CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k StupIT Girl: Co chtějí ženy? Výdrž a výkon, na vzhledu nezáleží!

Tak nevím, ale podle té statistiky většině žen na barvě záleží... A to ani nemluvým o těch které sice neřeknou že chtějí nějakou konkrétní barvu ale "nesmí být ošklivá" že :0)
Sám navíc taky dám přednost barvě černé či tmavě šedé a odradí mě křiklavý vzhled a to vybírám primárně podle technických dat...

+1
+70
-1
Je komentář přínosný?

Ja bych zase kriklavou barvu ocenil. Zlutou, oranzovou nebo zelenou lumiu, bych bral hned, taky apple ma ten svuj 5C ve stejnych barvach, protoze je to proste pekne:) Mam cernou, protoze jsem ji vyhral, ale aspon si chci koupit zluty nabijeci obal, osobne bych si cernou nebo bilou nikdy nekoupil, kdyz je navyber z tolika lakavych barev. Jako kdybych chtel notebook, tak klidne nejakou kriklavou nevsedni barvu. Objednal jsem si obal na miix2 z ciny, zeleny, na obrazku nic moc .... ale ve skutecnosti je perletove zeleny, no proste bomba:o)) Cerna je nuda jak cyp. Treba ta modra v tom grafu v clanku, takovy notebook bych snesl hned:)

+1
-76
-1
Je komentář přínosný?

"I ona totiž, světe div se, při výběru počítače za několik (desítek) tisíc preferuje jeho výkon a výdrž baterie před barvou nebo designem."

A jak ze ta chytra zena dokaze zhodnotit jaky vykon ze je dostatecny a jaka vydrz ze je dostatecna? Nebo jsou notebooky ktere nezvladnou zobrazit email a uplaodnout selfie na fejsko? Vydrz je nedostatecna, samozrejme, naprost vzdy. Neexistuje totiz situace kdy by bylo hezke mit zasunuty kabel. (do notebooku)

+1
+60
-1
Je komentář přínosný?

Jednoduše: je rychlý aspoň tak jak potřebuje (aby u toho neusínala) a vydží dokud není hotová ;)

+1
-60
-1
Je komentář přínosný?

A hele, baba má v kabelce i nabíječku pro malé Lumixy. Zajímavé, ale věřím tomu, některé ženy totiž používají kabelku jako odkládací prostor (a některé jako odpaďák).

+1
+62
-1
Je komentář přínosný?

Na marketingových školeniach podáva výrobca/distribútor/školiteľ marketingové informácie. Podľa môjho názoru je väčšina v článku použitého sarkazmu úplne zbytočná.
Každý má rád, keď predajca presne vie, čo kupujúci chce. Tieto informácie sú použiteľné pre predajcu. Nie ako striktná forma obchodného rozhovoru, ale ako tipy. Dalo by sa to rozviesť, ale nebudem pokračovať, aby som náhodou nespomínal pre autora zrejmé veci.

+1
+57
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.