Remake legendárního System Shocku v prvních screenshotech!
Night Dive Studios před nedávnem získali práva k celé značce System Shock, přičemž se rozhodli ji převést do moderního kabátu, a nabídnout ji tak novému publiku. Vývojáři dnes vypublikovali side-by-side snímky z obou her, aby si každý mohl udělat obrázek o tom, jakou práci odvedli.
Grafická stránka vypadá parádně, barevně, nablýskaně a s efekty, o kterých by se mohlo roku 1994 nechat jenom zdát. Celou hru pohání engine Unity. Jak je vidět z původních screenshotů, autoři se věrně snažili přiblížit originálu a zachovat jej co nejvíce, včetně modrého odstínu. Velký podíl na designu má také Robb Waters, který nese na svědomí první System Shock a do remaku se rozhodl taktéž zapojit.
„Byli jsme v kontaktu s týmem zodpovědným za původní System Shock i za následující díly. Čímž chci říct, že oba nové díly (a updaty k již vyšlým) budou velmi věrné originálům,“ sdělil Polygon magazínu Stephen Kick, CEO Night Dive Studios.
Pro bližší srovnání se nabízí interaktivní screenshoty publikované na Polygonu, ve kterých můžete posuvníkem libovolně měnit a porovnávat snímky starého a nového System Shocku. Jedná se o stejné screenshoty, které naleznete v tomto článku (ovšem bez posuvníku).