No podle toho to mělo být stylově pokračováním trojky. A ta už dávala větší důraz na reálnější pojetí. Ve čtyřce působí hodně divně když i obří démoni skáčou jako gumoví, kvůli tomu maximálnímu záběru na akci to bohužel působí hodně dětinsky. Trojka byla střižená hororem a spíš o pozornosti osamoceného vojáka procházejícího zamořenou základnou. Tohle je rambo styl kdy z padlých démonů vypadává zdraví po hrstech. Není špatný ale na D3 s Absolute modem to nemá a zvlášť zvuková stránka je na hodně nízké úrovni, hláškám z Absolute modu to nesahá ani po kotníky.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
No podle toho to mělo být
DDR0 https://cdr.cz/profil/ddr0
13. 12. 2016 - 22:14https://cdr.cz/clanek/doom-4-byl-zrusen-protoze-pripominal-call-duty/diskuseNo podle toho to mělo být stylově pokračováním trojky. A ta už dávala větší důraz na reálnější pojetí. Ve čtyřce působí hodně divně když i obří démoni skáčou jako gumoví, kvůli tomu maximálnímu záběru na akci to bohužel působí hodně dětinsky. Trojka byla střižená hororem a spíš o pozornosti osamoceného vojáka procházejícího zamořenou základnou. Tohle je rambo styl kdy z padlých démonů vypadává zdraví po hrstech. Není špatný ale na D3 s Absolute modem to nemá a zvlášť zvuková stránka je na hodně nízké úrovni, hláškám z Absolute modu to nesahá ani po kotníky.https://cdr.cz/clanek/doom-4-byl-zrusen-protoze-pripominal-call-duty/diskuse#comment-960627
+
Zvukově mi to tragické ani nepřišlo , ale soundtrack.... Ten stojí za zlámanou belu . Svým stylem mi vůbec nesedl a přitom při nostalgickém hraní jedničky jsem změnou motivů v každém levelu byl přímo unešen i teď po letech .
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Zvukově mi to tragické ani
Xspy https://cdr.cz/profil/xspy
14. 12. 2016 - 12:13https://cdr.cz/clanek/doom-4-byl-zrusen-protoze-pripominal-call-duty/diskuseZvukově mi to tragické ani nepřišlo , ale soundtrack.... Ten stojí za zlámanou belu . Svým stylem mi vůbec nesedl a přitom při nostalgickém hraní jedničky jsem změnou motivů v každém levelu byl přímo unešen i teď po letech .https://cdr.cz/clanek/doom-4-byl-zrusen-protoze-pripominal-call-duty/diskuse#comment-960873
+
Poslední Doom je hodně rozporuplné dílko . Spíš rutinérská takřka koridorová rubanice, než cokoli s přesahem . Popravdě po několika levelech nuda ...a okr .
Multiplayer je kapitolou samou pro sebe a je vidět , že obě složky jsou na sebe montovány dost neuměle ( to video z chystaného Quake vypadá, že tady už u multiplayeru někdo přemýšlí )
Takový měl být Doom multiplayer, ne to co jsme dostali ! K čemu mohutné updaty , když i po nich se v přeďelávce původních map prohání místo mariňáků impové a vůbec se to hraje hůř než původní Doom ?
Špatně špatně ....Doom by jako jednohubka mohl fungovat , ale také se klaním k názoru , že po tom co předvedl Doom3 je poslední reinkarnace až moc frenetická a herně ohlodaná kost , která ovšem jednoduššímu davu vyhovuje .
Za mne zbytečná hra , která navíc posunula vnímání Doom universa docela násilně jinam ( Mechanický Mastermind a Hellknight s implantáty jsou prostě ikoničtí ) .
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Poslední Doom je hodně
Xspy https://cdr.cz/profil/xspy
14. 12. 2016 - 12:08https://cdr.cz/clanek/doom-4-byl-zrusen-protoze-pripominal-call-duty/diskusePoslední Doom je hodně rozporuplné dílko . Spíš rutinérská takřka koridorová rubanice, než cokoli s přesahem . Popravdě po několika levelech nuda ...a okr .
Multiplayer je kapitolou samou pro sebe a je vidět , že obě složky jsou na sebe montovány dost neuměle ( to video z chystaného Quake vypadá, že tady už u multiplayeru někdo přemýšlí )
Takový měl být Doom multiplayer, ne to co jsme dostali ! K čemu mohutné updaty , když i po nich se v přeďelávce původních map prohání místo mariňáků impové a vůbec se to hraje hůř než původní Doom ?
Špatně špatně ....Doom by jako jednohubka mohl fungovat , ale také se klaním k názoru , že po tom co předvedl Doom3 je poslední reinkarnace až moc frenetická a herně ohlodaná kost , která ovšem jednoduššímu davu vyhovuje .
Za mne zbytečná hra , která navíc posunula vnímání Doom universa docela násilně jinam ( Mechanický Mastermind a Hellknight s implantáty jsou prostě ikoničtí ) .https://cdr.cz/clanek/doom-4-byl-zrusen-protoze-pripominal-call-duty/diskuse#comment-960864
+
a ted me rekni, ktera ze to hra "posunula vnímání Doom universa docela násilně jinam"
neco me rika, ze to byl doom 3 :P
btw nemam nic proti trojce
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
doom 1 - "rutinérská takřka
Warden https://cdr.cz/profil/warden
14. 12. 2016 - 13:18https://cdr.cz/clanek/doom-4-byl-zrusen-protoze-pripominal-call-duty/diskusedoom 1 - "rutinérská takřka koridorová rubanice"
doom 2 - "rutinérská takřka koridorová rubanice"
doom 2016 - "rutinérská takřka koridorová rubanice"
a ted me rekni, ktera ze to hra "posunula vnímání Doom universa docela násilně jinam"
neco me rika, ze to byl doom 3 :P
btw nemam nic proti trojcehttps://cdr.cz/clanek/doom-4-byl-zrusen-protoze-pripominal-call-duty/diskuse#comment-960939
+
jednoduchá odpověď - zpět do dětských plenek. Ve trojce už to vypadalo dospěleji, byl znát vývoj, verze 2016 je krok zpět, byť některé prvky jsou skvělé.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
jednoduchá odpověď - zpět do
DDR0 https://cdr.cz/profil/ddr0
14. 12. 2016 - 22:08https://cdr.cz/clanek/doom-4-byl-zrusen-protoze-pripominal-call-duty/diskusejednoduchá odpověď - zpět do dětských plenek. Ve trojce už to vypadalo dospěleji, byl znát vývoj, verze 2016 je krok zpět, byť některé prvky jsou skvělé.https://cdr.cz/clanek/doom-4-byl-zrusen-protoze-pripominal-call-duty/diskuse#comment-961227
+
Na Doomu 16 se mi právě líbí ta jednoduchost a rychlost. I po dohrání mám chuť občas hru zapnout a jen tak narychlo prolítnout nějakej level či zkusit něco z amatérské tvorby. Rychle spustím, rychle vyrubu a vyklidněnej za 20-30 min vypnu. Podobně si pouštím třeba Metal Slug nebo R-Type v MAME. Je to žánr, kterej se objevil v 1 a 2 a získal nesmrtelnou slávu, a v trojce to hooodně uhnulo, jak tu píše Warden. Jinak mám rád i třetí díl, ale to není klasickej Doom narozdíl od 2016. Na Doomu je super, že není o čem přemýšlet, jen se zkoncentrovat.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Na Doomu 16 se mi právě líbí
kyo kyo https://cdr.cz/profil/kyo
15. 12. 2016 - 08:39https://cdr.cz/clanek/doom-4-byl-zrusen-protoze-pripominal-call-duty/diskuseNa Doomu 16 se mi právě líbí ta jednoduchost a rychlost. I po dohrání mám chuť občas hru zapnout a jen tak narychlo prolítnout nějakej level či zkusit něco z amatérské tvorby. Rychle spustím, rychle vyrubu a vyklidněnej za 20-30 min vypnu. Podobně si pouštím třeba Metal Slug nebo R-Type v MAME. Je to žánr, kterej se objevil v 1 a 2 a získal nesmrtelnou slávu, a v trojce to hooodně uhnulo, jak tu píše Warden. Jinak mám rád i třetí díl, ale to není klasickej Doom narozdíl od 2016. Na Doomu je super, že není o čem přemýšlet, jen se zkoncentrovat.https://cdr.cz/clanek/doom-4-byl-zrusen-protoze-pripominal-call-duty/diskuse#comment-961296
+
No podle toho to mělo být stylově pokračováním trojky. A ta už dávala větší důraz na reálnější pojetí. Ve čtyřce působí hodně divně když i obří démoni skáčou jako gumoví, kvůli tomu maximálnímu záběru na akci to bohužel působí hodně dětinsky. Trojka byla střižená hororem a spíš o pozornosti osamoceného vojáka procházejícího zamořenou základnou. Tohle je rambo styl kdy z padlých démonů vypadává zdraví po hrstech. Není špatný ale na D3 s Absolute modem to nemá a zvlášť zvuková stránka je na hodně nízké úrovni, hláškám z Absolute modu to nesahá ani po kotníky.
Zvukově mi to tragické ani nepřišlo , ale soundtrack.... Ten stojí za zlámanou belu . Svým stylem mi vůbec nesedl a přitom při nostalgickém hraní jedničky jsem změnou motivů v každém levelu byl přímo unešen i teď po letech .
Poslední Doom je hodně rozporuplné dílko . Spíš rutinérská takřka koridorová rubanice, než cokoli s přesahem . Popravdě po několika levelech nuda ...a okr .
Multiplayer je kapitolou samou pro sebe a je vidět , že obě složky jsou na sebe montovány dost neuměle ( to video z chystaného Quake vypadá, že tady už u multiplayeru někdo přemýšlí )
Takový měl být Doom multiplayer, ne to co jsme dostali ! K čemu mohutné updaty , když i po nich se v přeďelávce původních map prohání místo mariňáků impové a vůbec se to hraje hůř než původní Doom ?
Špatně špatně ....Doom by jako jednohubka mohl fungovat , ale také se klaním k názoru , že po tom co předvedl Doom3 je poslední reinkarnace až moc frenetická a herně ohlodaná kost , která ovšem jednoduššímu davu vyhovuje .
Za mne zbytečná hra , která navíc posunula vnímání Doom universa docela násilně jinam ( Mechanický Mastermind a Hellknight s implantáty jsou prostě ikoničtí ) .
doom 1 - "rutinérská takřka koridorová rubanice"
doom 2 - "rutinérská takřka koridorová rubanice"
doom 2016 - "rutinérská takřka koridorová rubanice"
a ted me rekni, ktera ze to hra "posunula vnímání Doom universa docela násilně jinam"
neco me rika, ze to byl doom 3 :P
btw nemam nic proti trojce
jednoduchá odpověď - zpět do dětských plenek. Ve trojce už to vypadalo dospěleji, byl znát vývoj, verze 2016 je krok zpět, byť některé prvky jsou skvělé.
...
Na Doomu 16 se mi právě líbí ta jednoduchost a rychlost. I po dohrání mám chuť občas hru zapnout a jen tak narychlo prolítnout nějakej level či zkusit něco z amatérské tvorby. Rychle spustím, rychle vyrubu a vyklidněnej za 20-30 min vypnu. Podobně si pouštím třeba Metal Slug nebo R-Type v MAME. Je to žánr, kterej se objevil v 1 a 2 a získal nesmrtelnou slávu, a v trojce to hooodně uhnulo, jak tu píše Warden. Jinak mám rád i třetí díl, ale to není klasickej Doom narozdíl od 2016. Na Doomu je super, že není o čem přemýšlet, jen se zkoncentrovat.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.