průzkumu si druhou část trilogie koupilo mnohem méně lidí než první Tato situce je podobná i v jiných zemích. To že tu hru hraje relativně celosvětově ještě dost lidí je vzhledem k nákladům co ta hra stála málo. Že je něco špatně je zřejmé už z toho že už z tak malého týmu vývojářů kteří na hře pracují Blizzardi ještě odvolali část lidí na jiné projekty..

+1
-22
-1
Je komentář přínosný?

Tak co vim, tak cesti hraci remcaji nad neexistenci lokalizace. Coz je pravda, rozhodnuti oficialne hru nevydat v cestine zrovna u nas v CR urcite odradilo hrace, kteří tu hru chteji hrat kvůli pribehu. Chapu rozhodnuti neumožnit neoficialni modifikace kvůli problemum s cheatovanim, no mohli tu lokalizaci udelat oficialne, ale to je spise problém ceskeho distributora, ze to nedokazal zaridit. No chápu tenhle problém.
Co se ale tyce multiplayeru, tak naopak se jedna o zcela spickovou strategii a osobne soudim, ze neexistuji lepsi strategie, nez ty od Blizzardu. Osobne jsem u SC2 doted ani nezapnul single a celou dobu hraju jen multiplayer:-) Takze ja jsem opacny extrem - me nejaka hra vs AI vůbec nezajima, zajima me ciste multiplayer a ja jsem maximalne spokojenej:-)
A co se penez tyce, tak soudim, ze Heathstone je uspech jak hrom a Heroes of the storm bude to same. Imho cesta "dame hru zadara a pokud lidi budou chtit urychlit ziskani nejake věci, necht si za to zaplati " je v dnesnim svete ta nejlepší mozna.
Osobne jsem do HS nacpal asi vic penez, nez kdybych si tu hru za 20 euro jednou koupil. Precijen jednou za mesic si klidnout něco za 1,7 euro člověka tak neboli :-))
Takze pochopim, když se hlavni zajem presune do tohoto smeru pokracovani strategie firmy.

+1
-21
-1
Je komentář přínosný?

Na lokalizaci bych to nesvadel, uz 20 let se uci anglictina na zakladnich i strednich skolach. A ti co meli ve skole pouze rustinu vetsinou Starcraft uz moc nehraji.

Dneska neni moc logickych duvodu proc ze za ctvrt stoleti clovek nenaucil zakladni svetovou rec - tu by mela umet i babka na verejnych zachodcich. Take neni moc zamestnani, kde by se clovek bez znalosti minimalne anglictiny obesel.

+1
-36
-1
Je komentář přínosný?

Tak se koukni na tu stranku, o které sla rec.
Nic nez cestina se tam uz par let neresi.
Btw ja anglicky umim taky tak nejak, ze bych asi i trosku pochopil, o co tam jde, ale abych tomu nejak dobře rozumel, tak to ani nahodou.
No jak jsem psal, me stejne single nezajima :-)

+1
+20
-1
Je komentář přínosný?

Ano to je bohužel pravda.

+1
+23
-1
Je komentář přínosný?

Jenze na skolach se neuci pouze Anglictina, ale i jine jazyky. A to ze se uci jeste neznamena, ze ji vsichni umi. Tech, co opravdu umi Anglicky alespon an urovni teto hry bude v populaci mensina.

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

Tak co vim, tak cesti hraci remcaji nad neexistenci lokalizace. Coz je pravda, rozhodnuti oficialne hru nevydat v cestine zrovna u nas v CR urcite odradilo hrace, kteří tu hru chteji hrat kvůli pribehu. Chapu rozhodnuti neumožnit neoficialni modifikace kvůli problemum s cheatovanim, no mohli tu lokalizaci udelat oficialne, ale to je spise problém ceskeho distributora, ze to nedokazal zaridit. No chápu tenhle problém.
Co se ale tyce multiplayeru, tak naopak se jedna o zcela spickovou strategii a osobne soudim, ze neexistuji lepsi strategie, nez ty od Blizzardu. Osobne jsem u SC2 doted ani nezapnul single a celou dobu hraju jen multiplayer:-) Takze ja jsem opacny extrem - me nejaka hra vs AI vůbec nezajima, zajima me ciste multiplayer a ja jsem maximalne spokojenej:-)
A co se penez tyce, tak soudim, ze Heathstone je uspech jak hrom a Heroes of the storm bude to same. Imho cesta "dame hru zadara a pokud lidi budou chtit urychlit ziskani nejake věci, necht si za to zaplati " je v dnesnim svete ta nejlepší mozna.
Osobne jsem do HS nacpal asi vic penez, nez kdybych si tu hru za 20 euro jednou koupil. Precijen jednou za mesic si klidnout něco za 1,7 euro člověka tak neboli :-))
Takze pochopim, když se hlavni zajem presune do tohoto smeru pokracovani strategie firmy.

+1
+20
-1
Je komentář přínosný?

Stačilo oddělit SP od MP a s lokalizací by problém nebyl nikde na světě. Nejdřív musíte hráče přitáhnout ke hře aby jim jak se říká zalezla pod kůži. Aby se hráč dokázal ztotožnit s rasou kterou si pak v MP vybere k soubojům v MP. Pokud zákazníka nakrknete hned z kraje po instalaci, nedivte se že si vybuduje averzi k jinak slušné hře a i kdyby MP nikdy nehrál a hrál jen SP, nákupem trilogie by přihodil Blizzardu do měšce hezkých pár zlatých. Pokud jde však Blizzardu hlavně o MP, pak však nechápu proč se s SP vůbec obtěžoval, když mu to teď v očích lidí škodí.

+1
-28
-1
Je komentář přínosný?

Jenze bezny hrac tohle neuklika. Osobne me uz v nekolika hrach moznost intelugentnich formaci napadla, ale ja to neuklikam a hry to neumi.

+1
+15
-1
Je komentář přínosný?

Ano, ale to se muze tykat her, které nebudou mysleny "profesionalne". Takove nejake Age of Empires ci něco takového, jo , tam si umim představit, ze za tebe něco bude delat PC.
Ale Warcraft / Starcraft byly vždycky progamingove hry, kde zalezi ciste na skillu a Pc za tebe neudela vůbec nic. A jak rikam - me to prijde spravne. Ono SC (i W3 třeba) si zahrajou všichni, od toho je tam systém ruzny lig, kde jsou razeni hraci podle toho, jak moc vazne to berou a jak moc to umi. Clovek hraje vždy s podobne dobryma lidma, jako je on sam - pokud se zacne zlepšovat, zacne dostavat lepsi, a naopak. Takze jasne, nikdy nebudes v top 100 na svete (ja uz dneska asi taky ne, i kdybych trenoval rik v kuse, asi bych to uz nedal jak kdysi), ale porad si tu hru muzes zahrat s nekym, koho mas sanci porazet s pravdepodobnosti 50%.

A proti PC? Nevim no, mozna to bude znit nadute, ale proti Pc to není zadna vyzva, Pc clovek porazi se zavazanyma očima... (Pamatuju, jak jsme soutezili, kdo da v SC1 vice PC s mensima ztratama a dospelo to k okamziku, kdy jsem dal 7 PC (coz bylo maximum) beze ztraty jedne jednotky :-))

+1
-20
-1
Je komentář přínosný?

Tak pri takovemhle rozdeleni se to da pochopit.
Jinak koukam, ze jsi byl docela drsny level. Ja mel problemy W3 i proti PC, protoze jsem se odmital piplat s hrdinama a bezne jednotky me ti nepratelsti rozsekali.

+1
-27
-1
Je komentář přínosný?

Heheh :-))
No ve W3 proste hrdiny mit musíš, idealne 3, ja osobne jsem uz 3 nestihal a tak jsem hral se 2. Ale když na to prijde, tak hero na lvl 6 sunda klidne 20 samotnych jednotek, takze ano, hrdiny mit musíš :-) Dokonce se to hraje tak, ze hrdina je vůbec první bojova jednotka, kterou delas:-)

+1
+21
-1
Je komentář přínosný?

Ja vim, jenze me to s nima proste nebavilo. To uz jsem mohl rovnou hrat Diablo a ne Warcraft. Takovy remake Warcraftu 2 by stal za hrich, tedy pro me.

+1
+29
-1
Je komentář přínosný?

umi to vpodstate kazda strategie kde funguji skupiny/grupy, tedy dnes vpodstate vsechny strategie

proste si udelas treba 4 skupinky pod cisla 1-2-3-4 kde jsou strelci, strelci, bojovnici a bojovnici, a postupne jen klikas na dana cisla a stahujes nebo naopak nasazujes do linii, nektere strategie umi i formace, takze si pro danou skupinku nastavis jakou ma drzet formaci :)

+1
-15
-1
Je komentář přínosný?

W3 jsem letos hral byl jsem zklaman kdyz my vydea nejela a kdyz jsem si stahl program na jejich prehrani jeli nejak divne.
Tak by me zajimalo jestli budou prevedene i videa ze hry a jestli budou nejak opravene a upravene pro dnesni HD standart (v dobe W3 DVD bylo v plenkach tak videa maji kvalitu ...).
Zajimalo by me jetli prevedou i scenare a jestli ten jejich mod bude obsahovat nejake nove kampane jelikoz se my W3 zdal kratky ale to je mozna tim ze zadne Strategie nevychazi (nemyslim ty smejt kde dostanete army a rikaji tomu strategie a kdyz vam vse umre proste konec zadne budovani).

+1
+17
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.