CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Když hry přerůstají přes hlavu aneb v roce 2014 zvítězila kvantita nad kvalitou

souhlasím, letošní rok mi přišel dost špatný. Snad kromě Dragon Age Inquisition mě nic nechytlo.

I takové This War of Mine mě po určité době začalo štvát, kvůli různým nelogickým blbostem. Autoři nevěděli, jak už to udělat "obtížnější" (resp. otravnější) , tak přidali spoustu hloupých nesmyslů.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

přesně u santbox her mne taky vadí hledání 999 holubů, když ani nevíte kde v tom rozlehlém světě jste už hledali a kde ne, v tom byl dobrej saboteur pokud tam bylo něco k objevení, ukázal se na mapě bílý čvereček (když jste prošli kolem), hráč nevěděl kde to přesně je, ale bylo jasné kde asi tak má hledat a bylo to zábavné ne frustrující, bohužel tohle je jedinná sandbox hra která to měla, mě se to líbilo když jsem dohrál příběh bylo ve hře furt co dělat a odsejpalo to

+1
-92
-1
Je komentář přínosný?

Prostě není nic mezi nudným sandboxem a nascriptovaným "teď mačkej rychle X, jinak se bude cutscéna opakovat a nedostaneš se k další". Teda je, ale musí se trochu hledat, a nezřídka mimo AAA tituly. Problém, je že se v současnosti bere krátká herní doba jako záporná vlastnost, mně až tak nevadí, když to má nějaký příběh. A naštěstí jsou pořád zajímavé věci, třeba takový KSP - ne že by loni nebyl, ale když to srovnám s tím, co je v něm dostupné teď, tak je to v podstatě hra letošního roku.

+1
+12
-1
Je komentář přínosný?

Vyvojari prisli s hrama, kde nejde uhnout z jedine cesty, a lidem to prislo malo otevrene. Tak vyvojari prisli se sandboxy a lidem to prislo moc otevrene. Ted to chce najit ten kompromis.

IMHO by hra mela byt natolik zabavna, ze i kdyz pujde dohrat behem par hodin, tak se cloveku bude chtit vzit to radsi oklikami. Proste, aby si clovek mohl VYBRAT jak dlouho tu hru chce hrat.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Úplně stejný problém jako s televizí. Marketingový svět se nám snaží namluvit že jediné co chceme je co nejvyšší rozlišení a počet snímků/s. Omyl vážení komerčníci. Primární je obsah.

+1
-41
-1
Je komentář přínosný?

Mi to teda jako spatny rok neprijde.
Divinity original sin, wasteland 2, middle-earth shadow of mordor, walking dead 2, Hearthstone, Dragon Age: Inquisition, Diablo III: Reaper of Souls, This War of Mine, Endless Legend, Broken Age, Alien: Isolation, Wolfenstein: The New Order, Shadowrun: Dragonfall, The Banner Saga a urcite by se naslo jeste neco.

+1
-29
-1
Je komentář přínosný?

oh, díky za připomenutí Divinity Original Sin, chtěl jsem tuhle pecku vyzkoušet a úplně jsem na ni zapomněl.

Endless Legend - na tohle se taky chystám, prý to není špatné.
Diablo 3: Reaper of Souls - hezký datadisk, ale pořád jenom datadisk k (pod)průměrné hře.
This War of Mine - po chvilce hraní začne otravovat.
Broken Age - tenhle typ adventury není můj styl.
Alien Isolation - hmm, stanici napadl NESMRTELNÝ vetřelec, androidi se zbláznili a chtějí zabít všechny lidi a reakce lidí? Ještě si jdou navzájem po krku, aby hra byla "napínavější". Nemám rád hry s hloupým scénářem.

Wolfstein New Order - nevím, jestli si tuhle akční oddechovku chci zahrát. Na víc než oddechovku to nevidím s tou mírou realističnosti, kde panáci přežijí několik výstřelů z brokovnice ale hozený nůž je insta-kill :D
to si už chce rovnout zahrát SUPER WOLFSTEIN HD https://www.youtube.com/watch?v=9n3_FY3UHtg :D

+1
-30
-1
Je komentář přínosný?

Mozna se to dat shrnout tak, ze z rozpoctu je potreba dat vetsi penize na scenaristy a planovace misii. Jenomze tyto vydaje v demu nejsou videt, takze se na tom setri.

+1
-75
-1
Je komentář přínosný?

Reknu pouze jednu vec... The Talos Principle.

+1
-27
-1
Je komentář přínosný?

Prostě není nic mezi nudným sandboxem a nascriptovaným "teď mačkej rychle X, jinak se bude cutscéna opakovat a nedostaneš se k další". io games https://iogames.site list online

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.