Paradox Interactive vyvíjí nové RPG a pokračování tahovky z druhé světové války
Paradox Interactive opět ve svých laboratořích pracuje na nových kusech zábavního softwaru. Evropský gigant oznámil, že jeho přímí kolegové z Paradox Development Studio pracují na zbrusu nové značce Runemaster, která v sobě ukrývá fantasy RPG, jež se inspiruje ve skandinávských bájích a legendách.
Titul se pyšní procedurálně generovanými lokacemi, a proto si může hráč být jist, že se zážitek z jejich opětovného procházení pokaždé dynamicky změní. K prozkoumání se naskytne šest samostatných světů, které propojí příběh, jenž bude záviset jen a pouze na činech samotných uživatelů. Pokud se hráčem zvolený šampión dostane do potíží, přijde na řadu taktický soubojový systém ze staré školy.
Na tvorbě se podílí tým, který zhmotnil strategie Crusader Kings II a Europa Universalis. O jejich píli tedy neexitují pochyby, avšak nutno podotknout, že s tvorbou RPG nemají vůbec žádné zkušenosti, a proto bude zajímavé, jak se s údělem vypořádají. Pokud by však dosáhl výsledek alespoň kvality diablovky The Adventures of Van Helsing, pak by se vůbec nic nestalo.
Totéž vývojářské studio však nesetrvává pouze nad novým RPG, ale kutí i čtvrtý díl strategie Hearts of Iron, která se inspiruje událostmi z druhé světové války. Titul pojí prvky simulace a strategie. Hráči se ponoří do boje o každý ždibec půdy po celém světě a poodhalí všechny události, které probíhaly pod rouškou svištění kulek a řevu raněných.
Dílo poskytuje uníkátní možnost náhledu na celý válečný konflikt z vícero stran, a proto se stratégové a milovníci historie doví, jak válka ovlivňovala jednotlivé státní útvary. Krom diplomacie, zásobování a obchodování lze v mechanikách přičichnout i k vývoji termonukleárních zbraní.
Paradox Development Studio si na svá bedra bere dosti těžké břemeno. V jednom případě musí prorazit s novou IP (což je den ode dne těžší a těžší) a v tom druhém zase uspokojit současné milovníky Hearts of Iron a zároveň navnadit i nové zákazníky svěžími herními mechanikami. Prozatím společnost nepřiblížila datum vydání ani nespecifikovala, pro jaké platformy hry určí.
Diskuse ke článku Paradox Interactive vyvíjí nové RPG a pokračování tahovky z druhé světové války