CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Bethesda žaluje Warner Bros. Jejich adaptace Westworldu vykrádá Fallout Shelter

Jelikoz Westworld serial je zalozen podle Westworld filmu (1973), tak je dost jednoduche dokazat, kdo tu byl driv. Easy win.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Problém se týká hry, na které pracovalo stejné studio a patrně použilo materiály k Fallout Shelter bez povolení Bethesdy, což najdete v článku (a jak píše Tarman v diskusi níže). Nejde o téma seriálu.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

To jako vazne? to je jak zalovat cod ze je podobny hre battlefield... Dneska uz by si kazdej patentovol kde jaky lejno Predstavtesi to kdyby dnes jedn aautomobilka vynalezla kolo ostatni by museli misto kola pouzit ctverec...

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

To mi přijde jako blbost. Nejde "chránit" princip ani myšlenku ani vzorec....

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Tady jde spíše o to, že na obě hry bylo použito stejné vývojářské studio. A podle všeho jsou v těch hrách nejen stejné principy (to je ok), ale i prakticky stejné chyby a jde doslova o přeskinovaný Fallout s pár změnama (to už ok není)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Mass Efekt a Dragon age to je v podstate to same v jedne hre hrdinove utoci laserem a v druhe vrhaj fireboly jadro je stejne jedno sci-fi druhe fantysy tady je jedno sci-fi a druhe western....

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Mass Effect a Dragon Age je ale stejné vydavatelství, to je něco jiného. Bethesda si pro vývoj Fallout Shelter pouze najala jako výpomoc vývojářské studio Behaviour, ale materiály patří i nadále Bethesdě. Behaviour nejsou autoři, byli jen pomocná síla.
Představte si, že jste firma a najmete si továrnu na výrobu nějakého vašeho produktu, třeba automobilu. Dodáte jim materiál a plány, podle kterých mají vozidlo vyrobit. Což o to, auto vám dodají. Ale za rok vyrobí podle vašich plánů stejné vozidlo, ale pro konkurenci.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

To je špatné srovnání. Spíš by mělo být nedáte jim žádné plány, ty navrhnou oni a pak je mírně upraví a použijí pro jinou zakázku..

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Tak tak. Jestli Bethesda vlastní IP, vývojáři vlastní engine. Ani se jim nedivím, že po úspěchu Shelteru přešli k jinému IP. Prachy táhnou.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Mno pokud to dělalo to stejné studio, tak snad mohou svoje data použít jak chtějí a do čeho chtějí, když jim za to někdo bude ochotný zaplatit ne?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to zalezi podla toho, co je napisane v zmluve
ak si platiaca strana da podmienku, ze vsetko co sa pre nu vytvori patri jej, nema developerske studio prava ani na engine, ani na assety

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.