jak to ten Ereb dělá, že vždycky mě poslední odstavec jeho článku vždy naštve. Prostě své články (úmyslně?) nakonec skazí nějakým svým "závěrem"
"spojení mezi Evropou a Severní Amerikou? Zatím ale se o tento projekt žádná společnost ani vláda nijak aktivně nezajímá"
I jenom vybudovaní trati z Tokya do Ósaky (nějakých "ubohých" 250km po pevnině) by mělo být hotové do roku 2045. Umíte si představit ten čas, než by se taková dráha vybudovala pod hladinou moře pro trať, která musí být aspoň 3000km dlouhá?!
a finance? V současné době létají letadla z jednoho kontinentu na druhý za relativně rozumné ceny... a dokud to tak bude, tak se nikdo nepustí do stavby v ceně miliard dollarů (dokonce bych řekl,že to poleze do mnohem větších čísel, jako jsou biliony)
ani taková USA v současné době nemá dost peněz na opravu své vnitrostátní infrastruktury (mosty a cesty)... a to mluvíte o výstavbě nějakého nového tunelu pod hladinou moře?! omg
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Ereb vždycky své články
Psycho Mantis https://cdr.cz/profil/psycho-mantis
22. 4. 2015 - 00:34https://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskusejak to ten Ereb dělá, že vždycky mě poslední odstavec jeho článku vždy naštve. Prostě své články (úmyslně?) nakonec skazí nějakým svým "závěrem"
"spojení mezi Evropou a Severní Amerikou? Zatím ale se o tento projekt žádná společnost ani vláda nijak aktivně nezajímá"
I jenom vybudovaní trati z Tokya do Ósaky (nějakých "ubohých" 250km po pevnině) by mělo být hotové do roku 2045. Umíte si představit ten čas, než by se taková dráha vybudovala pod hladinou moře pro trať, která musí být aspoň 3000km dlouhá?!
a finance? V současné době létají letadla z jednoho kontinentu na druhý za relativně rozumné ceny... a dokud to tak bude, tak se nikdo nepustí do stavby v ceně miliard dollarů (dokonce bych řekl,že to poleze do mnohem větších čísel, jako jsou biliony)
ani taková USA v současné době nemá dost peněz na opravu své vnitrostátní infrastruktury (mosty a cesty)... a to mluvíte o výstavbě nějakého nového tunelu pod hladinou moře?! omghttps://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskuse#comment-779439
+
Tak, tak. A když už, tak to vypadá nadějněji ta "trubka" Elona Muska.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Tak, tak. A když už, tak to
corwin78 https://cdr.cz/profil/corwin78
22. 4. 2015 - 07:25https://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskuseTak, tak. A když už, tak to vypadá nadějněji ta "trubka" Elona Muska. https://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskuse#comment-779440
+
v roce 2011 rusko odkleplo projekt tunelu pod beringovym prulivem, takze ono se vlakem vazne pojede londyn-pariz-berlin-warshawa-moskva-tunel-newyork, cca 20000km ... v rusku se kompletne zmodernizuje transsib a uz ted se stavi komplet nova trat do yaskutska ...
navic se postavi peking-moskva vysokorychlostne ...
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
v roce 2011 rusko odkleplo
cyberreality https://cdr.cz/profil/cyberreality
22. 4. 2015 - 10:04https://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskusev roce 2011 rusko odkleplo projekt tunelu pod beringovym prulivem, takze ono se vlakem vazne pojede londyn-pariz-berlin-warshawa-moskva-tunel-newyork, cca 20000km ... v rusku se kompletne zmodernizuje transsib a uz ted se stavi komplet nova trat do yaskutska ...
navic se postavi peking-moskva vysokorychlostne ...https://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskuse#comment-779469
+
este dodam, Cina uz podkopala Himalaje a Australia to vzala priamo jadrom Zeme :)
+1
-9
-1
Je komentář přínosný?
este dodam, Cina uz podkopala
Ano Ano https://cdr.cz/profil/rengo
22. 4. 2015 - 11:01https://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskuseeste dodam, Cina uz podkopala Himalaje a Australia to vzala priamo jadrom Zeme :)https://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskuse#comment-779477
+
mame neco k ty australii? nebo to byla jen rani onanie s mohutnym vystrikem??
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
http://defence.pk/threads
cyberreality https://cdr.cz/profil/cyberreality
22. 4. 2015 - 11:24https://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskusehttp://www.stoplusjednicka.cz/z-londyna-do-new-yorku-vlakem-za-par-let-muze-byt-realita
http://www.novinky.cz/ekonomika/242881-z-londyna-az-do-new-yorku-vlakem-pod-beringovym-prulivem-vyroste-tunel.html
http://defence.pk/threads/china-russia-mull-high-speed-moscow-beijing-rail-line-reports.339441
http://www.dailymail.co.uk/travel/article-2028891/East-West-rail-link-step-closer-Russia-approves-60bn-Bering-Strait-tunnel.html
http://www.independent.co.uk/news/world/russia-unveils-plans-for-high-speed-railway-and-superhighway-to-connect-europe-and-america-10132564.html
http://edition.cnn.com/2015/03/24/travel/trans-siberian-road
mame neco k ty australii? nebo to byla jen rani onanie s mohutnym vystrikem??https://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskuse#comment-779485
+
Na druhou stranu je x krát levnější, jednoušší a rychlejší položit třeba trubky pro plyn do moře, než je zakopávat do země přes spousty států, tak zrovna tak může být nakonec rychlejší a levnější položit nějaký prefabrikovaný tunel na dno.
Navíc nikdo neříká, že tunel musí vést přes atlantik.
Ale očekával bych, že Japonci ten rychlovlak kompletně zatubusují, bylo by to asi bezpečnější.
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Na druhou stranu je x krát
Destructor https://cdr.cz/profil/destructor
22. 4. 2015 - 20:50https://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskuseNa druhou stranu je x krát levnější, jednoušší a rychlejší položit třeba trubky pro plyn do moře, než je zakopávat do země přes spousty států, tak zrovna tak může být nakonec rychlejší a levnější položit nějaký prefabrikovaný tunel na dno.
Navíc nikdo neříká, že tunel musí vést přes atlantik.
Ale očekával bych, že Japonci ten rychlovlak kompletně zatubusují, bylo by to asi bezpečnější.https://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskuse#comment-779623
+
USA má peněz hromadu. Totiž ne vláda - no, ta vlastně taky, jen to cpe do armády - ale v kufrech kleptokratů je na infrastrukturu peněz habaděj.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
USA má peněz hromadu. Totiž
Gath G https://cdr.cz/profil/ggeal
21. 5. 2015 - 20:17https://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskuseUSA má peněz hromadu. Totiž ne vláda - no, ta vlastně taky, jen to cpe do armády - ale v kufrech kleptokratů je na infrastrukturu peněz habaděj.https://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskuse#comment-784860
+
"vždy po nějakém čase se objeví zmínka o transatlantickém tunelu"
coz bylo potvrzeno prave touhle zminkou v tomto clanku.
+1
-8
-1
Je komentář přínosný?
"vždy po nějakém čase se
John Douberro https://cdr.cz/profil/john-douberro
22. 4. 2015 - 07:57https://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskuse"vždy po nějakém čase se objeví zmínka o transatlantickém tunelu"
coz bylo potvrzeno prave touhle zminkou v tomto clanku.https://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskuse#comment-779448
+
Dlužno dodat, že výzkum a testování SCMaglev vlaků v japonsku běží už od roku 1972, takže pěkně dlouho. Současný zkušební úsek v Yamanashi byl otevřen v roce 1997 a v roce 2013 prodloužen tuším na 48 km a upraven už do finální podoby pro "komerční provoz". V budoucnu se stane součástí té nové trati z Tokia do Nagoi, které se říká Chuo Shinkansen (Čúo Šinkansen). Drtivá většina trati bude (i je) v tunelech, neboť to bere nejkratší cestou, tzn. přes hory. Rekordní jednotky jsou také poměrně nové předprodukční vlaky L0 Shinkansen (L-zero) - zatím nejdelší jezdil L0 jako 12vozový.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Dlužno dodat, že výzkum a
Fotobob https://cdr.cz/profil/fotobob
22. 4. 2015 - 13:48https://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskuseDlužno dodat, že výzkum a testování SCMaglev vlaků v japonsku běží už od roku 1972, takže pěkně dlouho. Současný zkušební úsek v Yamanashi byl otevřen v roce 1997 a v roce 2013 prodloužen tuším na 48 km a upraven už do finální podoby pro "komerční provoz". V budoucnu se stane součástí té nové trati z Tokia do Nagoi, které se říká Chuo Shinkansen (Čúo Šinkansen). Drtivá většina trati bude (i je) v tunelech, neboť to bere nejkratší cestou, tzn. přes hory. Rekordní jednotky jsou také poměrně nové předprodukční vlaky L0 Shinkansen (L-zero) - zatím nejdelší jezdil L0 jako 12vozový.https://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskuse#comment-779521
+
8000 km/h? To by představovalo dost velký problém. Tunel by asi musel být vyvakuován, protože běžné materiály by takovou rychlost ve standardní atmosféře a při standardním tlaku vzduchu nepřežily.
I když technický vývoj nepředuje nebývale rychle, momentálně je toto utopie.
P.S. Je lidský organizmus schopen fungovat ve velmi silném magnetickém poli? Nebude mít pobyt v tak silném magnetickém poli nějaké neblahé zdravotní následky?
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
8000 km/h? To by
Stream Line https://cdr.cz/profil/streamline
26. 4. 2015 - 19:27https://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskuse8000 km/h? To by představovalo dost velký problém. Tunel by asi musel být vyvakuován, protože běžné materiály by takovou rychlost ve standardní atmosféře a při standardním tlaku vzduchu nepřežily.
I když technický vývoj nepředuje nebývale rychle, momentálně je toto utopie.
P.S. Je lidský organizmus schopen fungovat ve velmi silném magnetickém poli? Nebude mít pobyt v tak silném magnetickém poli nějaké neblahé zdravotní následky?https://cdr.cz/clanek/novy-svetovy-rekord-japonsky-maglev-prekonal-rychlost-600-kmh/diskuse#comment-780127
+
jak to ten Ereb dělá, že vždycky mě poslední odstavec jeho článku vždy naštve. Prostě své články (úmyslně?) nakonec skazí nějakým svým "závěrem"
"spojení mezi Evropou a Severní Amerikou? Zatím ale se o tento projekt žádná společnost ani vláda nijak aktivně nezajímá"
I jenom vybudovaní trati z Tokya do Ósaky (nějakých "ubohých" 250km po pevnině) by mělo být hotové do roku 2045. Umíte si představit ten čas, než by se taková dráha vybudovala pod hladinou moře pro trať, která musí být aspoň 3000km dlouhá?!
a finance? V současné době létají letadla z jednoho kontinentu na druhý za relativně rozumné ceny... a dokud to tak bude, tak se nikdo nepustí do stavby v ceně miliard dollarů (dokonce bych řekl,že to poleze do mnohem větších čísel, jako jsou biliony)
ani taková USA v současné době nemá dost peněz na opravu své vnitrostátní infrastruktury (mosty a cesty)... a to mluvíte o výstavbě nějakého nového tunelu pod hladinou moře?! omg
Tak, tak. A když už, tak to vypadá nadějněji ta "trubka" Elona Muska.
v roce 2011 rusko odkleplo projekt tunelu pod beringovym prulivem, takze ono se vlakem vazne pojede londyn-pariz-berlin-warshawa-moskva-tunel-newyork, cca 20000km ... v rusku se kompletne zmodernizuje transsib a uz ted se stavi komplet nova trat do yaskutska ...
navic se postavi peking-moskva vysokorychlostne ...
este dodam, Cina uz podkopala Himalaje a Australia to vzala priamo jadrom Zeme :)
http://www.stoplusjednicka.cz/z-londyna-do-new-yorku-vlakem-za-par-let-m...
http://www.novinky.cz/ekonomika/242881-z-londyna-az-do-new-yorku-vlakem-...
http://defence.pk/threads/china-russia-mull-high-speed-moscow-beijing-ra...
http://www.dailymail.co.uk/travel/article-2028891/East-West-rail-link-st...
http://www.independent.co.uk/news/world/russia-unveils-plans-for-high-sp...
http://edition.cnn.com/2015/03/24/travel/trans-siberian-road
mame neco k ty australii? nebo to byla jen rani onanie s mohutnym vystrikem??
Na druhou stranu je x krát levnější, jednoušší a rychlejší položit třeba trubky pro plyn do moře, než je zakopávat do země přes spousty států, tak zrovna tak může být nakonec rychlejší a levnější položit nějaký prefabrikovaný tunel na dno.
Navíc nikdo neříká, že tunel musí vést přes atlantik.
Ale očekával bych, že Japonci ten rychlovlak kompletně zatubusují, bylo by to asi bezpečnější.
USA má peněz hromadu. Totiž ne vláda - no, ta vlastně taky, jen to cpe do armády - ale v kufrech kleptokratů je na infrastrukturu peněz habaděj.
"vždy po nějakém čase se objeví zmínka o transatlantickém tunelu"
coz bylo potvrzeno prave touhle zminkou v tomto clanku.
Dlužno dodat, že výzkum a testování SCMaglev vlaků v japonsku běží už od roku 1972, takže pěkně dlouho. Současný zkušební úsek v Yamanashi byl otevřen v roce 1997 a v roce 2013 prodloužen tuším na 48 km a upraven už do finální podoby pro "komerční provoz". V budoucnu se stane součástí té nové trati z Tokia do Nagoi, které se říká Chuo Shinkansen (Čúo Šinkansen). Drtivá většina trati bude (i je) v tunelech, neboť to bere nejkratší cestou, tzn. přes hory. Rekordní jednotky jsou také poměrně nové předprodukční vlaky L0 Shinkansen (L-zero) - zatím nejdelší jezdil L0 jako 12vozový.
8000 km/h? To by představovalo dost velký problém. Tunel by asi musel být vyvakuován, protože běžné materiály by takovou rychlost ve standardní atmosféře a při standardním tlaku vzduchu nepřežily.
I když technický vývoj nepředuje nebývale rychle, momentálně je toto utopie.
P.S. Je lidský organizmus schopen fungovat ve velmi silném magnetickém poli? Nebude mít pobyt v tak silném magnetickém poli nějaké neblahé zdravotní následky?
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.