Monster Hunter se vrací na PlayStation, ale i na PC a Xbox One
Monster Hunter World se nijak nedrží zkrátka a útočí svým celým arzenálem. Vypadá to, že nás čeká otevřený svět plný obřích monster na lovení. Hráč se sice velikostí svého avatara nemůže rovnat s těmito obludami, ale bezbranný rozhodně není.
Krom širokého zbraňového arzenálu, který čítá vše od mečů až po gatlingův kulomet a petardy, lze využít množství stealth prvků a pastí pro zvýšení svých výhod v lovu. Nebude ani chybět provizorní výroba zbraní a předmětů.
Monster Hunter přinese i dost rozmanitý systém využívání prostředí jak k útěku tak i útoku. Lze se zhoupnout na liánách, a vyhnout se tak silnému úderu ocasem, nebo je možné shodit hromadu kamení na nic netušícího predátora.
Pokud jste si mysleli, že lovení ve třetím Zaklínači potřebovalo větší říz a nevadí vám ždibet japonské ujetosti, tato řezničina od Capcomu vám vyplní vaše neerotické sny. Série Monster Hunter byla vždy o dobře načasovaném taktizování než o zběsilém sekání kolem sebe hlava nehlava. Neuvážený postup je tedy tvrdě penalizován jako například v sérii Dark Souls.
Díky přesedlání na výkonnější část spektra videoherního hardwaru se dočkáme velmi detailního prostředí džungle. Hratelnost se navíc neomezuje pouze na plochu, ale díky liánám a masivním stromům bude ve hře přítomen významný element vertikální hratelnosti.
Monster Hunter World vyjde začátkem příštího roku pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Diskuse ke článku Monster Hunter se vrací na PlayStation, ale i na PC a Xbox One