OK, všichni používají na displeje palce. Co se dá dělat. Ale na zavazadla se u nás opravdu, ale opravdu nepoužívají. Opět novinář lenivý vzít do ruky kalkulačku. Přímo vidím tu péči a obětavý přístup ke čtenářům.
("...prostoru umístit ještě 16" zavazadlo.")
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
OK, všichni používají na
John Douberro https://cdr.cz/profil/john-douberro
11. 1. 2016 - 08:12https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskuseOK, všichni používají na displeje palce. Co se dá dělat. Ale na zavazadla se u nás opravdu, ale opravdu nepoužívají. Opět novinář lenivý vzít do ruky kalkulačku. Přímo vidím tu péči a obětavý přístup ke čtenářům.
("...prostoru umístit ještě 16" zavazadlo.")https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskuse#comment-841079
+
myslim si ze podobne autonomni, super bezpecne dopravni letajici prostredky jsou budoucnosti. pokud to bude mit vsechny hlavni systemy (motory, aku, ESC, ridici komp) plne zalohovane, neni zadny duvod proc by to melo padat. udrzba vzhledem k absenci pohyblivych dilu s vjimkou rotoru a vrtuli bude vice mene nulova, takze pro autonomni taxi tyou uber idealni.
+1
+11
-1
Je komentář přínosný?
myslim si ze podobne
super master https://cdr.cz/profil/walkeer
11. 1. 2016 - 09:11https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskusemyslim si ze podobne autonomni, super bezpecne dopravni letajici prostredky jsou budoucnosti. pokud to bude mit vsechny hlavni systemy (motory, aku, ESC, ridici komp) plne zalohovane, neni zadny duvod proc by to melo padat. udrzba vzhledem k absenci pohyblivych dilu s vjimkou rotoru a vrtuli bude vice mene nulova, takze pro autonomni taxi tyou uber idealni. https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskuse#comment-841101
+
Mně tam poněkud chybí ochranný rámy vrtulí. Takhle je to super sekačka nohu :)
Jinak pochopitelně palec nahoru. Akorát si moc neumím představit kdyby takových "taxíků" nad prahou létalo třeba jeden tisíc...
Spíš vidím budoucnost v autonomních vozidlech. Alespoň prozatím.
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Mně tam poněkud chybí
peca https://cdr.cz/profil/peca007
11. 1. 2016 - 10:52https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskuseMně tam poněkud chybí ochranný rámy vrtulí. Takhle je to super sekačka nohu :)
Jinak pochopitelně palec nahoru. Akorát si moc neumím představit kdyby takových "taxíků" nad prahou létalo třeba jeden tisíc...
Spíš vidím budoucnost v autonomních vozidlech. Alespoň prozatím.https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskuse#comment-841111
+
to aby se vrtule neroztocily kdyz je v dosahu clovek asi umi software zaridit. Ale napada me co bude soft delat, kdyz na pristavaci plose neni misto (aniz by zranil cloveka), a dochazi baterky?
+1
-11
-1
Je komentář přínosný?
to aby se vrtule neroztocily
John Douberro https://cdr.cz/profil/john-douberro
11. 1. 2016 - 15:37https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskuseto aby se vrtule neroztocily kdyz je v dosahu clovek asi umi software zaridit. Ale napada me co bude soft delat, kdyz na pristavaci plose neni misto (aniz by zranil cloveka), a dochazi baterky?https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskuse#comment-841203
+
Treba to bude dopredu vedet a odmitne tam letet, protoze by nemel baterky na navrat na nekterou z destinaci, kde misto urcite je (protoze je dedikovany pro nouzovy situace treba) v pripade, ze by nouzova situace nastala.
+1
+11
-1
Je komentář přínosný?
Treba to bude dopredu vedet a
rman https://cdr.cz/profil/r-man
11. 1. 2016 - 15:42https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskuseTreba to bude dopredu vedet a odmitne tam letet, protoze by nemel baterky na navrat na nekterou z destinaci, kde misto urcite je (protoze je dedikovany pro nouzovy situace treba) v pripade, ze by nouzova situace nastala.https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskuse#comment-841205
+
Coby, pouzije reproduktory: "Dobry den, dobri lide, byl by nekdo z vas ochoten podat mi napajeci kabel?" .... nacez lide se rozutecou jako vzdycky kdyz se po nich neco chce a hned bude misto.
+1
-8
-1
Je komentář přínosný?
Coby, pouzije reproduktory:
HKMaly https://cdr.cz/profil/hkmaly
11. 1. 2016 - 18:53https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskuseCoby, pouzije reproduktory: "Dobry den, dobri lide, byl by nekdo z vas ochoten podat mi napajeci kabel?" .... nacez lide se rozutecou jako vzdycky kdyz se po nich neco chce a hned bude misto.https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskuse#comment-841263
+
Software to sice může zařídit, ale vrtule má taky setrvačnost a nezastaví se hned. Takže když k tomu někdo přiskočí po přistání, smůla...
+1
-14
-1
Je komentář přínosný?
Software to sice může zařídit
Jirka1 https://cdr.cz/profil/jirka1
11. 1. 2016 - 21:18https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskuseSoftware to sice může zařídit, ale vrtule má taky setrvačnost a nezastaví se hned. Takže když k tomu někdo přiskočí po přistání, smůla...https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskuse#comment-841279
+
moje kvadroptera, ktera pouzia temer identicke motory, jen mensi, ma aktivni brzdeni, takze ty vrtule se zastavi za mene nez pul vteriny
+1
-10
-1
Je komentář přínosný?
moje kvadroptera, ktera
super master https://cdr.cz/profil/walkeer
15. 1. 2016 - 13:02https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskusemoje kvadroptera, ktera pouzia temer identicke motory, jen mensi, ma aktivni brzdeni, takze ty vrtule se zastavi za mene nez pul vterinyhttps://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskuse#comment-842327
+
Proc tam nedaj spalovaci motor a 20litru benzinu. Melo by to 20x vetsi dolet.
+1
+11
-1
Je komentář přínosný?
Proc tam nedaj spalovaci
Vratislav Boch https://cdr.cz/profil/vrata
11. 1. 2016 - 22:18https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskuseProc tam nedaj spalovaci motor a 20litru benzinu. Melo by to 20x vetsi dolet.https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskuse#comment-841287
+
vaha, cena, slozitost, spolehlivost. tech 8 motoru ma velke proudove spicky, ktere by tezky spalovak s generatorem tezko pokryl. ale hlavni je myslim ta spolehlivost a slozitost
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
vaha, cena, slozitost,
super master https://cdr.cz/profil/walkeer
15. 1. 2016 - 13:03https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskusevaha, cena, slozitost, spolehlivost. tech 8 motoru ma velke proudove spicky, ktere by tezky spalovak s generatorem tezko pokryl. ale hlavni je myslim ta spolehlivost a slozitosthttps://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskuse#comment-842329
+
chacha, jako že by to uletělo na jeden litr 30km? takovou spotřebu snad nemají ani mopedy :-D Jinak ten důvod je myslím zřejmý, na elektřinu to létá mnohem levněji z pohledu nákladů na "palivo" a další důvod je spolehlivost, či spíše "nespolehlivost" spalovacího motoru a náročnost na údržbu a pravidelné kontroly v porovnáním s elektromotorem. Schválně si zjistěte kolik stojí jedna letohodina u jakéhokoli komfortnějšího létajícího prostředku.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
chacha, jako že by to uletělo
ondra1 https://cdr.cz/profil/v0cas
18. 1. 2016 - 11:21https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskusechacha, jako že by to uletělo na jeden litr 30km? takovou spotřebu snad nemají ani mopedy :-D Jinak ten důvod je myslím zřejmý, na elektřinu to létá mnohem levněji z pohledu nákladů na "palivo" a další důvod je spolehlivost, či spíše "nespolehlivost" spalovacího motoru a náročnost na údržbu a pravidelné kontroly v porovnáním s elektromotorem. Schválně si zjistěte kolik stojí jedna letohodina u jakéhokoli komfortnějšího létajícího prostředku.https://cdr.cz/clanek/dron-ehang-184-cinske-autonomni-taxi-budoucnosti/diskuse#comment-842881
+
OK, všichni používají na displeje palce. Co se dá dělat. Ale na zavazadla se u nás opravdu, ale opravdu nepoužívají. Opět novinář lenivý vzít do ruky kalkulačku. Přímo vidím tu péči a obětavý přístup ke čtenářům.
("...prostoru umístit ještě 16" zavazadlo.")
myslim si ze podobne autonomni, super bezpecne dopravni letajici prostredky jsou budoucnosti. pokud to bude mit vsechny hlavni systemy (motory, aku, ESC, ridici komp) plne zalohovane, neni zadny duvod proc by to melo padat. udrzba vzhledem k absenci pohyblivych dilu s vjimkou rotoru a vrtuli bude vice mene nulova, takze pro autonomni taxi tyou uber idealni.
Mně tam poněkud chybí ochranný rámy vrtulí. Takhle je to super sekačka nohu :)
Jinak pochopitelně palec nahoru. Akorát si moc neumím představit kdyby takových "taxíků" nad prahou létalo třeba jeden tisíc...
Spíš vidím budoucnost v autonomních vozidlech. Alespoň prozatím.
to aby se vrtule neroztocily kdyz je v dosahu clovek asi umi software zaridit. Ale napada me co bude soft delat, kdyz na pristavaci plose neni misto (aniz by zranil cloveka), a dochazi baterky?
Treba to bude dopredu vedet a odmitne tam letet, protoze by nemel baterky na navrat na nekterou z destinaci, kde misto urcite je (protoze je dedikovany pro nouzovy situace treba) v pripade, ze by nouzova situace nastala.
Coby, pouzije reproduktory: "Dobry den, dobri lide, byl by nekdo z vas ochoten podat mi napajeci kabel?" .... nacez lide se rozutecou jako vzdycky kdyz se po nich neco chce a hned bude misto.
Software to sice může zařídit, ale vrtule má taky setrvačnost a nezastaví se hned. Takže když k tomu někdo přiskočí po přistání, smůla...
moje kvadroptera, ktera pouzia temer identicke motory, jen mensi, ma aktivni brzdeni, takze ty vrtule se zastavi za mene nez pul vteriny
Proc tam nedaj spalovaci motor a 20litru benzinu. Melo by to 20x vetsi dolet.
vaha, cena, slozitost, spolehlivost. tech 8 motoru ma velke proudove spicky, ktere by tezky spalovak s generatorem tezko pokryl. ale hlavni je myslim ta spolehlivost a slozitost
chacha, jako že by to uletělo na jeden litr 30km? takovou spotřebu snad nemají ani mopedy :-D Jinak ten důvod je myslím zřejmý, na elektřinu to létá mnohem levněji z pohledu nákladů na "palivo" a další důvod je spolehlivost, či spíše "nespolehlivost" spalovacího motoru a náročnost na údržbu a pravidelné kontroly v porovnáním s elektromotorem. Schválně si zjistěte kolik stojí jedna letohodina u jakéhokoli komfortnějšího létajícího prostředku.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.