Víc krve, víc zbraní. Killing Floor 2 oficiálně oznámeno
Killing Floor 2 je na cestě a podle všech dostupných informací nepůjde jen o dalšího parazita žijícího z úspěchu svého předchůdce. Lidé z Tripwire Interactive na něm pracují s láskou a pravděpodobně i s určitou formou duševní choroby – lepší kombinaci nenajdete.
Hlavním esem nového titulu by měla být brutalita kalibru, jaký tu ještě nebyl. Že to tvůrci myslí skutečně vážně, potvrzuje i hlavní designér David Hensley, který říká: „Když jsme začali s vývojem hry, rozhodli jsme se, že explicitnost bude její nejdůležitější součást. Hodně nás inspiroval Soldier of Fortune. Chtěli jsme ho překonat.“
Každé monstrum by mělo mít až devatenáct zásahových bodů k sekání, půlení, čtvrcení a jinému, někdy i postupnému ničení. Některými se půjde provrtávat čím dál hlouběji – po ráně do obličeje jednoho z nepřátel se vám odhalí lebka, kterou je pochopitelně třeba zrušit, abyste se dostali k mozku. Pod ním už by v ideálním případě nemělo být nic, ale nechme se překvapit.
Kreativci mezi námi jistě ocení možnost vymalovat veškeré zdi kolem sebe... krví. A pokud se snad bojíte, že vám po chvilce výtvor zmizí před očima, buďte v klidu, protože zůstane trvalou dekorací mapy po celý zbytek zápasu.
Inovací prošlo i levelování. Místo hromadění skillů vás nyní po dosáhnutí vyšší úrovně čeká volba ze dvou schopností na způsob zlepšování vojáků v XCOMu. Rozhodovat se budete třeba mezi způsobováním většího poškození a vizuálním znázorněním životní energie nepřátel. A to nejen pro sebe, ale rovnou celý tým.
Vývojáři měli tentokrát dostatek financí na pořádný motion capturing, takže premisa zní, že hra bude nejen zábavnější, ale i mnohem lépe vypadající. Jelikož jsou pánové a dámy z Tripwire Interactive původně modeři, ani na podporu fanouškovských rozšíření nezapomněli. Sami říkají, že uzpůsobují každou část titulu, aby komunita měla možnost si ji upravit k obrazu svému.
Killing Floor 2 bude dostupné na Steamu formou early accessu, jímž chtějí autoři oslovit především věrné pařany jedničky, a získat tak konstruktivní feedback. Samozřejmostí je podpora workshopu, odznaků a achievementů. Na přesné datum vydání si nicméně budeme muset ještě chvíli počkat.