CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Google dokončuje "samořídící" automobil, kdo bude viníkem případné nehody?

takze taxikari kamionaci,autobusaci ridici mhd a dalsi ridici z povolani mate 5 let na studium nejakeho jineho oboru... ja jen aby jste pak nebreceli :)

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Me spis zajima jak se hodla auto rozhodovat v pripade dopravni nehody.

Dejme tomu ze mame auto a v nem jsou 4 osoby a riti se na ostruvek na kterem stoji 3 lidi, ktere pri narazu velmi pravdepodobne zabije, ale pokud se jim vyhne tak to napere v plne rychlosti do kamionu ktery jede v protismeru a usmrti osadku vozu. Otazka je jak se software rozhodne a kdy bude mit vyssi prioritu zivot osadky vozu a kdy zivot okolnich jedincu. Budou treba specialni tabulky ktere budou urcovat ze jste dulezitejsi nezli lide na ostruvku, nebo budou prodavat specialni hack ktery upravi prioritu osadky vzdy na maximalni hodnotu vuci okoli...?

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Pochybuju, že autopilot se bude řítit na ostrůvek :-) Ale to že kamion pojede v protisměru beru. Autopilot (IMO logicky) by měl (zkusit) vykonat úhybný a brzdný manévr tak, aby se vyhnul kamionu a přitom zastavil před ostrůvkem. V nouzi alespoň zastavil. Určitě nebude úmyslně najíždět do ostrůvku s lidmi. Teoreticky by se dalo vychytat i něco, jako postavení vozidla tak, aby osádka měla maximální šanci na přežití, respektive pokus o minimalizaci škod posádky vozu.
Logicky, kdyby to řídil člověk, uhnul kamionu v protisměru, ale vjel do lidí na ostrůvku, tak má ty lidi na krku, bez ohledu na vliv idiota za volantem kamionu.
Nicméně, já bych skoro čekal, že kamiony budou v autopilotech první na řadě, nebo jedny zprvních.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Ja vim ze ti lidi ti zostanou na krku kdyz je smetes, ale precijen stale zijes coz je taky prima vec. Prave ze ta otazka se ukazuje ve chvili kdy to proste ubrzdit nejde a to auticko musi fakt rozhodnout kdo to schyta. Ted je to na ridici, ale na kom to bude v automaticky rizenem voze?

Jo dalsi moznost je prevest vsechna vozidla na rizena pocitacem a tohle se nestane, ale to je taky tezka utopie, musi se pocitat s tim ze prechod bude probihat postupne.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

To je predsa vyriesene. V sulade s ustavnym pravom rozhodovania o svojom zivote,a tiez s 1. Assimovim zakonom robotiky + v neposlednom rade kvoli zbaveniu sa zodpovednosti vyrobcu bude toto rozhodnutie plne vyhradene posadke.
Pekne na HUD upozornenie s ponukou moznosti:
A/narazit do kamiona ?
B/ zrazit chodcov ?
C/ pouzit vystrelovacie kresla na opustenie vozidla?
D/ hacknut riadenie kamionu aby odbocil do priekopy ?
E/ Ak nieste spokojni s A/az D/ prosim navrhnite ine riesenie.

Aby sa nepovedalo ze auto nic nerobi tak aspon zahaji nudzove brzdenie a nafukne aribagy. Medzitym ma posadka cas na vykon demokratickeho hlasovania .Kedze su vsetci 4 rovnopravni tak bude asi treba niekolko kol kym dostane vitazny navrh aspon 3/4 podporu.
Koniec srandy.
Raz budu moct chodit po cestach len automaticky riadene auta. Rucne riadene budu len zavodne specialy na uzavretych okruhoch.Aj tie budu riadene na dialku kvoli ochrane "jazdcov" Teraz to znie ako utopia ale tak isto znela par storoci dozadu zmienka o elektrine.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Zákony robotiky by se zde uplatnit daly. Jen bude těžké zajistit, aby automobil v určité rychlosti stihl včas a vhodně vyřešit podobnou situaci. Jistým řešením by byl jakýsi "centrální mozek", který má na druhou stranu spoustu nevýhod (výpadek apod).

Pokud by totiž na situaci reagovala díky centrálnímu řízení obě protijedoucí auta naráz, bylo by snadnější eliminovat srážku, než v případě obou nezávisle se rozhodujících.

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

Je tu ještě třetí možnost krom centrálního rozhodování a dvou nezávislých aut: blízká auta se budou mezi sebou "domlouvat". A tak to i IMHO bude.

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

Tady se jedná o reakci na Scarabea, ten psal o případu, že se v protisměru řítí kamion. Z toho vyvozuji, že se jedná o kamion řízený člověkem, nikoli strojem. Strojem řízený kamion se nebude řítit v protisměru, ale bude dodržovat platné předpisy a elektronická návěstidla pro robotická nákladní vozidla :-)

+1
-15
-1
Je komentář přínosný?

Evidentně máš příliš vysoké mínění o neomylnosti techniky. Pamatuju si, jak v prváku na mat-fyzu jsme měli v angličtině článek o jakémsi technologiemi nacpaném městě budoucnosti a nějak jsme se shodli, že bychom tam žít nechtěli, protože technice se nedá věřit :-). Několikaletá praxe programátora mě v tom jenom utvrdila...
(Druhá věc je, že ta technika v tomhle případě nemusí být dokonalá, stačí, aby uměla řídit líp, než člověk, což není nijak vysoko nasazená laťka :-) )

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Jo a "specialni hack" sa predavaju uz teraz. Napr velke cierne auto,dialkove ovladanie "Zelenej na semafore" aj roznofarebne majaky . Okrem zachranarov,hasicov a policajtov to ma aj kopec dalsich "tiezdolezitych" ako su politici a ich kamarati. Modry majak ma najvyssiu prioritu ;)

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Jo uz sem videl policajty naborit zachranku, hui hui ja mam prednost a tak mi vsichni ..., ale prekvapive to nefunguje kdyz dva maj tu prioritu stejnou :D

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Myslel som ro ironicky.Nic nieje dokonale. Pravdepodobnost zrazky policie a sanitky zo zapnutymi majakmi je radove mensia ako sanca ze sa zrazi bezne osobne auto s beznym protiiducim kamionom kde szaspal vodic po 700 km sichte...

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

A na zaver. Uvedeny problem je samozrejme dilema. Prave automaticke riadenie ma okrem ineho zamedzit aby sa kamion ocitol v protismere. Ked sa eliminuje pricina tak netreba riesit nasledky.

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

Jak sem rekl vejs, to ze se prevede cela doprava v jednom okamziku na rizenou pocitacem je nemozne takze tenhle problem opravdu muze nastat.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

V takové krizove situaci, si myslím je možné toto: za předpokladu, že nemohu uhnout před kamionem jinde a v případě srážky s kamionem mi hrozí jistě smrt (jede dost rychle), pak mohu chránit svůj život na úkor zdraví druhého člověka, ale ne na úkor jeho života, jeho zabití.
Tohle se "obyčejně" člověk automaticky rozhoduje a bere v potaz dalších více věcí: rozhled po okolí, koho veze, rychlost kamionu, vlastní rychlost, předpokádaný důsledek srážky, důsledek uhnutí z cesty a nabourání někde jinde. Nevím jeslti tohle umí G.auto.
Jinak se mi zdá, že by s takovými auty odpadl problém 50km/h :)
Ale nastaly další problémy s hacker-y :)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Taková situace v praxi s největší pravděpodobností nenastane. Důvody, proč si to myslím:

1. Auto bude jezdit předpisově. Až nechutně předpisově. Bude striktně dodržovat veškerá i ta nejnesmyslnější nařízení. Co je pro jednoho opruz nehodný respektu, bude pro auto prostě jedna z instrukcí.

2. Ostrůvek bude s největší pravděpodobností v zóně, kde bude omezená rychlost, kterou auto dodrží. S velkou pravděpodobností tak stihne zabrzdit, nebo alespoň dokáže zpomalit natolik, že následky nebudou nijak fatální pro ani jednoho ze zúčastněných.

3. Auto bude schopné beze zbytku naplnit nařízení "plně se věnuj řízení". Tudíž bude schopné na rozdíl od člověka vždy a za všech okolností předvídat, bude schopné počítat se všemi eventualitami danými aktuální situací, která se v každém momentě mění. Popsané situaci tudíž velmi pravděpodobně předejde, takže ji nebude muset vůbec řešit.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Já myslím, že tohle je velice pravděpodobné, každopádně jsou situace, které nelze předvídat.

Situace: roboauto jede kolem ostrůvku v=50 km/h. Z boční ulice vyjede "Avie" co zapomněla dát přednost, 2 s do nárazu. Brzdit a narazit čelně? Strhnout řízení doleva na ostrůvek? Tam jsou lidi, ale nedošlo by k nárazu a ohrožení posádky. Něco jiného? Beru klasické tramvajové ostrůvky kolem kterých se fičí normální rychlostí.

Těch situací se dá vymyslet hafo. V protisměru se náhle začnou předjíždět dva kamiony, roboauto jede 90 km/h, přesně podle předpisů. Na krajnici by se dalo vyhnout, ale stojí tam stopař. Vpravo les, vlevo také. Čelní náraz je smrťák, v lese rizko obrovské, na krajici člověk... A teď stanovuj chladné tabulkové priority. Nic moc.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

A proto takové auto nechci, dokud nebude mít vše-řešící Turbo Boost ;-).

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Nebo Bullet time :)

PS jedna dobrá zpráva: Díky tomu, že tohle vyvíjí v Googlu, tak se to snad nebude vypínat tlačítkem Start. :)

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

No to je jasné, zvolí jednu z těchto alternativ:
- smykem to otočí a před kamiónem ujede
- najetím na rantl ostrůvku se nakloní na dvě kola o projede mezerou mezi kamiónem a ostrůvkem
- najede na náhodou na místě stojící sklopenou odtahovku a kamión přeskočí
Musíš si uvědomit, že pro počítač není problém zvládnout, to co dnes umí jen Simír :-)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Otázka je, jestli to auto vůbec ví, kolik lidí v něm je, prakticky to k ničemu nepotřebuje.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Jakto že ne? Vy jste si nevšiml, že se auta chovají v určitých situacích jinak, podle "nákladu"?

Minimálně pro buzeraci "Zapni si pás" to potřebuje vědět. :)

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

a ono otravuje i někoho jiného než řidiče? ;-) jsem ještě neviděl...

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

To mělo být asi někam jinam což, protože to nedává ve spojitosti s větou, na kterou jsem u předřečníka reagoval, nějak smysl.

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

opravdu si myslis ze se takove auto nekdy bude ritit na ostruvek plny lidi? takove auto pravdepodobne pojede podle predpisu, tedy se k ostruvku nebude ritit, ale pojede k nemu rychlosti pod predepsanym limitem, ve mestech tedy od 30 do 60km/h (drtiva vetsina statu ma tyto limity)

a takove auto se jiste nebude rozhodovat jestli zatoci na ostruvek plny lidi nebo ne, to auto pravdepodobne prposte zastavi, tak jako by pravdepodobne zastavila vetsina zivich ridicu, navic zastavi podstatne drive nez ten zivi ridic, ktery ma casto reakcni dobu okolo jednotek sekund :)

a mimochodem, kamiony maji bejt jedny z prvnich aut s autopiloty, Volvo v tomto smeru pracuje na automatickych systemech rizeni prez 10 let, a docela verim s Googlem budou jedny z prvnich kdo snima budou spolupracovat na nasazeni takoveho systemu do realneho provozu

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Odpovědnost za nehodu nese u nás vždycky majitel vozidla, ale je to spíš akademická otázka, vzhledem k tomu, že všichni jsou stejně povinně pojištění.
Jestli pojišťovny budou chtít za auta s automatickým řidičem víc nebo míň než za ostatní ukáže až čas.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Co riesite nehody!!!

V prvej faze nasadenia to bude na 100% nieco ako autopilot. Ked budes chciet tak to zapnes a auto ide. Ak sa vyskitne problem tak tak auto bude vrieskat nech preberies riadenie a rozhodnes. Popriade zacne brzdit. V druhej faze nasadenia bude autopilot stale zapnuty a ty si ho vypnes ked budes chciet riadit. Mozno ze vypinanie bude obmedzene kvoli "bezpecnosti" cestnej premavky. A nakoniec tretia faza, volant, pedale a ostatne ovladace zmyznu z aut. sak naco by tam boli. zadas kam chces ist a auto ta tam dopravy.

akurat ma cely koncept chybu krasi. Udrzat auto na ceste, trafit na miesto urcenia, zabranit zraske to uz asi je celkom OK. Ale ako naucia auta rozpoznavat stav vozovky? Smyklavu cestu by mohli zvladnut ale co diery? Na opticke rozpoznanie to moc nieje, na nejaku radarovu hracku asi tiez nie. Uz asi viem preco sa taketo auticka testuju v krajinach kde su kvalitne cesty:)

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Ehm. Jsou situace, kdy je dlouhá i prostá reakční doba aktivního řidiče (typicky někdo vběhne do cesty, auto vjede do tvé dráhy). Aktivní řidič to někam strhne a zároveň brzdí. Když bude řídit automat, bude tato záchranná akce na něm, není čas předávat řízení řidiči. Bude-li mít řidič vyšší prioritu, může do záchranného manévru vstopit a řízení převzít, ale na nikoho nelze čekat než se zorientuje v situaci.

Opravdu bude zajímavé definovat priority. Běžný člověk primárně chrání sebe (pud sebezáchovy), v druhé řadě jiné lidi a nakonec plechy. Může se stát, že sebe zachrání, ale někdo to odskáče a za to může být souzen. Bude souzen počítač? Těžko. To je oč tu běží.

+1
-17
-1
Je komentář přínosný?

Myslim ze by roboticka auta mohla prinest spoustu zlepseni a zrychleni dopravy, treba takova fronta na semaforu by nebyla cekam az se ten predemnou rozjede ale vsechny auta se zjedou naraz a zachovavaji porad stejne rozestupy. Ikdyz tohle v Japonsku umi ridici i bez robotu :)

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

A co diry na vozovce, jak na to bude auto reagovat ?

+1
-15
-1
Je komentář přínosný?

Stejně jako lidé. Senzory na to jsou.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Prejde ich pomalsie ? Alebo diery nebudu lebo namontuju vsade kolajnice :D Vsak predbiehat nebude treba ked budu vsetci jazdit predpisanou rychlostou.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Spíše se bojím toho, že se změní struktura nehod a opatrný člověk bude více ohrožen.

Nyní je spousta nehod z důvodu, že řidič je idiot. Řidiči idioti a lidé, které s ním (vědomě) jednou v autě, mají podstatně větší pravděpodobnost nehody, zranění a smrti než ostatní (i když samozřejmě idiot někdy způsobí zraní nebo zabije někoho jiného). Tito lidé pak tvoří pak značnou část celkových počtů nehod, zraněných a mrtvých.

Pokud se bude porovnávat jen celkový počet nehod, zraněných a mrtvých, tak i přes celkově nižší nehodovost to nemusí znamenat pro slušného, opatrného člověka větší bezpečí, ale naopak může být ohrožen více, protože se podstatně sníží nehodovost u těch idiotů.

Omlouvám se na ten výraz, klidně si jej nahraďte jiným.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Naopak nehodovost "idotov" sa docasne zvysi.Lebo budu viac obiehat predpisove iduce automaty. Pri zvysenej nehodovosti sa skor vyzabijaju takze bude ich bude podstatne menej na odovzdavanie ich "idiotskeho" genomu dalsim generaciam.Casom umerne s ich klesajucim poctom na cestach bude klesat aj ich nehodovost.

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

To si vůbec nemyslím, protože software v autech bude nastaven tak, aby chování auta bylo čitelné pro všechny okolo, tzn. znamení o změně směru bude dávat vždy s dostatečným předstihem, nebude provádět žádné zběsilé manévry ani riskantně předjíždět atd. A myslím si, že se zmenší i počet nehod riskujících idiotu, protože software v autě zareaguje na toho idiota lépe a rychleji, samozřejmě za předpokladu, že bude vhodně naprogramován.

Ale divím se, že tu zatím nikdo nezačal diskutovat o tom nejzajímavějším, tzn. odpovědnost výrobce za chyby v software auta, pokud k nehodě dojde díky chybě v software, kdo za to bude mít odpovědnost? Příp. pokud dojde k nehodě na náledí, čí je to chyba, řidiče, který vyjel s autem, nebo software auta, který nerozpoznal nebezpečnou situaci a včas nezastavil? Pak sem taky zvědavej, jaké easter eggy si pro nás vývojáři software aut připraví :-). A nakonec taky jak dlouho bude trvat, než počítač ve všech autech bude infikován sebevražedným virem, který v pátek 13. způsobí hromadnou sebevraždu.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Nejslabsim clankem auta je a vzdycky bude ridic, zivej ridic.

auto s autopilotem by melo bejt jiz od zakladu vybaveno 360 stupnovim zaznamovim zarizenim, a hromadou senzoru ktere proste slouzi k tomu, aby dany autopilot vedel kudy jede a jake dopravni predpisy ma dodrzovat, tedy by nemel bejt zadnej problem takovito zaznam nasledne pouzit pro dokazovani viny ci neviny, a docela verim tomu ze pokud jiz takove auto s autopilotem zavini autonehodu a vina bude na nem, tak to bude tak minimalni procento, ze ikdyby Google dal za kazdou takovou nehodu poskozenym milion dolaru, tak natom porad bude sakra profitovat :))

je usmevne jak se nekteri diskuteri snazi vypsat situace co by udelal autopilot v takove a makove situaci, ovsem autopilot by se do takove situace pravdepodobne nedostal, protoze nepojede jako prase a mimo predepsane predpisy :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Bohužel těch situací vedoucích k nehodě vozidla je milióny. Nejen ten případ s ostrůvkem, co se zde probíral. A obávám se, že jsou takové situace, které prostě nemůže zachránit ani robo-auto. Například, když vám pod kola auta skočí dítě, tak neuděláte nic. Prostě smůla. Neudělá nic ani robo-auto. Nehoda je na světě a otázka v článku je teď na místě. Kdo je viník?
A takovýchto okolností vedoucích k nehodě může nastat milión. Nemyslím si, že takové robo-auto by bylo imuní vůči nehodě. Autu může prasknout pneumatika, může dostat smyk a nehoda je na světě...
Dalo by se o tom polemizovat dlouho. Píši to sem proto, jelikož jsem nabyl dojmu, že si někteří myslí, že robo-auto nemůže havarovat, což je omyl.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

"Roboauto" ale má díky lepšímu rozmístění senzorů (než má člověk) šanci tomu předejít mnohem častěji (a i rychleji) a tak i když tomu nepředejde ve 100%, tak to pořád bude mnohem lepší než teď (a jde si představit i to, že když zaznamená děti podél cesty, že zpomalí na takovou rychlost, kdy by stihlo zastavit).

Odpovědnost v tomto konkrétním případě má ten kdo to dítě hlídá. Pokud ho nikdo nehlídá, tak už je tam jen morální odpovědnost rodiče, který to dítě před takovým chováním důrazněji nevaroval - chyba výchovy (+ nerozum dítěte no, ale tak kdo byl jako dítě (nebo kdy vůbec) rozumný :) ).

Ale myslím že nejsme ve při, nic není dokonalé (jak pravila liška v Malém princovi), přesto se na to těším a už aby to bylo (silnice bez řidičů).

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Zrovna situace typu kdy dítě nebo pes vběhne přímo před auto vyřeší robo-auto zcela s přehledem, protože zareaguje o sekundu rychleji než člověk, případně může být na autě vepředu po stranách namontovaná teleskopická boxerka, která dítě odpinkne z cesty auta :-) a tak zabrání škodě jak na zdraví tak i na autě.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

spousta senzoru ktere to dite zaznamenaj zrejme mnohem drive nez by ho kdy zaregistroval ridic, reakcni doba takoveho ridice bude propastne horsi nez je i u dnesnich kuprikladu brzdnych asistentu ktere jiz ma spousta aut i dnes, takze pripadna tragedie by mohla mit s takovim autem s autopilotem mnohem mnohem mensi nebo i zadne nasledky

ano situaci jsou miliony a miliardy, ale vsechny maj spolecne nekolik dulezitych faktoru, reakcni doba (rozhodne lepsi na strane stroje), pozornost a prehled o situaci okolo auta (rozhodne lepsi na strane stroje), rozhodnuti co udelat a vubec nejaka reakce (rozhodne lepsi na strane stroje)

bohusel vetsina ridicu by v situaci kterou popisujes neudelal vubec nic a brzdoveho pedalu by se dotkla as ve chvili kdy by dite bylo davno na kapote nebo pod kolama, kdo nekdy zazil kuprikladu stret se zveri, tak vi ocem to je, ackoliv jsem tu srnku videl ze stoji asi 5 metru od cesty a stala smerem od silnice, tak me ani nenapadlo ze me tam skoci, a brzdit jsem zacal az ve chvili kdy jiz bylo davno minimalne pul sekundy po samotnem stretu, proste reakcni doba tak nekde mezi 1-2 sekundou, a statistiky potvrzuji ze drtiva vetsina ridicu proste nema reakcni dobu pod 1 sekundu, naopak bohuzel casto je to k tem 2 sekundam, stroj nadruhou stranu bude mit reakcni dobu v milisekundach a zrejme bude mit predem jiz pripravene i v pohotovosti asistenty tak jak to maj dnes nektera auta bezne pokud maji treba radarovej tempomat a podobny systemy ;)

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

Klídek lidičky... neřešme problémy které jsou vzdálenější než let lidské posádky na Mars... ještě si nikdo z vás nevšiml, že cokoli v automobilové dopravě je nevyhnutelně podmíněno předcházející právní obsluhou? Nejdřív budou připravené paragrafy, a teprv pak autíčko s vlastním "rozumem". A nebojme se, než budou paragrafy, to si ještě hezky počkáme...

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Myslím, že řešit co auto udělá či neuděl v situací jako jsou ty popisované vůbec nemusíme. To z toho důvodu, že pokud budou všechna auta automatická, tak budou navzájem vědět, kde se pohybují. Když bude některé auto v nouzi, ostatní mu dávno před tím, než ho člověk zahlédne, odklidí cestu. Dál bude lépe vidět nejenom ve tmě, ale i ve dne. Tak že třeba i pozná výraznou změnu v pohybu člověka na chodníku a tou dobou už bude brzdit a nejen toto auto, ale i auta za ním. Myslím, že s používáním automatických aut vzniknou jiné problémy, který nás teď vůbec nenapadají. Protože auto je stroj, nejde teda jeho reakce přirovnávat k rekcím řidičů. Auto v krátké chvilce může udělat i naprostou šílenost, a až potom vlastně člověku dojde, že to byla správná volba.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Seriozne.... to si nepripadate uz teraz ako panaci ? Google vie vsetko o vas... komu kedy a co mailujete, odosielate im stretnutia vo vasom kalendari, odosielate im co sa vam paci co Vas zaujima. Google vie kde sa nachadzate teraz, kde ste sa nachadzali pred 22d 5h 3m a 25s. Google vie co ste kedy komu povedali. Google vie co hladate na nete a google vie lepsie ako vy co by ste mali a co nemali vidiet/vediet. google vie ake stranky navstevujete aj bez toho aby ste vobec google pouzili (tracking cookies). A najblizsie... google si mysli ze ste neschopny panak ktory nevie soferovat, tak vas ako male babo usadi do vozitka a odvezie niekam... co ak by ste chceli ist niekam kde vas google nedokaze odviest?
v prvom: rade sa to nestane, pretoze vtedy uz nebudete mat vlastnu volu
v druhom: nebudete taketo nieco potrebovat pretoze google vie co potrebujete a ukaze Vam ze to nepotrebujete
v tretom: taketo miesto uz nebude existovat, pretoze google rozhoduje co sa dozviete a co nie.

v skratke... ludia su dobytok.

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

To že lidé neumí řídit je fakt, vypovídají o tom statistiky nehodovosti.

A vyřiďte panu doktorovi, že ty prášky nezabírají, ať vám předepíše jiné.

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

Keby som precital tento prispevok skor , tak by som na Vas predosly ani nereagoval.
Ako vidim u vas zlyhli nie len rodicia ale aj cely vychovnovzdelavaci proces ktorym ste presiel/nepresiel.

Na vase komentare uz nereagujem nakolko su bez znamky inteligentneho zmyslania.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.