Kooperace v Hearthstone skutečností. Hra se dočká raidů
Slovy kooperace si nejspíš většina hráčů Hearthstone představila režim, který by se dal nejlépe přirovnat k formátu two-headed-giant z Magic: The Gathering, kdy proti sobě stojí celkem čtyři hráči po dvou týmech a ve vzájemné spolupráci se snaží zničit nepřátelskou dvojici.
Žel, takového režimu se nedočkáme. Namísto simultánního hrání několika hráčů ve stejných podmínkách se bude jednat jen o nesčetnou řadu her jednoho proti jednomu. Na GamesComu tento režim debutoval v podobě raidu s finálním bossem Arthasem, aka Lich Kingem, který se mohl pochlubit 1 milionem životů.
Úkolem každého hráče je přežít co nejdéle a udělit co nejvíce zranění před svojí vlastní smrtí. Zbylý počet životů následně „zdědí“ další hráč v řadě, který se pokusí o totéž. Takto stále dokola, dokud skupina bosse neporazí.
Raidy přináší i jistý kompetitivní element v podobě žebříčku, do kterého se hráči umisťují podle toho, kolik zranění stihli za svoji hru udělit. Přináší tak určitou motivaci, aby si hráč nepřipadal pouze jedním z mnoha v boji s větrnými mlýny.
Raidů se nelze zúčastnit s vlastním balíčkem, je nutné si vybrat z devíti předpřipravených – unikátní pro každé povolání. Všichni hráči tak mají stejné podmínky, nováčci tak nejsou omezováni mikrotransakcemi a nedojde k tomu, aby vyhrál hráč s nekonečným kombem.
Diskuse ke článku Kooperace v Hearthstone skutečností. Hra se dočká raidů