Teda neviem čo fetuje hlavný dizajnér Tesly, ale videl som omnoho omnoho krajšiu karosériu zvarenú doma v garáži.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Teda neviem čo fetuje hlavný
Gaunter https://cdr.cz/profil/anton-gajdos
8. 8. 2024 - 07:14https://cdr.cz/clanek/havarie-cybertrucku-prvni-smrtelny-incident-dusledky-pro-teslu/diskuseTeda neviem čo fetuje hlavný dizajnér Tesly, ale videl som omnoho omnoho krajšiu karosériu zvarenú doma v garáži.https://cdr.cz/clanek/havarie-cybertrucku-prvni-smrtelny-incident-dusledky-pro-teslu/diskuse#comment-1467412
+
Co je krásné pro tebe, nemusí být krásné pro jiného. Teslisti jsou z té karosérie Cybertrucku odvařený, mně to přijde hnusný.
Problém je v tom, jestli je to bezpečné a my víme, že Tesla má hodně svolávacích akcí, naposledy se jim samovolně otevíraly dveře a například chybějící páčky na blinkry, kdy i elektrofanoušci říkají, že nejsou sto dát blinkr při výjezdu z kruháku, jsou jasným důkazem, jak evropský homologační proces těch aut zcela selhal!
Ne Tesla, ale evropští úředníci odvedli zcela špatnou práci!!!
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Co je krásné pro tebe, nemusí
RedMaX https://cdr.cz/profil/redmarx
8. 8. 2024 - 08:06https://cdr.cz/clanek/havarie-cybertrucku-prvni-smrtelny-incident-dusledky-pro-teslu/diskuseCo je krásné pro tebe, nemusí být krásné pro jiného. Teslisti jsou z té karosérie Cybertrucku odvařený, mně to přijde hnusný.
Problém je v tom, jestli je to bezpečné a my víme, že Tesla má hodně svolávacích akcí, naposledy se jim samovolně otevíraly dveře a například chybějící páčky na blinkry, kdy i elektrofanoušci říkají, že nejsou sto dát blinkr při výjezdu z kruháku, jsou jasným důkazem, jak evropský homologační proces těch aut zcela selhal!
Ne Tesla, ale evropští úředníci odvedli zcela špatnou práci!!!https://cdr.cz/clanek/havarie-cybertrucku-prvni-smrtelny-incident-dusledky-pro-teslu/diskuse#comment-1467424
+
Tesla "má" hodně svolávacích akcí, protože se o nich neustále píše. Ale už se moc nepíše o tom, že nějakému modelu od Mercedesu, Volva, BMW a dalších hrozí požár kvůli prodření hadice, přehřátí EGR, vzplanutí ochranných krytů atp. Spousta aut má problémy s airbagy, pásy.
Tesla má také dost "svolávaček" v podobě OTA.
Fyzických jen minimum, se svojí Teslou jsem byl za 9 let na dvou. První - seřízení zámku přední kapoty. A druhá - výměna eMMC paměti v infotainmentu, kdy tu jsem odmítl a nechal si upgradovat celý palubák za novější generaci.
Co se týče páček - po pár dnech nikomu nechybí. Leda, že by střídal auta. Blinkr z kruháku je jednoduchý - pod držíš volant správně, tak máš tlačítko vždy na dosah palce a je téměř na horní hraně příčky volantu.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Tesla "má" hodně svolávacích
George eLzyx https://cdr.cz/profil/elzyx
8. 8. 2024 - 13:35https://cdr.cz/clanek/havarie-cybertrucku-prvni-smrtelny-incident-dusledky-pro-teslu/diskuseTesla "má" hodně svolávacích akcí, protože se o nich neustále píše. Ale už se moc nepíše o tom, že nějakému modelu od Mercedesu, Volva, BMW a dalších hrozí požár kvůli prodření hadice, přehřátí EGR, vzplanutí ochranných krytů atp. Spousta aut má problémy s airbagy, pásy.
Tesla má také dost "svolávaček" v podobě OTA.
Fyzických jen minimum, se svojí Teslou jsem byl za 9 let na dvou. První - seřízení zámku přední kapoty. A druhá - výměna eMMC paměti v infotainmentu, kdy tu jsem odmítl a nechal si upgradovat celý palubák za novější generaci.
Co se týče páček - po pár dnech nikomu nechybí. Leda, že by střídal auta. Blinkr z kruháku je jednoduchý - pod držíš volant správně, tak máš tlačítko vždy na dosah palce a je téměř na horní hraně příčky volantu. https://cdr.cz/clanek/havarie-cybertrucku-prvni-smrtelny-incident-dusledky-pro-teslu/diskuse#comment-1467520
+
Hlavně když máš steer-by-wire, tak nikdy nemusíš přehmatávat, protože volant má jen 270 stupňů end to end. Takže máš palec vždycky nad blinkrama. Dá se na to zvyknout úplně bez problémů.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Hlavně když máš steer-by-wire
Ondar https://cdr.cz/profil/ondar007
9. 8. 2024 - 07:07https://cdr.cz/clanek/havarie-cybertrucku-prvni-smrtelny-incident-dusledky-pro-teslu/diskuseHlavně když máš steer-by-wire, tak nikdy nemusíš přehmatávat, protože volant má jen 270 stupňů end to end. Takže máš palec vždycky nad blinkrama. Dá se na to zvyknout úplně bez problémů.https://cdr.cz/clanek/havarie-cybertrucku-prvni-smrtelny-incident-dusledky-pro-teslu/diskuse#comment-1467597
+
třeba z toho budou jednou marsovská a měsíční vozítka. Jednoduché tvary, aby to šlo třeba po 2-3 kusech nacpat do Starshipu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
třeba z toho budou jednou
George eLzyx https://cdr.cz/profil/elzyx
8. 8. 2024 - 13:38https://cdr.cz/clanek/havarie-cybertrucku-prvni-smrtelny-incident-dusledky-pro-teslu/diskusetřeba z toho budou jednou marsovská a měsíční vozítka. Jednoduché tvary, aby to šlo třeba po 2-3 kusech nacpat do Starshipu. https://cdr.cz/clanek/havarie-cybertrucku-prvni-smrtelny-incident-dusledky-pro-teslu/diskuse#comment-1467524
+
8. 8. 2024 - 21:57https://cdr.cz/clanek/havarie-cybertrucku-prvni-smrtelny-incident-dusledky-pro-teslu/diskuseŽe by násilný restart systému po aktualizaci?https://cdr.cz/clanek/havarie-cybertrucku-prvni-smrtelny-incident-dusledky-pro-teslu/diskuse#comment-1467591
+
Teda neviem čo fetuje hlavný dizajnér Tesly, ale videl som omnoho omnoho krajšiu karosériu zvarenú doma v garáži.
Co je krásné pro tebe, nemusí být krásné pro jiného. Teslisti jsou z té karosérie Cybertrucku odvařený, mně to přijde hnusný.
Problém je v tom, jestli je to bezpečné a my víme, že Tesla má hodně svolávacích akcí, naposledy se jim samovolně otevíraly dveře a například chybějící páčky na blinkry, kdy i elektrofanoušci říkají, že nejsou sto dát blinkr při výjezdu z kruháku, jsou jasným důkazem, jak evropský homologační proces těch aut zcela selhal!
Ne Tesla, ale evropští úředníci odvedli zcela špatnou práci!!!
Tesla "má" hodně svolávacích akcí, protože se o nich neustále píše. Ale už se moc nepíše o tom, že nějakému modelu od Mercedesu, Volva, BMW a dalších hrozí požár kvůli prodření hadice, přehřátí EGR, vzplanutí ochranných krytů atp. Spousta aut má problémy s airbagy, pásy.
Tesla má také dost "svolávaček" v podobě OTA.
Fyzických jen minimum, se svojí Teslou jsem byl za 9 let na dvou. První - seřízení zámku přední kapoty. A druhá - výměna eMMC paměti v infotainmentu, kdy tu jsem odmítl a nechal si upgradovat celý palubák za novější generaci.
Co se týče páček - po pár dnech nikomu nechybí. Leda, že by střídal auta. Blinkr z kruháku je jednoduchý - pod držíš volant správně, tak máš tlačítko vždy na dosah palce a je téměř na horní hraně příčky volantu.
Hlavně když máš steer-by-wire, tak nikdy nemusíš přehmatávat, protože volant má jen 270 stupňů end to end. Takže máš palec vždycky nad blinkrama. Dá se na to zvyknout úplně bez problémů.
třeba z toho budou jednou marsovská a měsíční vozítka. Jednoduché tvary, aby to šlo třeba po 2-3 kusech nacpat do Starshipu.
Že by násilný restart systému po aktualizaci?
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.