The Division pokořilo další rekord, stalo se nejprodávanější novou značkou
Dosavadní rekord pro nejlépe prodávanou značkou všech dob drželo Destiny, které během měřené doby jednoho týdne vydělalo $325 milionů. Před několika dny se k tomuto rekordu nebezpečně blížilo i The Division, které zaznamenalo úspěch už během svých prvních 24 hodin. V rámci této doby si však také udržel hrdě prvenství Destiny.
The Division ohlásilo tržbu $330 milionů během svého prvního týdne na poličkách, čímž se hra stala novým držitelem rekordu. Tentokrát však nejen z pohledu společnosti, ale napříč celým herním průmyslem. Do prodeje jsou započítány pochopitelně všechny verze, od základních po sběratelské. Bližší čísla (například poměr mezi platformami) ovšem Ubisoft nezveřejnil.
V jednu chvíli se mohly servery pyšnit stropem 1.2 milionů hráčů hrajících v tentýž moment. Za uplynulý týden došlo dokonce k několika odstávkám.
„Stanutí The Division na vrchní příčce herního průmyslu v rámci prodejů nové značky za první týden je ohromný úspěch. Jsme nesmírně pyšní za naše týmy a vděční milionům hráčů, kteří nám zanechávají podporu a zpětnou vazbu,“ okomentoval úspěch Yves Guillemot, CEO a spoluzakladatel Ubisoftu. „The Division je příkladem naší unikátní schopnosti nabídnout vtahující zážitek, který hráče pohltí natolik, že jej horlivě sdílejí se svými přáteli a komunitou.“
Ohlasy hráčů jsou prozatím povětšinou kladné, s příměsí rozporuplných názorů kritizujících především repetitivnost misí a slabý singleplayerový prvek. The Division je nicméně hra cílená na kooperaci a multiplayerovou složku, a tak je nutné brát v potaz, že hraní v jednom hráči bude značně ochuzené, byť systém nabízí určitý matchmaking.