1./Rotacne diely su stale smrtelne nebezpecne pre okolie vratane pripadnych vypadkov akejkolvek casti pohonu pre posadku.
2./Ano je to buducnost ked sa vyriesi problem c.1
+1
-27
-1
Je komentář přínosný?
1./Rotacne diely su stale
Duri https://cdr.cz/profil/duri
21. 1. 2016 - 20:23https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse1./Rotacne diely su stale smrtelne nebezpecne pre okolie vratane pripadnych vypadkov akejkolvek casti pohonu pre posadku.
2./Ano je to buducnost ked sa vyriesi problem c.1https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-844049
+
1. stačí zvíšit výkon/větší konstrukci, aby to uneslo více kg, pak stačí přidat kolem vrtulí ochraný kryt z karbonu a pasažérům/dronu padák
2. problem solved
+1
+29
-1
Je komentář přínosný?
1. stačí zvíšit výkon/větší
tony https://cdr.cz/profil/tomas-marny12
21. 1. 2016 - 21:22https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse1. stačí zvíšit výkon/větší konstrukci, aby to uneslo více kg, pak stačí přidat kolem vrtulí ochraný kryt z karbonu a pasažérům/dronu padák
2. problem solvedhttps://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-844053
+
ad 1. řekl vám někdo, že pro padák je třeba dostatečná výška? A ne zrovna malá :-)
+1
+27
-1
Je komentář přínosný?
ad 1. řekl vám někdo, že pro
Fotobob https://cdr.cz/profil/fotobob
22. 1. 2016 - 10:49https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskusead 1. řekl vám někdo, že pro padák je třeba dostatečná výška? A ne zrovna malá :-)https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-844159
+
aha a kryt z karbonu jako zajisti aby to pri "nehode" nenadelalo stejnou pasku jako listy kterehokoliv jineho stroje co pouziva rotory? ona ta letova hladina nad obydlene oblasti neni jen tak pronic zanic, fungovani vetsich dronu ve mestech je dost utopie, jiz dnes je na ty vetsi profi mit povoleni
padak? a co by s nim dotycnej jako delal? zeby treba z 50 metrove vejsky skocil na ten padak aby jakoze padal na polstar? a nebude teda lepsi misto padaku rovnou ten polstar?
vpodstate zakladnim problemem drobu pro prepravu osob bude to, ze s jejich velkym rozmachem bude ve vzduchu tak narvano, ze to stejne nakonec radsi zakazou treba na uradech pro civilni letectvi, a aby clovek mohl letat "na dronu" tak bude muset projit zkouskama a ziskat pilotni prukaz, ne opravdu neverim tomu ze se v dohledne dobe stane z dronu podobna jungle jaka panuje treba na silnicich, a to i presto ze na silnice muzou taky jen ti co maji ridicak
+1
-27
-1
Je komentář přínosný?
aha a kryt z karbonu jako
SamanCZ (neověřeno) https://cdr.cz
22. 1. 2016 - 14:18https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuseaha a kryt z karbonu jako zajisti aby to pri "nehode" nenadelalo stejnou pasku jako listy kterehokoliv jineho stroje co pouziva rotory? ona ta letova hladina nad obydlene oblasti neni jen tak pronic zanic, fungovani vetsich dronu ve mestech je dost utopie, jiz dnes je na ty vetsi profi mit povoleni
padak? a co by s nim dotycnej jako delal? zeby treba z 50 metrove vejsky skocil na ten padak aby jakoze padal na polstar? a nebude teda lepsi misto padaku rovnou ten polstar?
vpodstate zakladnim problemem drobu pro prepravu osob bude to, ze s jejich velkym rozmachem bude ve vzduchu tak narvano, ze to stejne nakonec radsi zakazou treba na uradech pro civilni letectvi, a aby clovek mohl letat "na dronu" tak bude muset projit zkouskama a ziskat pilotni prukaz, ne opravdu neverim tomu ze se v dohledne dobe stane z dronu podobna jungle jaka panuje treba na silnicich, a to i presto ze na silnice muzou taky jen ti co maji ridicakhttps://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-844237
+
takze staci nahradit vrtule niecim inaksim a je to co tak taky ten indukcny system - predavaju sa take ventilatory len treba troska zvysit vykon ;)
+1
+27
-1
Je komentář přínosný?
takze staci nahradit vrtule
Misko Uško https://cdr.cz/profil/mimulino
21. 1. 2016 - 21:23https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskusetakze staci nahradit vrtule niecim inaksim a je to co tak taky ten indukcny system - predavaju sa take ventilatory len treba troska zvysit vykon ;)https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-844055
+
"Nobelovu cenu za stejnou oblast jako norští studenti nemohl dostat i za to, že podle zastoupení Guinessovy knihy rekordů..."
Mimochodem, jakou Nobelovu cenu? Co ta má společného s rekordy?
+1
-22
-1
Je komentář přínosný?
Kerbal Air Program? :D
Gath G https://cdr.cz/profil/ggeal
22. 1. 2016 - 04:24https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuseKerbal Air Program? :D
"Nobelovu cenu za stejnou oblast jako norští studenti nemohl dostat i za to, že podle zastoupení Guinessovy knihy rekordů..."
Mimochodem, jakou Nobelovu cenu? Co ta má společného s rekordy?https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-844075
+
Vzhledem k tomu, kolik létající přestředky potřebují volného prostoru, aby se zabránilo kolizi, to automobily nenahradí nikdy (v tom smyslu jak je automobil vnímán dnes).
+1
+24
-1
Je komentář přínosný?
Vzhledem k tomu, kolik
Fotobob https://cdr.cz/profil/fotobob
22. 1. 2016 - 10:51https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuseVzhledem k tomu, kolik létající přestředky potřebují volného prostoru, aby se zabránilo kolizi, to automobily nenahradí nikdy (v tom smyslu jak je automobil vnímán dnes).https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-844163
+
Ony ho zas tolik nepotřebují, to jen lidmi pilotované věci.
+1
-26
-1
Je komentář přínosný?
Ony ho zas tolik nepotřebují,
Gath G https://cdr.cz/profil/ggeal
22. 1. 2016 - 12:15https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuseOny ho zas tolik nepotřebují, to jen lidmi pilotované věci.https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-844199
+
Letadla potrebuji pomerne dost volneho prostoru protoze nemuzou zastavit, musi si udrzovat urcitou minimalni rychlost. Pro helikoptery a kvadroptery by ale skutence toho prostoru tolik byt nemuselo.
+1
+20
-1
Je komentář přínosný?
Letadla potrebuji pomerne
HKMaly https://cdr.cz/profil/hkmaly
22. 1. 2016 - 19:07https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuseLetadla potrebuji pomerne dost volneho prostoru protoze nemuzou zastavit, musi si udrzovat urcitou minimalni rychlost. Pro helikoptery a kvadroptery by ale skutence toho prostoru tolik byt nemuselo.https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-844323
+
To je dosti naivní přestava. Vzduch není silnice ani železnice, je dynamické prostředí, nedá se tam šlápnou na brzdy nebo cuknout volantem, všechno to potřebuje čas a prostor a dynamika vzduchové hmoty, někdy opravdu značná, má tendenci tím prostředím míchat. Takže to nezáleží na lidech ale na prostředí.
Automatika by jisté optimalizace samozřejmě dovolila, ale vhledem k tomu, že kolize rotorů = víceméně smrt, je prostě potřeba mít bezpečnostní rezervy a to nemalé.
+1
+24
-1
Je komentář přínosný?
To je dosti naivní přestava.
Fotobob https://cdr.cz/profil/fotobob
22. 1. 2016 - 20:03https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuseTo je dosti naivní přestava. Vzduch není silnice ani železnice, je dynamické prostředí, nedá se tam šlápnou na brzdy nebo cuknout volantem, všechno to potřebuje čas a prostor a dynamika vzduchové hmoty, někdy opravdu značná, má tendenci tím prostředím míchat. Takže to nezáleží na lidech ale na prostředí.
Automatika by jisté optimalizace samozřejmě dovolila, ale vhledem k tomu, že kolize rotorů = víceméně smrt, je prostě potřeba mít bezpečnostní rezervy a to nemalé.https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-844345
+
Já dokonale chápu, že je to dynamické prostředí, ale počítače si s fázovými prostory (a jejich evolucí v čase) dokážou docela dobře poradit. A to nejspíše i v reálném čase na poměrně velkém území. Určitě mnohem lépe než lidé. Přijde mi, že mnohem horší problém by mohly způsobit věci, které nejsou ani trochu pod kontrolou počítačů, jako třeba ptáci. (Nebo proudění v nízkých výškách, i když tam by zase nemusely být plánované letové trasy.)
+1
-29
-1
Je komentář přínosný?
Já dokonale chápu, že je to
Gath G https://cdr.cz/profil/ggeal
23. 1. 2016 - 16:00https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuseJá dokonale chápu, že je to dynamické prostředí, ale počítače si s fázovými prostory (a jejich evolucí v čase) dokážou docela dobře poradit. A to nejspíše i v reálném čase na poměrně velkém území. Určitě mnohem lépe než lidé. Přijde mi, že mnohem horší problém by mohly způsobit věci, které nejsou ani trochu pod kontrolou počítačů, jako třeba ptáci. (Nebo proudění v nízkých výškách, i když tam by zase nemusely být plánované letové trasy.)https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-844419
+
Auta nenahradí nikdy. Už jen kvůli ekonomice provozu...
+1
+25
-1
Je komentář přínosný?
Auta nenahradí nikdy. Už jen
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
22. 1. 2016 - 19:54https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuseAuta nenahradí nikdy. Už jen kvůli ekonomice provozu...https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-844343
+
Pokud neberete v úvahu plat řidiče, tak zcela nepochybně. :-)
+1
+21
-1
Je komentář přínosný?
Pokud neberete v úvahu plat
Gath G https://cdr.cz/profil/ggeal
23. 1. 2016 - 16:01https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskusePokud neberete v úvahu plat řidiče, tak zcela nepochybně. :-)https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-844421
+
Koukám že cdr čtou i Rotshildové, co si platí i vlastního řidiče. Nicméně ve většině případů je pasažér a řidič tatáž osoba a nic sám sobě neplatí..
+1
-29
-1
Je komentář přínosný?
Koukám že cdr čtou i
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
24. 1. 2016 - 14:08https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuseKoukám že cdr čtou i Rotshildové, co si platí i vlastního řidiče. Nicméně ve většině případů je pasažér a řidič tatáž osoba a nic sám sobě neplatí..https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-844447
+
"Pasažér"? Myslíte, že třeba u dopravy malých a středních balíků po městě apod. bude přítomen nějaký pasažér?
+1
+19
-1
Je komentář přínosný?
"Pasažér"? Myslíte, že třeba
Gath G https://cdr.cz/profil/ggeal
25. 1. 2016 - 10:53https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse"Pasažér"? Myslíte, že třeba u dopravy malých a středních balíků po městě apod. bude přítomen nějaký pasažér?https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-844551
+
Odkdy jsou automobily určené primárně pro dopravu malých a středních balíků??
+1
-23
-1
Je komentář přínosný?
Odkdy jsou automobily určené
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
25. 1. 2016 - 11:03https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuseOdkdy jsou automobily určené primárně pro dopravu malých a středních balíků??https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-844561
+
Část z nich ano. Spousta firmiček se na to zjevně spoléhá. DHL, pizzérie, atd.
No a kdybyste tím mermomocí chtěl dopravovat lidi, stejně z toho bude spíš autonomní (=bez řidiče) aerotaxi. Tohle si těžko bude kupovat jednotlivec.
+1
-27
-1
Je komentář přínosný?
Část z nich ano. Spousta
Gath G https://cdr.cz/profil/ggeal
25. 1. 2016 - 18:30https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuseČást z nich ano. Spousta firmiček se na to zjevně spoléhá. DHL, pizzérie, atd.
No a kdybyste tím mermomocí chtěl dopravovat lidi, stejně z toho bude spíš autonomní (=bez řidiče) aerotaxi. Tohle si těžko bude kupovat jednotlivec.https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-844761
+
Bavíme se o náhradě automobilů, jezdit po zemi je prostě z principu méně náročné než létat, strojem těžším než vzduch. A i auta nakonec mohou byt "bez pilota"...
+1
-25
-1
Je komentář přínosný?
Bavíme se o náhradě
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
26. 1. 2016 - 22:31https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuseBavíme se o náhradě automobilů, jezdit po zemi je prostě z principu méně náročné než létat, strojem těžším než vzduch. A i auta nakonec mohou byt "bez pilota"...https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-845157
+
Aby nedošlo k nedorozumění, já neměl na mysli náhradu *všech* aut.
+1
+22
-1
Je komentář přínosný?
Aby nedošlo k nedorozumění,
Gath G https://cdr.cz/profil/ggeal
26. 1. 2016 - 22:33https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuseAby nedošlo k nedorozumění, já neměl na mysli náhradu *všech* aut.https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-845159
+
to se podle mě nikdy nestane, protože auta neovlivní povětrnostní podmínky.
Je sice hezké, že dron za IDEÁLNÍCH PODMÍNEK unesl 61kg, ale během bouřky by ten samí dron neunesl nic, protože by havaroval. Proto taky něco tak nespolehlivého nemůže nahradit automobilovou dopravu.
+1
+25
-1
Je komentář přínosný?
"Drony, kdy nahradí
Psycho Mantis https://cdr.cz/profil/psycho-mantis
24. 1. 2016 - 16:52https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse"Drony, kdy nahradí automobily?"
to se podle mě nikdy nestane, protože auta neovlivní povětrnostní podmínky.
Je sice hezké, že dron za IDEÁLNÍCH PODMÍNEK unesl 61kg, ale během bouřky by ten samí dron neunesl nic, protože by havaroval. Proto taky něco tak nespolehlivého nemůže nahradit automobilovou dopravu.https://cdr.cz/clanek/drony-unesly-rekordni-zatez-jsou-v-guinessovce-umi-i-pristat-na-jedoucim-aute/diskuse#comment-844451
+
1./Rotacne diely su stale smrtelne nebezpecne pre okolie vratane pripadnych vypadkov akejkolvek casti pohonu pre posadku.
2./Ano je to buducnost ked sa vyriesi problem c.1
1. stačí zvíšit výkon/větší konstrukci, aby to uneslo více kg, pak stačí přidat kolem vrtulí ochraný kryt z karbonu a pasažérům/dronu padák
2. problem solved
ad 1. řekl vám někdo, že pro padák je třeba dostatečná výška? A ne zrovna malá :-)
aha a kryt z karbonu jako zajisti aby to pri "nehode" nenadelalo stejnou pasku jako listy kterehokoliv jineho stroje co pouziva rotory? ona ta letova hladina nad obydlene oblasti neni jen tak pronic zanic, fungovani vetsich dronu ve mestech je dost utopie, jiz dnes je na ty vetsi profi mit povoleni
padak? a co by s nim dotycnej jako delal? zeby treba z 50 metrove vejsky skocil na ten padak aby jakoze padal na polstar? a nebude teda lepsi misto padaku rovnou ten polstar?
vpodstate zakladnim problemem drobu pro prepravu osob bude to, ze s jejich velkym rozmachem bude ve vzduchu tak narvano, ze to stejne nakonec radsi zakazou treba na uradech pro civilni letectvi, a aby clovek mohl letat "na dronu" tak bude muset projit zkouskama a ziskat pilotni prukaz, ne opravdu neverim tomu ze se v dohledne dobe stane z dronu podobna jungle jaka panuje treba na silnicich, a to i presto ze na silnice muzou taky jen ti co maji ridicak
takze staci nahradit vrtule niecim inaksim a je to co tak taky ten indukcny system - predavaju sa take ventilatory len treba troska zvysit vykon ;)
Kerbal Air Program? :D
"Nobelovu cenu za stejnou oblast jako norští studenti nemohl dostat i za to, že podle zastoupení Guinessovy knihy rekordů..."
Mimochodem, jakou Nobelovu cenu? Co ta má společného s rekordy?
Vzhledem k tomu, kolik létající přestředky potřebují volného prostoru, aby se zabránilo kolizi, to automobily nenahradí nikdy (v tom smyslu jak je automobil vnímán dnes).
Ony ho zas tolik nepotřebují, to jen lidmi pilotované věci.
Letadla potrebuji pomerne dost volneho prostoru protoze nemuzou zastavit, musi si udrzovat urcitou minimalni rychlost. Pro helikoptery a kvadroptery by ale skutence toho prostoru tolik byt nemuselo.
To je dosti naivní přestava. Vzduch není silnice ani železnice, je dynamické prostředí, nedá se tam šlápnou na brzdy nebo cuknout volantem, všechno to potřebuje čas a prostor a dynamika vzduchové hmoty, někdy opravdu značná, má tendenci tím prostředím míchat. Takže to nezáleží na lidech ale na prostředí.
Automatika by jisté optimalizace samozřejmě dovolila, ale vhledem k tomu, že kolize rotorů = víceméně smrt, je prostě potřeba mít bezpečnostní rezervy a to nemalé.
Já dokonale chápu, že je to dynamické prostředí, ale počítače si s fázovými prostory (a jejich evolucí v čase) dokážou docela dobře poradit. A to nejspíše i v reálném čase na poměrně velkém území. Určitě mnohem lépe než lidé. Přijde mi, že mnohem horší problém by mohly způsobit věci, které nejsou ani trochu pod kontrolou počítačů, jako třeba ptáci. (Nebo proudění v nízkých výškách, i když tam by zase nemusely být plánované letové trasy.)
Auta nenahradí nikdy. Už jen kvůli ekonomice provozu...
Pokud neberete v úvahu plat řidiče, tak zcela nepochybně. :-)
Koukám že cdr čtou i Rotshildové, co si platí i vlastního řidiče. Nicméně ve většině případů je pasažér a řidič tatáž osoba a nic sám sobě neplatí..
"Pasažér"? Myslíte, že třeba u dopravy malých a středních balíků po městě apod. bude přítomen nějaký pasažér?
Odkdy jsou automobily určené primárně pro dopravu malých a středních balíků??
Část z nich ano. Spousta firmiček se na to zjevně spoléhá. DHL, pizzérie, atd.
No a kdybyste tím mermomocí chtěl dopravovat lidi, stejně z toho bude spíš autonomní (=bez řidiče) aerotaxi. Tohle si těžko bude kupovat jednotlivec.
Bavíme se o náhradě automobilů, jezdit po zemi je prostě z principu méně náročné než létat, strojem těžším než vzduch. A i auta nakonec mohou byt "bez pilota"...
Aby nedošlo k nedorozumění, já neměl na mysli náhradu *všech* aut.
"Drony, kdy nahradí automobily?"
to se podle mě nikdy nestane, protože auta neovlivní povětrnostní podmínky.
Je sice hezké, že dron za IDEÁLNÍCH PODMÍNEK unesl 61kg, ale během bouřky by ten samí dron neunesl nic, protože by havaroval. Proto taky něco tak nespolehlivého nemůže nahradit automobilovou dopravu.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.