Payday naruby: RICO je kooperativní střílečka z perspektivy zásahových jednotek
Pokud jste kdy hráli Payday a máte srdce, jistě vám bylo líto, že musíte střílet zástupy policistů, kteří nepřišli dělat nic jiného než svoji práci. Možná pro vás existuje RICO, kooperační střílečka, v níž jako součást elitní jednotky pro organizovaný zločin střílíte zástupy zločinců – v sebeobraně samozřejmě. Pokud byste se však slitovali i nad zločinci, snad vám uleví, že střílet je můžete zpomaleně jako v Max Payne nebo F.E.A.R.
Ulehčí vám i, že svou vinu můžete sdílet s jedním dalším hráčem (online i offline), který vám bude parťákem. S ním budete řešit „případy“, které se skládají z jednotlivých misí a na které máte 24 hodin. Případy (cíl, prostředí, …) jsou náhodně generované a nemělo by se stát, že se budou opakovat. Záleží však, zda se studiu Ground Shatter povede přidat dostatek proměnných, aby každá mise mohla být skutečně jedinečná.
Kdo by však očekával taktické plánování, má nejspíš smůlu. RICO se zdá být čistě střílečkou, ve které největší taktizování bude probíhat v podobě vykopávání dveří (na což se prý máme těšit). Titul studio vyvíjí již delší dobu, ale teprve nedávno si našlo vydavatele, Rising Star Games. RICO má vyjít na podzim tohoto roku.
Diskuse ke článku Payday naruby: RICO je kooperativní střílečka z perspektivy zásahových jednotek