24. 10. 2013 - 10:09https://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskuseJetpack je tam jenom jako obchodní název
http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_jetpackhttps://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskuse#comment-671374
+
On to totiz neni jet. To ze se to jmenuje "jet pack" je vedlejsi. Pohani to turbina pohanena spalovacim motorem. Proto ten dvoutakt. S plynovou turbinou by to melo ponekud jine parametry a hlavne by to melo ponekud vetsi nadrz. A bylo by to podstatne nebezpecnejsi na provoz, jakakoliv zavada na turbine by zabila pilota. Ono stacilo videt, jak to vypada kdyz se rozthne modelarska plynova turbina - lopatky zasekane 10 cm do zdi a rozstrikany kerosin vsude okolo.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
On to totiz neni jet. To ze
petr22 https://cdr.cz/profil/petr22
24. 10. 2013 - 10:11https://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskuseOn to totiz neni jet. To ze se to jmenuje "jet pack" je vedlejsi. Pohani to turbina pohanena spalovacim motorem. Proto ten dvoutakt. S plynovou turbinou by to melo ponekud jine parametry a hlavne by to melo ponekud vetsi nadrz. A bylo by to podstatne nebezpecnejsi na provoz, jakakoliv zavada na turbine by zabila pilota. Ono stacilo videt, jak to vypada kdyz se rozthne modelarska plynova turbina - lopatky zasekane 10 cm do zdi a rozstrikany kerosin vsude okolo. https://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskuse#comment-671375
+
Hm, jeden motor? To mi prijde hodne nebezpecne. Vrtulnik nebo jednomotorak muze pristat i pri vypadku motoru (vrtuknik od nejake minimalni vysky), ale tohle spadne jak hruska:)
Navic, kolik to jako vazi?:o) Ja si jetpack predstavuju jako batoh, ktery mel Duke.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Hm, jeden motor? To mi prijde
BTJ https://cdr.cz/profil/btj
24. 10. 2013 - 11:05https://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskuseHm, jeden motor? To mi prijde hodne nebezpecne. Vrtulnik nebo jednomotorak muze pristat i pri vypadku motoru (vrtuknik od nejake minimalni vysky), ale tohle spadne jak hruska:)
Navic, kolik to jako vazi?:o) Ja si jetpack predstavuju jako batoh, ktery mel Duke.https://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskuse#comment-671379
+
Hlavne ze pisi doporucena vyska letu nad 150m, aby se stihl otevrit padak....
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Hlavne ze pisi doporucena
petr22 https://cdr.cz/profil/petr22
24. 10. 2013 - 11:11https://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskuseHlavne ze pisi doporucena vyska letu nad 150m, aby se stihl otevrit padak....https://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskuse#comment-671380
+
Hm. Akorát že přístávací a vzletový manévr je padákem nekrytý. Už pád z 12 m je na křížek...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Hm. Akorát že přístávací a
Fotobob https://cdr.cz/profil/fotobob
24. 10. 2013 - 12:03https://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskuseHm. Akorát že přístávací a vzletový manévr je padákem nekrytý. Už pád z 12 m je na křížek...https://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskuse#comment-671388
+
Ale to není problém jenom tohoto "batohu". Co vím, tak obecně výška mezi 10 - 100 m je problémová. Moc vysoko na přežití, moc nízko na padák. Někdy je možné použít "vystřelovací" sedačku, ale taky ne vždycky.
---
Jinak mi to jako "jetpac", tak jak si jej představím podle toho pojmu, nepřipadá. Ale jako osobní létadlo je to zajímavý počin. To zas jo. Klobouk dolů pane Martine!
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Ale to není problém jenom
peca https://cdr.cz/profil/peca007
24. 10. 2013 - 12:33https://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskuseAle to není problém jenom tohoto "batohu". Co vím, tak obecně výška mezi 10 - 100 m je problémová. Moc vysoko na přežití, moc nízko na padák. Někdy je možné použít "vystřelovací" sedačku, ale taky ne vždycky.
---
Jinak mi to jako "jetpac", tak jak si jej představím podle toho pojmu, nepřipadá. Ale jako osobní létadlo je to zajímavý počin. To zas jo. Klobouk dolů pane Martine!https://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskuse#comment-671390
+
souhlas, v této výšce se právě nejvíc vyplatí různé katapultovací systémy, které dodají tu výšku na použití padáku, a tohle mají obvykle jen armádní stroje
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
souhlas, v této výšce se
Max Power https://cdr.cz/profil/zee
24. 10. 2013 - 12:42https://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskusesouhlas, v této výšce se právě nejvíc vyplatí různé katapultovací systémy, které dodají tu výšku na použití padáku, a tohle mají obvykle jen armádní strojehttps://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskuse#comment-671395
+
To jo, ale letoun má schopnost klouzat (i když nízko je těžké rozhodnout kam s tím), vrtulníky typicky mají dva motory (až na specifické výjimky) a mají schopnost autorotace (tedy rozsah bržděný pád až řiditelné klesání). Asi nejblíže je tomu, když zaklapne paragliding v malé výšce - i tam je to prostě nevyhnutelný dopad na zem.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
To jo, ale letoun má
Fotobob https://cdr.cz/profil/fotobob
24. 10. 2013 - 13:12https://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskuseTo jo, ale letoun má schopnost klouzat (i když nízko je těžké rozhodnout kam s tím), vrtulníky typicky mají dva motory (až na specifické výjimky) a mají schopnost autorotace (tedy rozsah bržděný pád až řiditelné klesání). Asi nejblíže je tomu, když zaklapne paragliding v malé výšce - i tam je to prostě nevyhnutelný dopad na zem.https://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskuse#comment-671401
+
Je zde nekdo ve foru kdo by byl ochoten semnou probrat urcite podrobnosti kolem meho jetpacku ikdyz bych pro muj pristroj dal spise jime jmeno ?
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Je zde nekdo ve foru kdo by
DominikJ https://cdr.cz/profil/dominik-jansky
3. 5. 2014 - 16:56https://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskuseJe zde nekdo ve foru kdo by byl ochoten semnou probrat urcite podrobnosti kolem meho jetpacku ikdyz bych pro muj pristroj dal spise jime jmeno ?https://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskuse#comment-703705
+
Mam totiz napad ktery jsem 2 roky promyslel a mam ho promysleny ale chybi mi castecne doladeni par detailu
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Mam totiz napad ktery jsem 2
DominikJ https://cdr.cz/profil/dominik-jansky
3. 5. 2014 - 17:02https://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskuseMam totiz napad ktery jsem 2 roky promyslel a mam ho promysleny ale chybi mi castecne doladeni par detailu https://cdr.cz/clanek/prakticky-od-nuly-sestrojil-plne-funkcni-jetpack-pro-komercni-uziti/diskuse#comment-703707
+
Wtf. Motor 'dvoutakt' na jetu??? :-)
jetu ?
Jetpack je tam jenom jako obchodní název
http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_jetpack
On to totiz neni jet. To ze se to jmenuje "jet pack" je vedlejsi. Pohani to turbina pohanena spalovacim motorem. Proto ten dvoutakt. S plynovou turbinou by to melo ponekud jine parametry a hlavne by to melo ponekud vetsi nadrz. A bylo by to podstatne nebezpecnejsi na provoz, jakakoliv zavada na turbine by zabila pilota. Ono stacilo videt, jak to vypada kdyz se rozthne modelarska plynova turbina - lopatky zasekane 10 cm do zdi a rozstrikany kerosin vsude okolo.
Hm, jeden motor? To mi prijde hodne nebezpecne. Vrtulnik nebo jednomotorak muze pristat i pri vypadku motoru (vrtuknik od nejake minimalni vysky), ale tohle spadne jak hruska:)
Navic, kolik to jako vazi?:o) Ja si jetpack predstavuju jako batoh, ktery mel Duke.
Hlavne ze pisi doporucena vyska letu nad 150m, aby se stihl otevrit padak....
Hm. Akorát že přístávací a vzletový manévr je padákem nekrytý. Už pád z 12 m je na křížek...
Ale to není problém jenom tohoto "batohu". Co vím, tak obecně výška mezi 10 - 100 m je problémová. Moc vysoko na přežití, moc nízko na padák. Někdy je možné použít "vystřelovací" sedačku, ale taky ne vždycky.
---
Jinak mi to jako "jetpac", tak jak si jej představím podle toho pojmu, nepřipadá. Ale jako osobní létadlo je to zajímavý počin. To zas jo. Klobouk dolů pane Martine!
souhlas, v této výšce se právě nejvíc vyplatí různé katapultovací systémy, které dodají tu výšku na použití padáku, a tohle mají obvykle jen armádní stroje
To jo, ale letoun má schopnost klouzat (i když nízko je těžké rozhodnout kam s tím), vrtulníky typicky mají dva motory (až na specifické výjimky) a mají schopnost autorotace (tedy rozsah bržděný pád až řiditelné klesání). Asi nejblíže je tomu, když zaklapne paragliding v malé výšce - i tam je to prostě nevyhnutelný dopad na zem.
Je zde nekdo ve foru kdo by byl ochoten semnou probrat urcite podrobnosti kolem meho jetpacku ikdyz bych pro muj pristroj dal spise jime jmeno ?
Mam totiz napad ktery jsem 2 roky promyslel a mam ho promysleny ale chybi mi castecne doladeni par detailu
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.