Jasně rozumný postoj. Nemá cenu vyhazovat finance za vývoj něčeho, co stejně nikdo v supersportu nechce. Ono až po roce 30 všechna tahle hurá-eko rozhodnutí budou mět být uvedena do praxe a třeba celé německo začne jezdit na ele, tak pak se začnou teprva dít věci :-).
Celá tahle nucená ekomagořina lidí, kteří těží z práce fuj-uhelno-ropné doby a narodili se do všeobecného blahobytu, kde z nudy vymejšlí hovadiny, je naprostá šílenost.
Za mě ... Lambo ... dobrý!
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Jasně rozumný postoj. Nemá
LPK https://cdr.cz/profil/lpk
14. 2. 2022 - 12:10https://cdr.cz/clanek/lamborghini-neplanuje-do-konce-dekady-prejit-na-elektromobily/diskuseJasně rozumný postoj. Nemá cenu vyhazovat finance za vývoj něčeho, co stejně nikdo v supersportu nechce. Ono až po roce 30 všechna tahle hurá-eko rozhodnutí budou mět být uvedena do praxe a třeba celé německo začne jezdit na ele, tak pak se začnou teprva dít věci :-).
Celá tahle nucená ekomagořina lidí, kteří těží z práce fuj-uhelno-ropné doby a narodili se do všeobecného blahobytu, kde z nudy vymejšlí hovadiny, je naprostá šílenost.
Za mě ... Lambo ... dobrý!https://cdr.cz/clanek/lamborghini-neplanuje-do-konce-dekady-prejit-na-elektromobily/diskuse#comment-1365728
+
Už dokonce i v Norsku, které má ceny elektřiny za zlomek těch v dalších evropských zemích, se protestuje proti růstu cen energií. Masové elektro bude ještě pěkný průser.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Už dokonce i v Norsku, které
lyon https://cdr.cz/profil/lyon
14. 2. 2022 - 15:17https://cdr.cz/clanek/lamborghini-neplanuje-do-konce-dekady-prejit-na-elektromobily/diskuseUž dokonce i v Norsku, které má ceny elektřiny za zlomek těch v dalších evropských zemích, se protestuje proti růstu cen energií. Masové elektro bude ještě pěkný průser.https://cdr.cz/clanek/lamborghini-neplanuje-do-konce-dekady-prejit-na-elektromobily/diskuse#comment-1365777
+
V prvni rade, by bylo vhodne si zjistit duvod proc ty ceny v Norsku rostou. S elektro auty to nema spolecneho naprosto nic :D .
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
V prvni rade, by bylo vhodne
Bespi https://cdr.cz/profil/bespi
16. 2. 2022 - 01:09https://cdr.cz/clanek/lamborghini-neplanuje-do-konce-dekady-prejit-na-elektromobily/diskuseV prvni rade, by bylo vhodne si zjistit duvod proc ty ceny v Norsku rostou. S elektro auty to nema spolecneho naprosto nic :D .https://cdr.cz/clanek/lamborghini-neplanuje-do-konce-dekady-prejit-na-elektromobily/diskuse#comment-1365977
+
v prvom rade by bolo vhodné rozumieť čítanému textu a potom poučovať. nepíše, že kvôli autíčkam na baterky rastú ceny energií, ale že kvôli cenám energií budú mať autíčka na baterky problém, kapišto? no a potom to bude mať spoločné už celkom dosť a to ekoteroristom zostanú len oči pre plač...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
v prvom rade by bolo vhodné
miro https://cdr.cz/profil/miro-pales
16. 2. 2022 - 13:44https://cdr.cz/clanek/lamborghini-neplanuje-do-konce-dekady-prejit-na-elektromobily/diskusev prvom rade by bolo vhodné rozumieť čítanému textu a potom poučovať. nepíše, že kvôli autíčkam na baterky rastú ceny energií, ale že kvôli cenám energií budú mať autíčka na baterky problém, kapišto? no a potom to bude mať spoločné už celkom dosť a to ekoteroristom zostanú len oči pre plač...https://cdr.cz/clanek/lamborghini-neplanuje-do-konce-dekady-prejit-na-elektromobily/diskuse#comment-1366060
+
"ale že kvôli cenám energií budú mať autíčka na baterky problém"
Možná budou, ale budou rozhodně mnohem menší problém než vozidla s podstatně větší spotřebou energie. Více spotřebované energie -> větší zvýšení provozních nákladů na kilometr.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
"ale že kvôli cenám energií
Gath G https://cdr.cz/profil/ggeal
16. 2. 2022 - 15:08https://cdr.cz/clanek/lamborghini-neplanuje-do-konce-dekady-prejit-na-elektromobily/diskuse"ale že kvôli cenám energií budú mať autíčka na baterky problém"
Možná budou, ale budou rozhodně mnohem menší problém než vozidla s podstatně větší spotřebou energie. Více spotřebované energie -> větší zvýšení provozních nákladů na kilometr.https://cdr.cz/clanek/lamborghini-neplanuje-do-konce-dekady-prejit-na-elektromobily/diskuse#comment-1366070
+
Máte představu, kolik průměrný Nor už teď ročně spotřebuje elektřiny? Pokud si koupí elektromobil, tak si toho na účtu nejspíš ani nevšimne.
(Samozřejmě že protestují; pokud si někdo zvykne levnou energií plýtvat, tak dostane při zdražení pořádný šok, mnohem větší, než obyvatelé jiných zemí, kreří mají zlomek spotřeby v porovnání s Nory. Za to ale elektromobily ani omylem nemůžou.)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Máte představu, kolik
Gath G https://cdr.cz/profil/ggeal
16. 2. 2022 - 05:38https://cdr.cz/clanek/lamborghini-neplanuje-do-konce-dekady-prejit-na-elektromobily/diskuseMáte představu, kolik průměrný Nor už teď ročně spotřebuje elektřiny? Pokud si koupí elektromobil, tak si toho na účtu nejspíš ani nevšimne.
(Samozřejmě že protestují; pokud si někdo zvykne levnou energií plýtvat, tak dostane při zdražení pořádný šok, mnohem větší, než obyvatelé jiných zemí, kreří mají zlomek spotřeby v porovnání s Nory. Za to ale elektromobily ani omylem nemůžou.)https://cdr.cz/clanek/lamborghini-neplanuje-do-konce-dekady-prejit-na-elektromobily/diskuse#comment-1365981
+
ďalší nechápajúci? či si tzv. priemerný Nór všimne násobne rastúcu spotrebu elektriny kvôli kúpe elektroautíčka nechajte naňho, je to jeho vec a jeho ekonomika, ale nerozumiem, ako eletroautá nemôžu za zvýšenú spotrebu elektriny, he? jazdia na čo asi tak? Nóri "plytvajú" inou elektrinou ako tou, na ktorú jazdia? to sú také ružové ekoteroristické okuliare, až je to smiešne...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ďalší nechápajúci? či si tzv.
miro https://cdr.cz/profil/miro-pales
16. 2. 2022 - 13:55https://cdr.cz/clanek/lamborghini-neplanuje-do-konce-dekady-prejit-na-elektromobily/diskuseďalší nechápajúci? či si tzv. priemerný Nór všimne násobne rastúcu spotrebu elektriny kvôli kúpe elektroautíčka nechajte naňho, je to jeho vec a jeho ekonomika, ale nerozumiem, ako eletroautá nemôžu za zvýšenú spotrebu elektriny, he? jazdia na čo asi tak? Nóri "plytvajú" inou elektrinou ako tou, na ktorú jazdia? to sú také ružové ekoteroristické okuliare, až je to smiešne...https://cdr.cz/clanek/lamborghini-neplanuje-do-konce-dekady-prejit-na-elektromobily/diskuse#comment-1366063
+
Vy nerozumíte tomu, že Norové měli extrémní spotřebu elektřiny na obyvatele už PŘED elektromobily? A tedy že elektromobily nemůžou za to, že když Norovi s trojnásobným platem, ale osminásobnou spotřebou v porovnání s průměrným obyvatelem EU zdraží energie, tak spíš právě Nor bude proti tomu protestovat, protože zrovna jeho se to dotkne nejvíc? Čili to "už dokonce i v Norsku" nedává smysl, protože právě v Norsku takovéhle věci jako protesty kvůli zdražování energií spíše začnou (nikoli že tam dorazí nakonec).
A tohle nemá absolutně nic společného s elektromobily. Spotřeba elektřiny na jednoho Nora vystačí na nějakých sto padesát tisíc najetých kilometrů za rok. Přitom průměrné norské vozidlo najede kolem 13000 km za rok a pouze asi 20% vozidel v Norsku jsou elektromobily (asi tak půl miliónu), tak si to spočítejte sám -- i všechny elektromobily v Norsku s norskou spotřebou elektřiny (120 TWh ročně) pohnou asi tak o jedno procento. To už meziroční variace zimního počasí pohnou se spotřebou energií více.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Vy nerozumíte tomu, že Norové
Gath G https://cdr.cz/profil/ggeal
16. 2. 2022 - 15:01https://cdr.cz/clanek/lamborghini-neplanuje-do-konce-dekady-prejit-na-elektromobily/diskuseVy nerozumíte tomu, že Norové měli extrémní spotřebu elektřiny na obyvatele už PŘED elektromobily? A tedy že elektromobily nemůžou za to, že když Norovi s trojnásobným platem, ale osminásobnou spotřebou v porovnání s průměrným obyvatelem EU zdraží energie, tak spíš právě Nor bude proti tomu protestovat, protože zrovna jeho se to dotkne nejvíc? Čili to "už dokonce i v Norsku" nedává smysl, protože právě v Norsku takovéhle věci jako protesty kvůli zdražování energií spíše začnou (nikoli že tam dorazí nakonec).
A tohle nemá absolutně nic společného s elektromobily. Spotřeba elektřiny na jednoho Nora vystačí na nějakých sto padesát tisíc najetých kilometrů za rok. Přitom průměrné norské vozidlo najede kolem 13000 km za rok a pouze asi 20% vozidel v Norsku jsou elektromobily (asi tak půl miliónu), tak si to spočítejte sám -- i všechny elektromobily v Norsku s norskou spotřebou elektřiny (120 TWh ročně) pohnou asi tak o jedno procento. To už meziroční variace zimního počasí pohnou se spotřebou energií více.https://cdr.cz/clanek/lamborghini-neplanuje-do-konce-dekady-prejit-na-elektromobily/diskuse#comment-1366069
+
Tak nějak, neřve to jak blázen, nesmrdí = není lambo :D a předpokládám že lambo si lidi kvůli baterce kupovat fakt nebudou. A neprodávaj toho tolik, aby to na nějakou "uhlíkovou stopu" mělo sebemenší vliv.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Tak nějak, neřve to jak
Ondar https://cdr.cz/profil/ondar007
14. 2. 2022 - 13:56https://cdr.cz/clanek/lamborghini-neplanuje-do-konce-dekady-prejit-na-elektromobily/diskuseTak nějak, neřve to jak blázen, nesmrdí = není lambo :D a předpokládám že lambo si lidi kvůli baterce kupovat fakt nebudou. A neprodávaj toho tolik, aby to na nějakou "uhlíkovou stopu" mělo sebemenší vliv.https://cdr.cz/clanek/lamborghini-neplanuje-do-konce-dekady-prejit-na-elektromobily/diskuse#comment-1365751
+
Jasně rozumný postoj. Nemá cenu vyhazovat finance za vývoj něčeho, co stejně nikdo v supersportu nechce. Ono až po roce 30 všechna tahle hurá-eko rozhodnutí budou mět být uvedena do praxe a třeba celé německo začne jezdit na ele, tak pak se začnou teprva dít věci :-).
Celá tahle nucená ekomagořina lidí, kteří těží z práce fuj-uhelno-ropné doby a narodili se do všeobecného blahobytu, kde z nudy vymejšlí hovadiny, je naprostá šílenost.
Za mě ... Lambo ... dobrý!
Už dokonce i v Norsku, které má ceny elektřiny za zlomek těch v dalších evropských zemích, se protestuje proti růstu cen energií. Masové elektro bude ještě pěkný průser.
V prvni rade, by bylo vhodne si zjistit duvod proc ty ceny v Norsku rostou. S elektro auty to nema spolecneho naprosto nic :D .
v prvom rade by bolo vhodné rozumieť čítanému textu a potom poučovať. nepíše, že kvôli autíčkam na baterky rastú ceny energií, ale že kvôli cenám energií budú mať autíčka na baterky problém, kapišto? no a potom to bude mať spoločné už celkom dosť a to ekoteroristom zostanú len oči pre plač...
"ale že kvôli cenám energií budú mať autíčka na baterky problém"
Možná budou, ale budou rozhodně mnohem menší problém než vozidla s podstatně větší spotřebou energie. Více spotřebované energie -> větší zvýšení provozních nákladů na kilometr.
Máte představu, kolik průměrný Nor už teď ročně spotřebuje elektřiny? Pokud si koupí elektromobil, tak si toho na účtu nejspíš ani nevšimne.
(Samozřejmě že protestují; pokud si někdo zvykne levnou energií plýtvat, tak dostane při zdražení pořádný šok, mnohem větší, než obyvatelé jiných zemí, kreří mají zlomek spotřeby v porovnání s Nory. Za to ale elektromobily ani omylem nemůžou.)
ďalší nechápajúci? či si tzv. priemerný Nór všimne násobne rastúcu spotrebu elektriny kvôli kúpe elektroautíčka nechajte naňho, je to jeho vec a jeho ekonomika, ale nerozumiem, ako eletroautá nemôžu za zvýšenú spotrebu elektriny, he? jazdia na čo asi tak? Nóri "plytvajú" inou elektrinou ako tou, na ktorú jazdia? to sú také ružové ekoteroristické okuliare, až je to smiešne...
Vy nerozumíte tomu, že Norové měli extrémní spotřebu elektřiny na obyvatele už PŘED elektromobily? A tedy že elektromobily nemůžou za to, že když Norovi s trojnásobným platem, ale osminásobnou spotřebou v porovnání s průměrným obyvatelem EU zdraží energie, tak spíš právě Nor bude proti tomu protestovat, protože zrovna jeho se to dotkne nejvíc? Čili to "už dokonce i v Norsku" nedává smysl, protože právě v Norsku takovéhle věci jako protesty kvůli zdražování energií spíše začnou (nikoli že tam dorazí nakonec).
A tohle nemá absolutně nic společného s elektromobily. Spotřeba elektřiny na jednoho Nora vystačí na nějakých sto padesát tisíc najetých kilometrů za rok. Přitom průměrné norské vozidlo najede kolem 13000 km za rok a pouze asi 20% vozidel v Norsku jsou elektromobily (asi tak půl miliónu), tak si to spočítejte sám -- i všechny elektromobily v Norsku s norskou spotřebou elektřiny (120 TWh ročně) pohnou asi tak o jedno procento. To už meziroční variace zimního počasí pohnou se spotřebou energií více.
Tak nějak, neřve to jak blázen, nesmrdí = není lambo :D a předpokládám že lambo si lidi kvůli baterce kupovat fakt nebudou. A neprodávaj toho tolik, aby to na nějakou "uhlíkovou stopu" mělo sebemenší vliv.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.