Fanoušci rozhodli: Total War se převlékne do Warcraftu
Warcraft mód pro sérii Total War bude stavět na středověkém Medieval II, který se ovšem změní k nepoznání. Autoři využijí defakto pouze jeho enginu. Postaví na něm zcela nový příběh, promění grafické rozhraní a přidají i další specifické prvky pro titul společnosti Blizzard.
Mód je jinak založen především na hrách Warcraft III: Reign of Chaos a Warcraft III: Frozen Throne, z jejich MMORPG bratra čerpá pouze mapu světa Azeroth. Obsahovat tedy bude desítky ikonických provincií, spolu se známými frakcemi, které se od sebe navzájem odlišují. Na snímcích VÝŠE vidíte Hillsbrad Foothills, Tanaris a Burning Steppes. Přibude jednotek a chybět nebudou ani nezbytní hrdinové světa Warcraftu.
Zůstane však obal typický pro Total War. Ten tituly dělí na tahovou a realtime strategii. V tahové části budeme klasicky spravovat města, obchodovat, řídit diplomacii a pohybovat se po mapě. Realtime pasáže se pak soustředí na bitvy, které – pokud chceme – můžeme odehrávat ručně.
Těšit se máme také na rozšířené zástupy hratelných frakcí, kterých bude až 22. Obsahují například Hordu, všechny tři druhy elfů nebo království Stormwind, Stormgarde či Lordaeron a další. Součástí bude také 10 různých náboženství a chybět nesmí ani použitelná magie.
Warcraft: Total War, který není oficiální hrou, ale propracovaným módem Medievalu II, začne nejprve otevřenou betou. Ta se fanouškům otevře v zatím neoznámený květnový termín.