To je zase tahač peněz z kapes blbounů. Kabinové zavazadlo, OK, rozměry prý vyhovují. Co hmotnost? Koukám na web, vlastní hmotnost kufru je 8,62 kg, což dost nad povolenou hmotnost cabin bag u řady velkých společností které dovolují do 7 - 8 kg, tam kde mají benevolentnější pravidla, zbyde pro obsah, ehm, 1,4 kg (limit 10kg) či 3,4 kg (limit 12 kg KLM, AF).
Navíc Li-Ion baterie jsou značné riziko v letectví (mají občas tendenci hořet při snížení tlaku), tak proč tam tahat ještě další ve zbytečném krámu. Stačí že jsou v mobilech a dalších hračkách. Ještě jako drobná šiší úvaha, kdyby to měl každý cestující B737, tak ten kufr sám o sobě dá na letadlo kolem 1,5 t mrtvé váhy, což je množství paliva co umožní doletět někam do středomoří (a které letadlo kvůli max. vzletové hmotnosti nevezme).
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
To je zase tahač peněz z
Fotobob https://cdr.cz/profil/fotobob
10. 8. 2016 - 13:02https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskuseTo je zase tahač peněz z kapes blbounů. Kabinové zavazadlo, OK, rozměry prý vyhovují. Co hmotnost? Koukám na web, vlastní hmotnost kufru je 8,62 kg, což dost nad povolenou hmotnost cabin bag u řady velkých společností které dovolují do 7 - 8 kg, tam kde mají benevolentnější pravidla, zbyde pro obsah, ehm, 1,4 kg (limit 10kg) či 3,4 kg (limit 12 kg KLM, AF).
Navíc Li-Ion baterie jsou značné riziko v letectví (mají občas tendenci hořet při snížení tlaku), tak proč tam tahat ještě další ve zbytečném krámu. Stačí že jsou v mobilech a dalších hračkách. Ještě jako drobná šiší úvaha, kdyby to měl každý cestující B737, tak ten kufr sám o sobě dá na letadlo kolem 1,5 t mrtvé váhy, což je množství paliva co umožní doletět někam do středomoří (a které letadlo kvůli max. vzletové hmotnosti nevezme).https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskuse#comment-919189
+
V letadle jsem videl ledacos, ale ze by nekdo nekdy vazil palubni zavazadla jeste ne.
Na to nejspis vyrobce spoleha.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
V letadle jsem videl ledacos,
petr22 https://cdr.cz/profil/petr22
11. 8. 2016 - 08:56https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskuseV letadle jsem videl ledacos, ale ze by nekdo nekdy vazil palubni zavazadla jeste ne.
Na to nejspis vyrobce spoleha.https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskuse#comment-919425
+
Přijde na to. Už se mi párkrát stalo, že mě poždádali o chvilkové položení kabinového zavazadla na váhu, nebo o vložení "do kalibrační krabice".
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Přijde na to. Už se mi
Fotobob https://cdr.cz/profil/fotobob
11. 8. 2016 - 10:43https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskusePřijde na to. Už se mi párkrát stalo, že mě poždádali o chvilkové položení kabinového zavazadla na váhu, nebo o vložení "do kalibrační krabice".https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskuse#comment-919451
+
Zavazadla by se měla vážit bez ohledu na to, kam přijdou, a hlavně včetně pasažéra, aby to bylo spravedlivé. Kilo jako kilo. ;)
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Zavazadla by se měla vážit
Gath G https://cdr.cz/profil/ggeal
11. 8. 2016 - 18:11https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskuseZavazadla by se měla vážit bez ohledu na to, kam přijdou, a hlavně včetně pasažéra, aby to bylo spravedlivé. Kilo jako kilo. ;)https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskuse#comment-919593
+
To rozhodně, to si často říkám taky (jsa hubeňour :-)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
To rozhodně, to si často
Fotobob https://cdr.cz/profil/fotobob
11. 8. 2016 - 18:49https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskuseTo rozhodně, to si často říkám taky (jsa hubeňour :-)https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskuse#comment-919615
+
Je to zatím spíše namátkové a hlavně u nízkonákladovek, ale už jsem se s tím také setkal. Několikrát mi příručák vážili i u odbavení (tam by stačilo ho schovat někam za roh :D ).
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Je to zatím spíše namátkové a
Patrik Chrz https://cdr.cz/profil/patrikchrz
12. 8. 2016 - 16:35https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskuseJe to zatím spíše namátkové a hlavně u nízkonákladovek, ale už jsem se s tím také setkal. Několikrát mi příručák vážili i u odbavení (tam by stačilo ho schovat někam za roh :D ).https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskuse#comment-920025
+
To jste asi neletěl RyanAirem nebo Travelservisem. Ryan je dokonce i přeměřuje.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
To jste asi neletěl RyanAirem
Zog Zogothowics https://cdr.cz/profil/zogoth
15. 8. 2016 - 08:57https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskuseTo jste asi neletěl RyanAirem nebo Travelservisem. Ryan je dokonce i přeměřuje.https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskuse#comment-920491
+
Souhlas. Ale rika se: "to je blby, to se bude libit" :)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Souhlas. Ale rika se: "to je
John Douberro https://cdr.cz/profil/john-douberro
11. 8. 2016 - 12:45https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskuseSouhlas. Ale rika se: "to je blby, to se bude libit" :)https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskuse#comment-919485
+
No a hlavně až se se to rozšíří, tak to bude až do posledního okamžiku nenápadný způsob, jak zaútočit větší bombou na letištní terminál a sám to přitom přežít.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
No a hlavně až se se to
Gath G https://cdr.cz/profil/ggeal
11. 8. 2016 - 18:16https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskuseNo a hlavně až se se to rozšíří, tak to bude až do posledního okamžiku nenápadný způsob, jak zaútočit větší bombou na letištní terminál a sám to přitom přežít.https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskuse#comment-919595
+
Už teď jsou na některých letech limity na maximální kapacitu litihiových baterií, které je možné brát s sebou do letadla a ty limity nejsou nijak velké.
Přijde mi to jako blbost, krám navíc, se kterým je nutné se tahat, aby na tom člověk po letišti ujel kolik - 2 kilometry? Které navíc z více jak třetiny může urazit po travelátorech?
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Už teď jsou na některých
Patrik Chrz https://cdr.cz/profil/patrikchrz
12. 8. 2016 - 09:50https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskuseUž teď jsou na některých letech limity na maximální kapacitu litihiových baterií, které je možné brát s sebou do letadla a ty limity nejsou nijak velké.
Přijde mi to jako blbost, krám navíc, se kterým je nutné se tahat, aby na tom člověk po letišti ujel kolik - 2 kilometry? Které navíc z více jak třetiny může urazit po travelátorech?https://cdr.cz/clanek/pojizdna-zavazadla-od-modobag-zbytecnost-ci-uspora-casu-na-letistich/diskuse#comment-919759
+
To je zase tahač peněz z kapes blbounů. Kabinové zavazadlo, OK, rozměry prý vyhovují. Co hmotnost? Koukám na web, vlastní hmotnost kufru je 8,62 kg, což dost nad povolenou hmotnost cabin bag u řady velkých společností které dovolují do 7 - 8 kg, tam kde mají benevolentnější pravidla, zbyde pro obsah, ehm, 1,4 kg (limit 10kg) či 3,4 kg (limit 12 kg KLM, AF).
Navíc Li-Ion baterie jsou značné riziko v letectví (mají občas tendenci hořet při snížení tlaku), tak proč tam tahat ještě další ve zbytečném krámu. Stačí že jsou v mobilech a dalších hračkách. Ještě jako drobná šiší úvaha, kdyby to měl každý cestující B737, tak ten kufr sám o sobě dá na letadlo kolem 1,5 t mrtvé váhy, což je množství paliva co umožní doletět někam do středomoří (a které letadlo kvůli max. vzletové hmotnosti nevezme).
V letadle jsem videl ledacos, ale ze by nekdo nekdy vazil palubni zavazadla jeste ne.
Na to nejspis vyrobce spoleha.
Přijde na to. Už se mi párkrát stalo, že mě poždádali o chvilkové položení kabinového zavazadla na váhu, nebo o vložení "do kalibrační krabice".
Zavazadla by se měla vážit bez ohledu na to, kam přijdou, a hlavně včetně pasažéra, aby to bylo spravedlivé. Kilo jako kilo. ;)
To rozhodně, to si často říkám taky (jsa hubeňour :-)
Je to zatím spíše namátkové a hlavně u nízkonákladovek, ale už jsem se s tím také setkal. Několikrát mi příručák vážili i u odbavení (tam by stačilo ho schovat někam za roh :D ).
To jste asi neletěl RyanAirem nebo Travelservisem. Ryan je dokonce i přeměřuje.
Souhlas. Ale rika se: "to je blby, to se bude libit" :)
No a hlavně až se se to rozšíří, tak to bude až do posledního okamžiku nenápadný způsob, jak zaútočit větší bombou na letištní terminál a sám to přitom přežít.
Už teď jsou na některých letech limity na maximální kapacitu litihiových baterií, které je možné brát s sebou do letadla a ty limity nejsou nijak velké.
Přijde mi to jako blbost, krám navíc, se kterým je nutné se tahat, aby na tom člověk po letišti ujel kolik - 2 kilometry? Které navíc z více jak třetiny může urazit po travelátorech?
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.