Nike představil vylepšený monitorovací náramek Nike+ Fuelband SE
"Od začátku loňského roku, kdy Nike začal prodávat první Fuelband, došlo k explozi podobných fitness aplikací," řekl Nitin Bhas, senior analytik z výzkumné společnosti Juniper Research. Nike si to samozřejmě nechtěl nechat líbit, a proto přichází s upgradem svého produktu. Zařízení Nike Fuelband SE se v zásadě až tak neliší od svého předchůdce. Na první pohled si můžeme všimnout, že byl vytvořen v několika nových veselých barvách. Černý náramek nyní doplňují křiklavé odstíny růžové, žluté a červené (pozn. podle mě je to spíše oranžová).
Náramek Fuelband SE by měl precizněji vyhodnocovat naměřené údaje. Dle informací má rozpoznat všechny běžné činnosti a to nezávisle na věku uživatele. Nová verze je ohebnější a odolnější proti vodě. LED diody na displeji mají být jasnější a čitelnější. Nechybí podpora aplikace Nike+ FuelBand přes Bluetooth 4.0. Společnost navíc představila aktualizovanou aplikaci Nike+ Running a novou aplikaci Nike Move pro iPhone.
Nové funkce:
- Sessions - slouží pro přesnější změření určité sportovní aktivity od začátku až do konce
- Win the Hour - nabízí motivování k vašemu nastavenému cíli každou hodinu
- Fuel Rate - motivace pro překonání sama sebe v intenzitě cvičení
- Groups - vytvoření skupiny přátel nebo kamarádů, kteří si mohou mezi sebou porovnávat výsledky
Náramek Nike+ Fuelband je moderní zařízení, které měří jakýkoliv pohyb. O všech uskutečněných aktivitách tak můžete mít při ruce skutečné statistiky, které můžete porovnávat na internetu s ostatními lidmi. Čím větší výkon podáte, tím více získáte Nike Fuel, což je jakási univerzální jednotka pro měření pohybu, něco jako bodové skóre jedince. Smysl náramku tkví v tom, že si ráno nastavíte, jak moc chcete být ten den aktivní, a v průběhu dne při pohledu na zápěstí uvidíte, jak si vedete. Barevná stupnice vás neustále motivuje k lepším výkonům.
Nová generace náramku by měla být dle výrobce k dostání od 6. listopadu v Anglii, Americe, Kanadě, Francii, Německu a Japonsku za cenu 149 dolarů, což je přibližně 2800 korun. Zda se náramek bude prodávat ještě v dalších zemích, zatím není jisté.