Ono je otázka jestli třebe na door efect není jednosušší mít dva 4k panely do kterých pošlu obraz s "normálním" rozlišením. než řešit sledování očí.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ono je otázka jestli třebe na
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
9. 1. 2019 - 16:37https://cdr.cz/clanek/nove-htc-vive-nabidne-ovladani-ocima-snizi-hardwarove-naroky-virtualni-reality/diskuseOno je otázka jestli třebe na door efect není jednosušší mít dva 4k panely do kterých pošlu obraz s "normálním" rozlišením. než řešit sledování očí. https://cdr.cz/clanek/nove-htc-vive-nabidne-ovladani-ocima-snizi-hardwarove-naroky-virtualni-reality/diskuse#comment-1220849
+
S eye trackingem hlavně jde udělat fungující motion blur, což by mělo kvalitu obrazu zvýšit v úplně novém směru.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
S eye trackingem hlavně jde
Txy https://cdr.cz/profil/txy
10. 1. 2019 - 04:35https://cdr.cz/clanek/nove-htc-vive-nabidne-ovladani-ocima-snizi-hardwarove-naroky-virtualni-reality/diskuseS eye trackingem hlavně jde udělat fungující motion blur, což by mělo kvalitu obrazu zvýšit v úplně novém směru.https://cdr.cz/clanek/nove-htc-vive-nabidne-ovladani-ocima-snizi-hardwarove-naroky-virtualni-reality/diskuse#comment-1221059
+
Ale spíš u herního obsahu přeba u VR videa stačí dodržet vysoké fps a odstranit mřížku. Otázka je jak dobře dokáže SW řídit detailnější textury jen toho na co se dívám (odezva atd.).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ale spíš u herního obsahu
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
10. 1. 2019 - 09:55https://cdr.cz/clanek/nove-htc-vive-nabidne-ovladani-ocima-snizi-hardwarove-naroky-virtualni-reality/diskuseAle spíš u herního obsahu přeba u VR videa stačí dodržet vysoké fps a odstranit mřížku. Otázka je jak dobře dokáže SW řídit detailnější textury jen toho na co se dívám (odezva atd.).https://cdr.cz/clanek/nove-htc-vive-nabidne-ovladani-ocima-snizi-hardwarove-naroky-virtualni-reality/diskuse#comment-1221182
+
Ma to uhel pohledu 200 stupnu? Jinak do toho nejdu, tech 110 je malo.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ma to uhel pohledu 200 stupnu
RedMaX https://cdr.cz/profil/redmarx
9. 1. 2019 - 19:31https://cdr.cz/clanek/nove-htc-vive-nabidne-ovladani-ocima-snizi-hardwarove-naroky-virtualni-reality/diskuseMa to uhel pohledu 200 stupnu? Jinak do toho nejdu, tech 110 je malo.https://cdr.cz/clanek/nove-htc-vive-nabidne-ovladani-ocima-snizi-hardwarove-naroky-virtualni-reality/diskuse#comment-1220942
+
Vždycky, když někdo zavolá "Platím!", tak mi ustřelí krk a už ho nevrátím.
A celej se otočit můžeš?
No to jo.
Tak vidíš.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Vždycky, když někdo zavolá
DrStr https://cdr.cz/autor/drstr
10. 1. 2019 - 07:27https://cdr.cz/clanek/nove-htc-vive-nabidne-ovladani-ocima-snizi-hardwarove-naroky-virtualni-reality/diskuseVždycky, když někdo zavolá "Platím!", tak mi ustřelí krk a už ho nevrátím.
A celej se otočit můžeš?
No to jo.
Tak vidíš.https://cdr.cz/clanek/nove-htc-vive-nabidne-ovladani-ocima-snizi-hardwarove-naroky-virtualni-reality/diskuse#comment-1221077
+
Ono je otázka jestli třebe na door efect není jednosušší mít dva 4k panely do kterých pošlu obraz s "normálním" rozlišením. než řešit sledování očí.
S eye trackingem hlavně jde udělat fungující motion blur, což by mělo kvalitu obrazu zvýšit v úplně novém směru.
Ale spíš u herního obsahu přeba u VR videa stačí dodržet vysoké fps a odstranit mřížku. Otázka je jak dobře dokáže SW řídit detailnější textury jen toho na co se dívám (odezva atd.).
Ma to uhel pohledu 200 stupnu? Jinak do toho nejdu, tech 110 je malo.
Vždycky, když někdo zavolá "Platím!", tak mi ustřelí krk a už ho nevrátím.
A celej se otočit můžeš?
No to jo.
Tak vidíš.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.