Dolce&Gabbana využívá místo modelek drony. Přehlídka měla úspěch
Dolce&Gabbana, světově proslulá módní značka, spojila umění krásných kabelek a nových technologií. V neděli na přehlídkovém molu v Miláně prezentovala svoji kolekci kabelek za pomoci nejméně osmi kvadrokoptér, které kusy doplňků prezentovaly ve vzduchu. Na počátku této události však bylo zdržení o 45 minut, protože pořadatelé museli zajistit vypnutí všech Wi-Fi sítí a naprostou tmu, aby nedošlo k nesprávné manipulaci dronů.
Každá kvadrokoptéra byla navíc vybavena na své horní části zářivou koulí, která měla připomínat diamant. Otázkou je, zda byli fotografové více uneseni z nové kolekce nebo z kvadrokoptér. Jisté však je, že celá přehlídka slavila veliký úspěch a pozornost médií.
Dolce&Gabbana však není jedinou značkou, která využila drony k prezentaci svých produktů. Podobný nápad měla už značka Betabrand. Tato značka brzy uspořádá Silicon Valley Fashion Week, což je název třídenní přehlídky, konající se v srdci technologických startupů, Sillicon Valley. Začíná 12. května.
Na této přehlídce se ovšem nebudou předvádět nové modely kabelek, ale přímo drony. Zároveň je tato přehlídka rozdělena do třech kategorií podle témat: elektrická mobilita, nositelná technologie a crowdfunding.
Diskuse ke článku Dolce&Gabbana využívá místo modelek drony. Přehlídka měla úspěch