CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Finské retardéry zkontrolují stav pneumatik 3D skenem a identifikují řidiče

Hezke by bylo kdyby to bylo u kazde benzinky.
Natankujete a hned se mrknete jak jste na tom se vzorky.
Stacilo by jen rozsvitit OK nebo KO.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A nemuselo by to scanovat znacku.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Taky bych cekal inteligentnejsi notifikaci nez pres SMS ...... u uplne sjetych pneumatik by se rovnou vytahly hroty a propichly, aby uz na tom ten diletant dal nejel:o) Navic vzorek neni ani nahodou vsechno, hlavne v zime. Mel jsem asi 4 nebo 5 let stare michelin (tusim alpin a3), cili znackove, s velmi dobrym vzorkem ..... a prvni mrazik, prvni snih a nedalo se rozjet ani na rovince, nekecam. Nasadil jsem retezy uprostred prosoleneho mesta a jel koupit nove gumy. Zustal jsem stat na krizovatce jak curak s 8 mm vzorkem a nemohl se rozjet po rovince ..... nasel jsem nastesti pres net hnedka pneuservis s internetovym shopem, ale v kopci:o) Policajti tam odklaneli dopravu, protoze tam auta nevyjely .... ale ja v klidu s retezama, takze jsem tam byl jediny a hned na rade:o)))) Vyrobci tvrdi, ze kdyz se pneu nepouziva, ze je tam nejaky ochranny cosi a vydrzi 10 let .... nerikam, ze tomu neverim, ale po tehle zkusenosti s gumama se vzdy jeste extra ptam a po prevzeti podle DOT kontroluju, zda jsou letosni a ne nejake stare lezaky. Vikendovi ridici, kterym takove kola vydrzi 10 let (coz je asi pripad toho, po kom jsem to auto kupoval:o), tak si mysli, ze jsou v klidu s zimnima a dobrym vzorkem, ale je to omyl!! Obrovsky, to proste v mrazu zatuhne a jede to jak po masle:o)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"extra ptam a po prevzeti podle DOT kontroluju, zda jsou letosni a ne nejake stare lezaky"
To je ale blbost. Pneumatiky se po výrobě konzervují a pokud jsou správně skladovány není důvod, aby byly i po několika letech ve skladu "zestárlé".
To že ty gumy prostě zdegradují a ztvrdnou je možné a má na to vliv spousta faktorů. Tím zásadním je kde a jak byly používány a kde a jak byly skladovány.
1. bylo/li auto garážováno?
2. byla pneumatika se správným tlakem?
2. po přezutí byly pneumatiky omyty a skladovány při rozumné teplotě a v temnu?

Neboli gumy neskladovat v mrazech ani horku, neprospívájí jim zbytky soli a už vůbec ne UV záření. "Nelíbí" se jim podhuštění (tím se opět víc zahřívají kde nemají). Nepoužívat zimní gumy v létě a neparkovat celý den na sluníčku.
Vzorek samo není vše, ale když se o ty gumy člověk stará jak má tka i po 10 letech fungují...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Sorry, ale jako nebudu se starat o blbe gumy na aute jak o male decko:o)
To same, nebudu spolehat, ze to skladovali a proste za ty prachy, co chcou za kus recyklovane ropy, chcu nove gumy.
A to co se mi stalo, tak proste byla degradace materialu, ne podhusteni nebo tak .... spousta lidi je skladuje vyzute, takze jsou znacne podhustene:o) Hadam, ze tyhle byly celou dobu nazute a skladovane byly v lete asi nekde kdovi kde, to je celkem jedno, hadam, ze venku pohazene po dvorku je nikdo nemel:o) Na 99% nekde ve sklepe, uprimne pokud clovek gumy neprezouva kazdeho pul roku, misto aby si koupil druhe rafky a ty gumy by nekde zalozil a mel je slisovane, tak si nedovedu predstavit, ze by mohly byt "spatne" skladovane .....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nebudeš se o ně starat budeš je x krat tak často měnit...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Taky mě to hned napadlo. S tím, že kdyby KO nastalo několikrát za měsíc, tak automaticky body dolů a pokuta (přece jenom takový člověk neohrožuje jenom sám sebe)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Hm a on je problém to změřit (hloubku nějakým posuvným měřítkem a plošně pohledem) během pár vteřin ručně? Navíc optické 3D skenovámí má docela problémy s dutinami (blbě je do nich vidět) - A rozhodně bych necpal tu optiku dolů pod kola. Nechci aby se zašpinila či odřela...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jistě s tím máš větší zkušenosti než ti lidi, co to konstruovali. Běž jim hned říci, jaký je to nesmysl.
Zdar Max

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ty jsi nikdy nekontroloval pneumatiky, že nemáš ani nějaké argumenty?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jak často kontroluješ stav brzdové kapaliny, tlak oleje, teplotu vody v chladiči, stav paliva v nádrži, stav chladící kapaliny atd ?
Nikdy a víš proč, no protože máme systémy v autě, které to za nás hlídají.

Tak že teď bychom si mohli ulehčit další věc a to je sledování vzorku na pneumatikách.

edit: ups, to mělo být pro DRK

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Plácáš hovadiny. Vzorek stačí shlédnout v moměntě kdy ty gumy měníš což se u nás dělá 2x do roka. Tohle za tebe nic hlídat nebude, je to nakuchané v "retarderu" a chce to po tobě komunikaci přes sms. Navíc je to z principu nespolehlivé a nepřesné a v podstatě to slouží jen k marketingu dané společnosti.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Takze kdyz jezdis porad na zimnich tak treba taky nikdy. Nezapomen, ze je to ve Finsku.

Rucne zkontroluje vorek jen ten kdo chce, skenovani na silnici zkontroluje vsechny.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Pořád na zimních je nesmysl. Ani ve finsku nemaj mráz a sníh celej rok. A o polárních oblastech se snad nebavíme.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Na technické kontrole mají a používají posuvné měřítko, policisté - dopravní hlídky mají a používají posuvné měřítko, každý řidič má a používá posuvné měřítko. Co víc by chtěli, copak tohle nestačí??

Cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly, zde opět podle stejného schématu - kvůli pár provinilcům a neschopnosti používat a vymáhat zákony, které už existují, všechny slušné okradou o jejich ústavní práva zavedením presumpce viny a plošným skenováním.

Celé to směřuje k tomu, že za chvíli budou všem plošně skenovat trenky, protože co kdyby tam náhodou někdo měl škrtátko, i kdyby to mělo zachránit jediný život - po předchozím schválení škrtátkových vyhlášek, samozřejmě. Pověření pracovníci budou mít možnost kdykoliv vstoupit do vašich trenek a šťourat se vám v řiti, přičemž budete mít povinnost se podvolit.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

zaráží mě to o poslání formou SMS, čím dál víc aut má informační systémy takže proč se neshodnout na nějakém standartu frekvence a poslat zprávu hned po oskenování přímo na palubní desku?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Výrobci se mají shodnout na nějakém standartu? V kapitalistickém trhu? :D

Pokusy o standart nevychází z dvou důvodů:
1.) Když je něco standartní, tak zákazníkům stačí jedno "udělátko" a bude to fungovat s výrobky od různých firem. Ale to se těm firmám nehodí, oni totiž chcou, ať utratíte další peníze za jejich verzi "udělátka".

2.) Podobné pokusy o standart většinou dopadají tak, že navzdory všem slibům na ně někdo dříve nebo později uvalí velké licenční poplatky.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vyrobci by se I shodli, stejne jako se shodli na milionu dalsich veci - pokud by to vsak bylo neco, co by bylo obecne rozsirene. Az takovychto (hovadin) zarizeni bude na svete milion, asi to zacne vyrobce aut zajimat, do te doby tezko...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To by me docela zajimalo, jak dane zarizeni dokaze identifikovat RIDICE. To bude asi nejak nova kosmicka technologie, o ktere nemame ani tuseni...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

jn, autor článku napsal blbost :D

Měl spíš napsat, že identifikujou registrovaného majitele auta.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To mi všechno zvládnou chytré hodinky :D http://chytrehodinky.net/recenze-ulefone-gw01/

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.