Life is Strange se dočká seriálového zpracování
Square Enix oznámilo spolupráci s Legendary Digital Studios, během které se pokusí přivést oceňovaný Life is Strange k životu. Na rozdíl od běžných adaptací videoher se však nebude jednat o filmové zpracování, nýbrž seriálové, které ostatně původní hře sluší daleko více.
Life is Strange je epizodická hra se zaměřením na výpravnost, děj a příběh, který vypráví epizodicky ve sledu pěti kapitol. Už jen z tohoto principu je seriálové pojetí sympatičtější cesta. Nedávno oznámili vývojáři uvolnění první epizody, kterou si tak můžete bezplatně kdykoliv stáhnout a vyzkoušet.
Příběhově se hra věnuje teenagerce, která v sobě objeví schopnost manipulace s časem, se kterou si není radno zahrávat. O seriálovém zpracování se toho zatím příliš neví. Na starost by jej měla dostat dvojice z dj2 Entertainment, Dmitri Johnson a Dan Jevons, a dvojice z Legendary Digital Studios, Cory Lanier a Greg Siegel.
„Life is Strange je jednou z těch nevídaných hříček, které kombinují neuvěřitelně propracované postavy a příběhové linie s nesmírně vtahující hratelností,“ říká Greg Siegel ze studia Legendary. „K živému zpracování to přímo vybízí. Nemohli bychom být nadšeni více, že přivedeme svět Arcadia Bay k životu právě ve spolupráci Square Enix, Dontnod Entertainmemt a dj2.“
Life is Strange se vyznačuje velkou svobodou volby ve větvení příběhu. Pokud by tedy scénář pouze slepě následoval herní linii, pak by mohl výsledný produkt narušit požitek ze hry, obzvlášť pro nové hráče. Doufejme, že se scénář bude točit například okolo některé z vedlejších postav, které tak dodá nový rozměr.