souhlasím, letošní rok mi přišel dost špatný. Snad kromě Dragon Age Inquisition mě nic nechytlo.
I takové This War of Mine mě po určité době začalo štvát, kvůli různým nelogickým blbostem. Autoři nevěděli, jak už to udělat "obtížnější" (resp. otravnější) , tak přidali spoustu hloupých nesmyslů.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
souhlasím, letošní rok mi
Psycho Mantis https://cdr.cz/profil/psycho-mantis
18. 12. 2014 - 14:24https://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskusesouhlasím, letošní rok mi přišel dost špatný. Snad kromě Dragon Age Inquisition mě nic nechytlo.
I takové This War of Mine mě po určité době začalo štvát, kvůli různým nelogickým blbostem. Autoři nevěděli, jak už to udělat "obtížnější" (resp. otravnější) , tak přidali spoustu hloupých nesmyslů. https://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskuse#comment-752585
+
přesně u santbox her mne taky vadí hledání 999 holubů, když ani nevíte kde v tom rozlehlém světě jste už hledali a kde ne, v tom byl dobrej saboteur pokud tam bylo něco k objevení, ukázal se na mapě bílý čvereček (když jste prošli kolem), hráč nevěděl kde to přesně je, ale bylo jasné kde asi tak má hledat a bylo to zábavné ne frustrující, bohužel tohle je jedinná sandbox hra která to měla, mě se to líbilo když jsem dohrál příběh bylo ve hře furt co dělat a odsejpalo to
+1
-92
-1
Je komentář přínosný?
přesně u santbox her mne taky
Tom https://cdr.cz/profil/tomas-jedno
18. 12. 2014 - 15:41https://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskusepřesně u santbox her mne taky vadí hledání 999 holubů, když ani nevíte kde v tom rozlehlém světě jste už hledali a kde ne, v tom byl dobrej saboteur pokud tam bylo něco k objevení, ukázal se na mapě bílý čvereček (když jste prošli kolem), hráč nevěděl kde to přesně je, ale bylo jasné kde asi tak má hledat a bylo to zábavné ne frustrující, bohužel tohle je jedinná sandbox hra která to měla, mě se to líbilo když jsem dohrál příběh bylo ve hře furt co dělat a odsejpalo tohttps://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskuse#comment-752617
+
Prostě není nic mezi nudným sandboxem a nascriptovaným "teď mačkej rychle X, jinak se bude cutscéna opakovat a nedostaneš se k další". Teda je, ale musí se trochu hledat, a nezřídka mimo AAA tituly. Problém, je že se v současnosti bere krátká herní doba jako záporná vlastnost, mně až tak nevadí, když to má nějaký příběh. A naštěstí jsou pořád zajímavé věci, třeba takový KSP - ne že by loni nebyl, ale když to srovnám s tím, co je v něm dostupné teď, tak je to v podstatě hra letošního roku.
+1
+12
-1
Je komentář přínosný?
Prostě není nic mezi nudným
xvasek https://cdr.cz/profil/xvasek
18. 12. 2014 - 16:25https://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskuseProstě není nic mezi nudným sandboxem a nascriptovaným "teď mačkej rychle X, jinak se bude cutscéna opakovat a nedostaneš se k další". Teda je, ale musí se trochu hledat, a nezřídka mimo AAA tituly. Problém, je že se v současnosti bere krátká herní doba jako záporná vlastnost, mně až tak nevadí, když to má nějaký příběh. A naštěstí jsou pořád zajímavé věci, třeba takový KSP - ne že by loni nebyl, ale když to srovnám s tím, co je v něm dostupné teď, tak je to v podstatě hra letošního roku.https://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskuse#comment-752621
+
Vyvojari prisli s hrama, kde nejde uhnout z jedine cesty, a lidem to prislo malo otevrene. Tak vyvojari prisli se sandboxy a lidem to prislo moc otevrene. Ted to chce najit ten kompromis.
IMHO by hra mela byt natolik zabavna, ze i kdyz pujde dohrat behem par hodin, tak se cloveku bude chtit vzit to radsi oklikami. Proste, aby si clovek mohl VYBRAT jak dlouho tu hru chce hrat.
+1
-9
-1
Je komentář přínosný?
Vyvojari prisli s hrama, kde
HKMaly https://cdr.cz/profil/hkmaly
18. 12. 2014 - 18:16https://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskuseVyvojari prisli s hrama, kde nejde uhnout z jedine cesty, a lidem to prislo malo otevrene. Tak vyvojari prisli se sandboxy a lidem to prislo moc otevrene. Ted to chce najit ten kompromis.
IMHO by hra mela byt natolik zabavna, ze i kdyz pujde dohrat behem par hodin, tak se cloveku bude chtit vzit to radsi oklikami. Proste, aby si clovek mohl VYBRAT jak dlouho tu hru chce hrat.https://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskuse#comment-752645
+
Úplně stejný problém jako s televizí. Marketingový svět se nám snaží namluvit že jediné co chceme je co nejvyšší rozlišení a počet snímků/s. Omyl vážení komerčníci. Primární je obsah.
+1
-41
-1
Je komentář přínosný?
Úplně stejný problém jako s
Zabahaz https://cdr.cz/profil/zabal-hazar
11. 4. 2015 - 07:00https://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskuseÚplně stejný problém jako s televizí. Marketingový svět se nám snaží namluvit že jediné co chceme je co nejvyšší rozlišení a počet snímků/s. Omyl vážení komerčníci. Primární je obsah.https://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskuse#comment-777993
+
Mi to teda jako spatny rok neprijde.
Divinity original sin, wasteland 2, middle-earth shadow of mordor, walking dead 2, Hearthstone, Dragon Age: Inquisition, Diablo III: Reaper of Souls, This War of Mine, Endless Legend, Broken Age, Alien: Isolation, Wolfenstein: The New Order, Shadowrun: Dragonfall, The Banner Saga a urcite by se naslo jeste neco.
+1
-29
-1
Je komentář přínosný?
Mi to teda jako spatny rok
Lemplik https://cdr.cz/profil/lem-plik
18. 12. 2014 - 16:40https://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskuseMi to teda jako spatny rok neprijde.
Divinity original sin, wasteland 2, middle-earth shadow of mordor, walking dead 2, Hearthstone, Dragon Age: Inquisition, Diablo III: Reaper of Souls, This War of Mine, Endless Legend, Broken Age, Alien: Isolation, Wolfenstein: The New Order, Shadowrun: Dragonfall, The Banner Saga a urcite by se naslo jeste neco. https://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskuse#comment-752625
+
oh, díky za připomenutí Divinity Original Sin, chtěl jsem tuhle pecku vyzkoušet a úplně jsem na ni zapomněl.
Endless Legend - na tohle se taky chystám, prý to není špatné.
Diablo 3: Reaper of Souls - hezký datadisk, ale pořád jenom datadisk k (pod)průměrné hře.
This War of Mine - po chvilce hraní začne otravovat.
Broken Age - tenhle typ adventury není můj styl.
Alien Isolation - hmm, stanici napadl NESMRTELNÝ vetřelec, androidi se zbláznili a chtějí zabít všechny lidi a reakce lidí? Ještě si jdou navzájem po krku, aby hra byla "napínavější". Nemám rád hry s hloupým scénářem.
Wolfstein New Order - nevím, jestli si tuhle akční oddechovku chci zahrát. Na víc než oddechovku to nevidím s tou mírou realističnosti, kde panáci přežijí několik výstřelů z brokovnice ale hozený nůž je insta-kill :D
to si už chce rovnout zahrát SUPER WOLFSTEIN HD https://www.youtube.com/watch?v=9n3_FY3UHtg :D
+1
-30
-1
Je komentář přínosný?
oh, díky za připomenutí
Psycho Mantis https://cdr.cz/profil/psycho-mantis
19. 12. 2014 - 02:22https://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskuseoh, díky za připomenutí Divinity Original Sin, chtěl jsem tuhle pecku vyzkoušet a úplně jsem na ni zapomněl.
Endless Legend - na tohle se taky chystám, prý to není špatné.
Diablo 3: Reaper of Souls - hezký datadisk, ale pořád jenom datadisk k (pod)průměrné hře.
This War of Mine - po chvilce hraní začne otravovat.
Broken Age - tenhle typ adventury není můj styl.
Alien Isolation - hmm, stanici napadl NESMRTELNÝ vetřelec, androidi se zbláznili a chtějí zabít všechny lidi a reakce lidí? Ještě si jdou navzájem po krku, aby hra byla "napínavější". Nemám rád hry s hloupým scénářem.
Wolfstein New Order - nevím, jestli si tuhle akční oddechovku chci zahrát. Na víc než oddechovku to nevidím s tou mírou realističnosti, kde panáci přežijí několik výstřelů z brokovnice ale hozený nůž je insta-kill :D
to si už chce rovnout zahrát SUPER WOLFSTEIN HD https://www.youtube.com/watch?v=9n3_FY3UHtg :Dhttps://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskuse#comment-752681
+
Mozna se to dat shrnout tak, ze z rozpoctu je potreba dat vetsi penize na scenaristy a planovace misii. Jenomze tyto vydaje v demu nejsou videt, takze se na tom setri.
+1
-75
-1
Je komentář přínosný?
Mozna se to dat shrnout tak,
jakub novak https://cdr.cz/profil/milka
18. 12. 2014 - 19:16https://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskuseMozna se to dat shrnout tak, ze z rozpoctu je potreba dat vetsi penize na scenaristy a planovace misii. Jenomze tyto vydaje v demu nejsou videt, takze se na tom setri. https://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskuse#comment-752649
+
18. 12. 2014 - 21:43https://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskuseReknu pouze jednu vec... The Talos Principle.https://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskuse#comment-752653
+
Prostě není nic mezi nudným sandboxem a nascriptovaným "teď mačkej rychle X, jinak se bude cutscéna opakovat a nedostaneš se k další". io games https://iogames.site list online
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Prostě není nic mezi nudným
fairyfritz https://cdr.cz/profil/novllz9qk6
27. 12. 2021 - 10:35https://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskuseProstě není nic mezi nudným sandboxem a nascriptovaným "teď mačkej rychle X, jinak se bude cutscéna opakovat a nedostaneš se k další". io games https://iogames.site list onlinehttps://cdr.cz/blog/kdyz-hry-prerustaji-pres-hlavu-aneb-v-roce-2014-zvitezila-kvantita-nad-kvalitou/diskuse#comment-1361242
+
souhlasím, letošní rok mi přišel dost špatný. Snad kromě Dragon Age Inquisition mě nic nechytlo.
I takové This War of Mine mě po určité době začalo štvát, kvůli různým nelogickým blbostem. Autoři nevěděli, jak už to udělat "obtížnější" (resp. otravnější) , tak přidali spoustu hloupých nesmyslů.
přesně u santbox her mne taky vadí hledání 999 holubů, když ani nevíte kde v tom rozlehlém světě jste už hledali a kde ne, v tom byl dobrej saboteur pokud tam bylo něco k objevení, ukázal se na mapě bílý čvereček (když jste prošli kolem), hráč nevěděl kde to přesně je, ale bylo jasné kde asi tak má hledat a bylo to zábavné ne frustrující, bohužel tohle je jedinná sandbox hra která to měla, mě se to líbilo když jsem dohrál příběh bylo ve hře furt co dělat a odsejpalo to
Prostě není nic mezi nudným sandboxem a nascriptovaným "teď mačkej rychle X, jinak se bude cutscéna opakovat a nedostaneš se k další". Teda je, ale musí se trochu hledat, a nezřídka mimo AAA tituly. Problém, je že se v současnosti bere krátká herní doba jako záporná vlastnost, mně až tak nevadí, když to má nějaký příběh. A naštěstí jsou pořád zajímavé věci, třeba takový KSP - ne že by loni nebyl, ale když to srovnám s tím, co je v něm dostupné teď, tak je to v podstatě hra letošního roku.
Vyvojari prisli s hrama, kde nejde uhnout z jedine cesty, a lidem to prislo malo otevrene. Tak vyvojari prisli se sandboxy a lidem to prislo moc otevrene. Ted to chce najit ten kompromis.
IMHO by hra mela byt natolik zabavna, ze i kdyz pujde dohrat behem par hodin, tak se cloveku bude chtit vzit to radsi oklikami. Proste, aby si clovek mohl VYBRAT jak dlouho tu hru chce hrat.
Úplně stejný problém jako s televizí. Marketingový svět se nám snaží namluvit že jediné co chceme je co nejvyšší rozlišení a počet snímků/s. Omyl vážení komerčníci. Primární je obsah.
Mi to teda jako spatny rok neprijde.
Divinity original sin, wasteland 2, middle-earth shadow of mordor, walking dead 2, Hearthstone, Dragon Age: Inquisition, Diablo III: Reaper of Souls, This War of Mine, Endless Legend, Broken Age, Alien: Isolation, Wolfenstein: The New Order, Shadowrun: Dragonfall, The Banner Saga a urcite by se naslo jeste neco.
oh, díky za připomenutí Divinity Original Sin, chtěl jsem tuhle pecku vyzkoušet a úplně jsem na ni zapomněl.
Endless Legend - na tohle se taky chystám, prý to není špatné.
Diablo 3: Reaper of Souls - hezký datadisk, ale pořád jenom datadisk k (pod)průměrné hře.
This War of Mine - po chvilce hraní začne otravovat.
Broken Age - tenhle typ adventury není můj styl.
Alien Isolation - hmm, stanici napadl NESMRTELNÝ vetřelec, androidi se zbláznili a chtějí zabít všechny lidi a reakce lidí? Ještě si jdou navzájem po krku, aby hra byla "napínavější". Nemám rád hry s hloupým scénářem.
Wolfstein New Order - nevím, jestli si tuhle akční oddechovku chci zahrát. Na víc než oddechovku to nevidím s tou mírou realističnosti, kde panáci přežijí několik výstřelů z brokovnice ale hozený nůž je insta-kill :D
to si už chce rovnout zahrát SUPER WOLFSTEIN HD https://www.youtube.com/watch?v=9n3_FY3UHtg :D
Mozna se to dat shrnout tak, ze z rozpoctu je potreba dat vetsi penize na scenaristy a planovace misii. Jenomze tyto vydaje v demu nejsou videt, takze se na tom setri.
Reknu pouze jednu vec... The Talos Principle.
Prostě není nic mezi nudným sandboxem a nascriptovaným "teď mačkej rychle X, jinak se bude cutscéna opakovat a nedostaneš se k další". io games https://iogames.site list online
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.