CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k DOOM 4 byl zrušen, protože připomínal Call of Duty

No podle toho to mělo být stylově pokračováním trojky. A ta už dávala větší důraz na reálnější pojetí. Ve čtyřce působí hodně divně když i obří démoni skáčou jako gumoví, kvůli tomu maximálnímu záběru na akci to bohužel působí hodně dětinsky. Trojka byla střižená hororem a spíš o pozornosti osamoceného vojáka procházejícího zamořenou základnou. Tohle je rambo styl kdy z padlých démonů vypadává zdraví po hrstech. Není špatný ale na D3 s Absolute modem to nemá a zvlášť zvuková stránka je na hodně nízké úrovni, hláškám z Absolute modu to nesahá ani po kotníky.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Zvukově mi to tragické ani nepřišlo , ale soundtrack.... Ten stojí za zlámanou belu . Svým stylem mi vůbec nesedl a přitom při nostalgickém hraní jedničky jsem změnou motivů v každém levelu byl přímo unešen i teď po letech .

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Poslední Doom je hodně rozporuplné dílko . Spíš rutinérská takřka koridorová rubanice, než cokoli s přesahem . Popravdě po několika levelech nuda ...a okr .
Multiplayer je kapitolou samou pro sebe a je vidět , že obě složky jsou na sebe montovány dost neuměle ( to video z chystaného Quake vypadá, že tady už u multiplayeru někdo přemýšlí )
Takový měl být Doom multiplayer, ne to co jsme dostali ! K čemu mohutné updaty , když i po nich se v přeďelávce původních map prohání místo mariňáků impové a vůbec se to hraje hůř než původní Doom ?
Špatně špatně ....Doom by jako jednohubka mohl fungovat , ale také se klaním k názoru , že po tom co předvedl Doom3 je poslední reinkarnace až moc frenetická a herně ohlodaná kost , která ovšem jednoduššímu davu vyhovuje .
Za mne zbytečná hra , která navíc posunula vnímání Doom universa docela násilně jinam ( Mechanický Mastermind a Hellknight s implantáty jsou prostě ikoničtí ) .

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

doom 1 - "rutinérská takřka koridorová rubanice"
doom 2 - "rutinérská takřka koridorová rubanice"
doom 2016 - "rutinérská takřka koridorová rubanice"

a ted me rekni, ktera ze to hra "posunula vnímání Doom universa docela násilně jinam"
neco me rika, ze to byl doom 3 :P

btw nemam nic proti trojce

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

jednoduchá odpověď - zpět do dětských plenek. Ve trojce už to vypadalo dospěleji, byl znát vývoj, verze 2016 je krok zpět, byť některé prvky jsou skvělé.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Na Doomu 16 se mi právě líbí ta jednoduchost a rychlost. I po dohrání mám chuť občas hru zapnout a jen tak narychlo prolítnout nějakej level či zkusit něco z amatérské tvorby. Rychle spustím, rychle vyrubu a vyklidněnej za 20-30 min vypnu. Podobně si pouštím třeba Metal Slug nebo R-Type v MAME. Je to žánr, kterej se objevil v 1 a 2 a získal nesmrtelnou slávu, a v trojce to hooodně uhnulo, jak tu píše Warden. Jinak mám rád i třetí díl, ale to není klasickej Doom narozdíl od 2016. Na Doomu je super, že není o čem přemýšlet, jen se zkoncentrovat.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.