Být studentem na takové škole a vědět, že esej ani nečte učitel, ale vyhodnocuje ho program, to musí být vážně "motivující" jako blázen. Kam ten svět spěje...
+1
+13
-1
Je komentář přínosný?
Být studentem na takové škole
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
2. 5. 2014 - 10:24https://cdr.cz/clanek/babel-generator-vytvori-za-sekundu-esej-ktera-oklame-znamkovaci-programy/diskuseBýt studentem na takové škole a vědět, že esej ani nečte učitel, ale vyhodnocuje ho program, to musí být vážně "motivující" jako blázen. Kam ten svět spěje...https://cdr.cz/clanek/babel-generator-vytvori-za-sekundu-esej-ktera-oklame-znamkovaci-programy/diskuse#comment-703560
+
Evidentne jsou na te skole zbytcni jak studujici, tak ucitele. Nejak nechapu smysl takovych skol.
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Evidentne jsou na te skole
Noxik https://cdr.cz/autor/noxik
2. 5. 2014 - 18:27https://cdr.cz/clanek/babel-generator-vytvori-za-sekundu-esej-ktera-oklame-znamkovaci-programy/diskuseEvidentne jsou na te skole zbytcni jak studujici, tak ucitele. Nejak nechapu smysl takovych skol.https://cdr.cz/clanek/babel-generator-vytvori-za-sekundu-esej-ktera-oklame-znamkovaci-programy/diskuse#comment-703658
+
Smysl (toho předmětu, nikoli celé školy) je stále stejný jako doposud, naučit lidi psát. A osobně si myslím, že tohle u nás neumí 99% absolventů... Problém budou, jako vždy, prachy. Na to aby člověk přečetl něčí esej potřebuje čas, čím více studentů a méně učitelů, tím je méně času a více vyčerpaných/demotivovaných učitelů (zkuste si někdy přečíst 30 mizerných esejů). Program zvládne vyplivnout známku za pár sekund a nestojí tolik, jako několik chybějících učitelů...
+1
+8
-1
Je komentář přínosný?
Smysl (toho předmětu, nikoli
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
3. 5. 2014 - 10:29https://cdr.cz/clanek/babel-generator-vytvori-za-sekundu-esej-ktera-oklame-znamkovaci-programy/diskuseSmysl (toho předmětu, nikoli celé školy) je stále stejný jako doposud, naučit lidi psát. A osobně si myslím, že tohle u nás neumí 99% absolventů... Problém budou, jako vždy, prachy. Na to aby člověk přečetl něčí esej potřebuje čas, čím více studentů a méně učitelů, tím je méně času a více vyčerpaných/demotivovaných učitelů (zkuste si někdy přečíst 30 mizerných esejů). Program zvládne vyplivnout známku za pár sekund a nestojí tolik, jako několik chybějících učitelů...https://cdr.cz/clanek/babel-generator-vytvori-za-sekundu-esej-ktera-oklame-znamkovaci-programy/diskuse#comment-703691
+
A vy si myslíte, že "zpětná vazba" zkoncentrovaná do jediného čísla tomu studentovi řekne co konkrétně udělal špatně a jak se toho pro příště vyvarovat?
Pro mě je hodnotící program zvrhlost. Učení je věda a předávání znalostí a dovedností bez zpětné vazby vychová z lidí roboty a ne lidi...
Možná pochopím, že si toho stát (?) žádá a je to "jednodušší", ale za jakou cenu a s jakým výsledkem?
Na druhou stranu, mezi slepými jednooký králem, takže Ti trochu snaživější budou mít vždy navrch a lepší perspektivu, ale budou to skutečně erudovaní a kvalitní odborníci na svém místě? O tom bych pochyboval...
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
A vy si myslíte, že "zpětná
Duck Daffy https://cdr.cz/profil/duckdaffy
7. 5. 2014 - 01:39https://cdr.cz/clanek/babel-generator-vytvori-za-sekundu-esej-ktera-oklame-znamkovaci-programy/diskuseA vy si myslíte, že "zpětná vazba" zkoncentrovaná do jediného čísla tomu studentovi řekne co konkrétně udělal špatně a jak se toho pro příště vyvarovat?
Pro mě je hodnotící program zvrhlost. Učení je věda a předávání znalostí a dovedností bez zpětné vazby vychová z lidí roboty a ne lidi...
Možná pochopím, že si toho stát (?) žádá a je to "jednodušší", ale za jakou cenu a s jakým výsledkem?
Na druhou stranu, mezi slepými jednooký králem, takže Ti trochu snaživější budou mít vždy navrch a lepší perspektivu, ale budou to skutečně erudovaní a kvalitní odborníci na svém místě? O tom bych pochyboval...https://cdr.cz/clanek/babel-generator-vytvori-za-sekundu-esej-ktera-oklame-znamkovaci-programy/diskuse#comment-704008
+
Klasická demagogie, kde prosimvás jsem psal něco o tom, co řekne nebo neřekne jedno číslo... Já jen psal proč se to asi používá....
+1
-12
-1
Je komentář přínosný?
Klasická demagogie, kde
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
7. 5. 2014 - 12:57https://cdr.cz/clanek/babel-generator-vytvori-za-sekundu-esej-ktera-oklame-znamkovaci-programy/diskuseKlasická demagogie, kde prosimvás jsem psal něco o tom, co řekne nebo neřekne jedno číslo... Já jen psal proč se to asi používá....https://cdr.cz/clanek/babel-generator-vytvori-za-sekundu-esej-ktera-oklame-znamkovaci-programy/diskuse#comment-704086
+
Vy svým textem de facto obhajujete existenci této zvrácenosti.
Já Vám jen argumentuji proč známkovací robot naprosto popírá původní smysl předmětu.
Za chvíli takhle budou známkovací roboti na kreslení, zpěv, tělocvik...
Jenže student nepotřebuje známky, ty potřebuje jen systém. Student potřebuje prostor, dovednosti, vědomosti, zkoušet si to, experimentovat, pochopit. A po svém boku studenti potřebují erudovanou osobnost, schopnou vysvětlit, vést, usměrňovat a motivovat.
Nepoužitelných kokotů s diplomem je čím dál víc a známkovací roboti nejsou v žádném případě řešení.
Osobně bych však velmi uvítal známkovacího robota/analytika na zákony. Aby např. odhalil konfliktní klauzule a vyhodnotil logickou stavbu a neošetřené slepé větve. Naši zákonodárci toho totiž očividně už nemohou být schopni, protože celkové množství textů daleko přesahuje schopnosti normálního člověka to nejen přečíst v rozumném čase, ale si to i spojit a pochopit...
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Jakápak demagogie?
Duck Daffy https://cdr.cz/profil/duckdaffy
11. 5. 2014 - 12:52https://cdr.cz/clanek/babel-generator-vytvori-za-sekundu-esej-ktera-oklame-znamkovaci-programy/diskuseJakápak demagogie?
Vy svým textem de facto obhajujete existenci této zvrácenosti.
Já Vám jen argumentuji proč známkovací robot naprosto popírá původní smysl předmětu.
Za chvíli takhle budou známkovací roboti na kreslení, zpěv, tělocvik...
Jenže student nepotřebuje známky, ty potřebuje jen systém. Student potřebuje prostor, dovednosti, vědomosti, zkoušet si to, experimentovat, pochopit. A po svém boku studenti potřebují erudovanou osobnost, schopnou vysvětlit, vést, usměrňovat a motivovat.
Nepoužitelných kokotů s diplomem je čím dál víc a známkovací roboti nejsou v žádném případě řešení.
Osobně bych však velmi uvítal známkovacího robota/analytika na zákony. Aby např. odhalil konfliktní klauzule a vyhodnotil logickou stavbu a neošetřené slepé větve. Naši zákonodárci toho totiž očividně už nemohou být schopni, protože celkové množství textů daleko přesahuje schopnosti normálního člověka to nejen přečíst v rozumném čase, ale si to i spojit a pochopit...https://cdr.cz/clanek/babel-generator-vytvori-za-sekundu-esej-ktera-oklame-znamkovaci-programy/diskuse#comment-704333
+
Být studentem na takové škole a vědět, že esej ani nečte učitel, ale vyhodnocuje ho program, to musí být vážně "motivující" jako blázen. Kam ten svět spěje...
Evidentne jsou na te skole zbytcni jak studujici, tak ucitele. Nejak nechapu smysl takovych skol.
Smysl (toho předmětu, nikoli celé školy) je stále stejný jako doposud, naučit lidi psát. A osobně si myslím, že tohle u nás neumí 99% absolventů... Problém budou, jako vždy, prachy. Na to aby člověk přečetl něčí esej potřebuje čas, čím více studentů a méně učitelů, tím je méně času a více vyčerpaných/demotivovaných učitelů (zkuste si někdy přečíst 30 mizerných esejů). Program zvládne vyplivnout známku za pár sekund a nestojí tolik, jako několik chybějících učitelů...
A vy si myslíte, že "zpětná vazba" zkoncentrovaná do jediného čísla tomu studentovi řekne co konkrétně udělal špatně a jak se toho pro příště vyvarovat?
Pro mě je hodnotící program zvrhlost. Učení je věda a předávání znalostí a dovedností bez zpětné vazby vychová z lidí roboty a ne lidi...
Možná pochopím, že si toho stát (?) žádá a je to "jednodušší", ale za jakou cenu a s jakým výsledkem?
Na druhou stranu, mezi slepými jednooký králem, takže Ti trochu snaživější budou mít vždy navrch a lepší perspektivu, ale budou to skutečně erudovaní a kvalitní odborníci na svém místě? O tom bych pochyboval...
Klasická demagogie, kde prosimvás jsem psal něco o tom, co řekne nebo neřekne jedno číslo... Já jen psal proč se to asi používá....
Jakápak demagogie?
Vy svým textem de facto obhajujete existenci této zvrácenosti.
Já Vám jen argumentuji proč známkovací robot naprosto popírá původní smysl předmětu.
Za chvíli takhle budou známkovací roboti na kreslení, zpěv, tělocvik...
Jenže student nepotřebuje známky, ty potřebuje jen systém. Student potřebuje prostor, dovednosti, vědomosti, zkoušet si to, experimentovat, pochopit. A po svém boku studenti potřebují erudovanou osobnost, schopnou vysvětlit, vést, usměrňovat a motivovat.
Nepoužitelných kokotů s diplomem je čím dál víc a známkovací roboti nejsou v žádném případě řešení.
Osobně bych však velmi uvítal známkovacího robota/analytika na zákony. Aby např. odhalil konfliktní klauzule a vyhodnotil logickou stavbu a neošetřené slepé větve. Naši zákonodárci toho totiž očividně už nemohou být schopni, protože celkové množství textů daleko přesahuje schopnosti normálního člověka to nejen přečíst v rozumném čase, ale si to i spojit a pochopit...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.