CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Denuvo už umí prolomit i další crackeři. Ochrana v4 x64 definitivně padla

ochrany: "teda, to muselo dát příšernou práci, přitom taková blbost"

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Však už vidí že to je zbytečné tu pojebanou ochranu tam furt dávat a vylepšovat nechápu jak si někdo muže chránit konzolové porty který stejně stoji za hovno jejich fungováním.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Kapitalizmus nepusti, inak by museli v Denuvo prepustat, tak budu novsie a novsie verzie ;-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jenze tvori 80% zisku. Podivej se kolik se prodalo kopii ruznych her, stovky tisic na PC, miliony na konzole.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ochrana hier ma svoj vyznam, aj ked obcas sporny prave pre platicaho zakaznika...
Myslim, ze vo svete existuju horsie pripady ochrany dusevneho vlastnictva - vid napr. nezmyselne patenty od Apple na obre hrany telefonu a podobne blbosti...

V dobach ked nebol internet rozsireny, alebo cracky sa pohybovali len v uzkej skupine ludi, tak aj ochrany boli podstatne jednoduchsie alebo sa tak nepouzivali. Po tom co sa rozsirila vlna P2P a Torrentov a cracknute hry sa stali dostupne uz aj pre prvostupniarov zakladnej skoly, prisli aj komplexnejsie ochrany ako StarForce alebo rozne nezmysly ako online autorizacie az po sucasne Denuvo.

Podla mna to presvihli prave v dobe rozmachu torrentov, kedy mali prist s inym modelom distribucie hier a platenia. Mozno stacilo zaviest mesacnu pausalnu platbu za pristup, alebo moznost hrania cohokolvek napr. na Steame a ochrany by nepotrebovali. Ked Blizzardu sa oplati prevazdkovat WoW pre +/- 8-10 milionov uzivatelov za +/- 10e mesacne, preco by sa neoplatilo Steamu robit nieco podobne za pausalny pristup ku ich kniznici?

Ved bezny clovek potrebuje aj spat, papat, kakat, pripadne chodit do prace/skoly, tak nejake 1-3 hodinky denne, co by si mohol zahral napr. za 10e mesacne cohokolvek bez zbytocnych ochran, by bolo dostatocne motivujucim k nestahovaniu hier a ochrany/cracky by boli v podstate zbytocne.

Odkedy som napr. objavil Spotify za par chechtakov mesacne, tak nepotrebujem nic stahovat a objavil som a vypocul omnoho viac hudby ako predtym za 10-15 rokov.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To vůbec není špatný nápad. Za 10éček si budu z knihovny nainstalovat současně 3 hry za 15éček 5 her a pod. Já člověk, který hraje akorát LoL a tanky celkem asi 5h týdně, bych 10 éček za takovou službu dal a nejspíš by mě to trochu koplo zpět do světa her....

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tobe to muze byt jedno, ale porad jsou lidi kteri by radsi kdyby si hru mohli zahrat i offline nebo kdyz se vypnou servery. Samozrejme, u WoW je to jedno, tam bez serveru neni co hrat, ale spousta her ma i singleplayer nebo jde hrat na LAN.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak Steam napr. ponuka aj offline mod. Nehovorim, ze ide o trvaly offline mod, ale je to tiez urcita fungujuca alternativa. Pred 10 rokmi by som osobne offline mod nevymenil za nic a online a digitalnej distribucii vo vseobecnosti som sa vyhybal. Teraz mi to je jedno, beriem to ako sluzbu - napr. ako stream videa, hudby a podobne (Spotify tiez ma offline na 30 dni, co je uplne postacujuce).

Som si vedomy toho, ze tie sluzby moznu raz skoncit. Na druhej strane si treba uvedomit, ze to je biznis a tecu z toho velke $$$ (napr. ako pri WoW) a dokial im tecu, nemaju dovod nic rusit. A pokial by to nahodou aj padlo za 30 rokov, tak mi to moze byt uz aj tak jedno ;-) Taky Steam je tu takmer 15 rokov a vobec si nemyslim, ze by bol na ustupe... Skor narastli dalsi ako EA/Origin, lebo si chcu tiez nieco z toho ukrojit. ...a nakoniec EA uz tusim nejaku formu prenajmu ponuka.

Myslim, ze v 'prenajme', by mohla byt buducnost hier bez ochran - evidentne to funguje pri inych sluzbach, tak to moze aj pri hrach... ale na druhej strane, tu mame take GoG ako DRM free alternativu, ktoru osobne velmi rad podporujem a mam tam uz kupenych vela titulov :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nieco podobne uz skusa EA cez svoj Origin Access. Problem vidim v jednom. V pripade WOW sa plati 10$ za jednu hru od jedneho vydavatela. Keby to robil Steam, tak s pribudajucim poctom vydavatelstiev/studii by sa kazdemu pripadne odmeny znizovali. A ich rozdelovanie by bolo taktiez problemove.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Osobne v tom problem nevidim. Staci ratat herny cas, to co uz teraz Steam robi a podla toho casu rozdelovat ten pausal. Odohrany cas hracmi je predsa najlepsim meritkom oblubenosti alebo aj kvality daneho titulu (myslim, ze podobny model pouziva Spotify).

Je jasne, ze niekto z toho neuvidi ani cent a najskor aj mozno skrachuje a s dalsim vyvojom to zabali, ale aspon si vyvojari (a hlavne distributori) uvedomia, ze nestaci len chrlit stovky hier rocne. A nemyslim si, ze by z toho tazili len velki hraci s velkou masazou cez reklamy. Kazdy hrac si predsa po par hodinach hrania uvedomi, ci ten AAA titul naozaj za to stoji. Ak nie, kludne sa moze stat, ze po par dnoch nadsenie z noveho titulu rychlo opadne a tym aj prijem z neho.
Toto ma obrovsku vyhodu v tom, ze nedas za hru pri vydani napr. $50, ale v ramci pausalu si ju kludne vyskusas, odohras a po 2 dnoch sa radsej vratis ku 3 roky staremu, ale kvalitnemu titulu a tym padom nadalej podporis nieco co ta naozaj bavi. Hned by sa robilo/vydavalo omnoho menej hier a boli by podstatne kvalitnejsie, lebo distributor by sa sakra musel snazit, aby titul bol kvalitny a nie napr. nedorobeny, zabugovany a podobne.
Teraz velkym hracom castokrat staci naliat velke peniaze do reklamy a vela ludi si to kupi este pred vydanim za tazke $$$ a potom su sklamani.

Sakra by to prekopalo model vyvoja a distribucie hier, lebo vyvojari bez dobreho distributora to maju hodne narocne (asi by sa viac vyuzival napr. Kickstarter), ale podla mna by to pre spotrebitela malo prinos... Tak ako to funguje pri Spotify - stale mozes objavovat nove veci a nemesis pri tom platit velke $$$ za to a popritom si mozes svoje oblubene pustat kedykolvek ked mas na ne chut ;-)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

No problem to je protoze kdyby steam platil podle odehraneho casu tak hromada "vyvojaru" krom šitozni hry udela i bota co tu hru bude hrat ;)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vynikající počin!

Hlavně z toho důvodu, že historie pohřbila všechny ochrany proti kopírování.
- Neustále vznikají firmy, které vymýšlí nesmyslné ochrany... lžou tvůrcům her jak jsou neprolomitelné... a obírají je o peníze. To se určitě promítne i do ceny hry, která je vyšší a tak za hru zaplatí míň lidí.

Tvůrci her si musí uvědomit, že podporováním firem, které dělají ochrany, vyhazují peníze!

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ono to nie je take jednoduche. Ochranu casto nasadzuje az distributor hry, ktory okrem toho, ze chce vidiet svoje peniaze spat, chce na tom este aj vyryzovat (ved dobrocinnost asi malokto z nich bude ochotny robit)... na druhej strane je vyvojar, ktory je rad, ze nasiel niekoho s $$$ a pomocou ktoreho je schopny zrealizovat svoj zamer/myslienku/napad a t.d.

Osobne si myslim, ze predplatne/prenajom by mohol "zlikvidovat" ochrany a skvalitnit hry (alebo obsah) vo vseobecnosti... Verim, ze raz k tomu dojde, aj ked je vela takych, co si myslia, ze vlastnit xxx-tu kopiu CD/DVD s jednotkami a nulami nejakej hry/hudby/filmu je asi take iste, ako vlastnit original obrazu od Vincent van Gogha ;-)

Doma mam vela original CD s hudbou, ktore uz nemam na com prehravat, lebo som CD prehravac vymenil za streamer a hudbu prevadzam v PC do FLAC, tak teraz mi tie CD akurat zacinaju zavadzat. Hudbu/hry/filmy chcem primarne pocuvat/hrat/pozerat a nie skladovat CD/DVD s jednotkami/nulami niekde na policke ;-) Pokial niekto vyda limitovanu ediciu s nejakymi doplnkami/soskami/knihami, tak to pre zberatela a nadsenca ma zmysel, ale to medium s 1/0 ma rovnaku hodnotu ako ked si to niekto zahra/vypocuje/pozrie na Steame/Spotify/Netflixe a podobne...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Vsechny ochrany proti kopirovani nejsou zdaleka prolomene. Dokonce i nejake ochrany z Amigy zustaly neprolomene a to je uz skoro 30 let.

Podivej se treba na XBOX One a Playstation 4, kolik let jsou na trhu a vsichni crackeri si na nich jen vylamali zuby.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

To by mne vážně zajímalo jaká hra z Amigy nebyla nikdy prolomena? Ale si ji nikdo nezná že? Možná proto o té hře nevím :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.