CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k PREVIEW - The Division 2 je za dveřmi, na co všechno se můžeme těšit?

Klidně se nemusíte bát firmy AMD (pokud nemá zde "ban"), tzn. že danou hru je možné získat jako bonus k AMD GPU:)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Kdo si tuto hru znovu koupí, bude aspirovat na naivku roku 2019. Nedokážu pochopit jak po fiaskem s jedničkou kdy Ubisoft absolutně ignoroval cheatery ve hře a hru nechal v alfa testu, si vůbec může dovolit vydat druhý díl...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jaké přesné fiasko je na mysli?

20M+ unikátních hráčů?
900k hráčů s 400+ hodinami ve hře?
Cheateři se samozřejmě banují, problém je že kdo chce dál cheatovat, koupí si nějaký kradený/prodaný účet za dolar. Osobně jsem s cheatery problém v jedničce neměl, protože PvP šlo kolem mě.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Autor by měl o té hře něco nastudovat..

"Nečekají nás proto žádné dramatické změny v mechanikách hry"

Naopak, čekají a dost velké. V prvé řadě je to gear, gear v jedničce měl atributy střelných zbraní, staminy a elektroniky, dále pak armor a několik atributů boostujících různé schonosti/dmg atp. Hlavně ty atributy určovaly zaměření agenta, zda je tanky, zda je glass cannon nebo hraje primárně na skillech.

To už ve dvojce nebude, gear bude mít nějaký armor a bude mít nějaké bonusy do statistik, už se neřeší například základní atributy. Stejně tak se mění vlastnost armoru, v jedničce to byla mitigace, tedy že část příchozí dmg zastavil armor nehledě na množství té dmg, fungoval pořád a stejně efektivně, nyní armor zastaví všechnu dmg, ale ničí se s přijatou dmg.

Jednička byla hodně o instantním healování, včetně obyčejné lékárničky, skillu první pomoci nebo léčivé stanice s plošným efektem. Ve dvojnce nic z toho není, "lékárnička" v tomto případě spíš nový plát zbroje znamená že se agent na chvíli musí zastavit a nemůže nic dělat, to radikálně mění gameplay. Absence signature skills taktéž zasahuje do gameplay.

"Podstatná změna v temné zóně je i ta, že nyní nebudete moci narazit na výrazně přesíleného protivníka, ale jen na hráče na podobné úrovni"

To platí do levelu 30, v end game bude vždy jedna ze zón "occupied", v této DZ nebude normalizovaný gear, nebude ani patrné kdo je rogue a kdo ne = totální anarchie.

Přibyly nové "rogue" mechaniky, člověk se může stát rogue aniž by někoho musel zabít, to je asi lákadlo pro ty, kteří si rogue mechaniku užít nemohli protože nechtěli zabíjet jiné agenty. Hlavně ale tyhle "pololegální" akce dají přístup k shock munici aby pak ti lidi mohli vymydlit vše na co narazí, protože aktuálně je shock ammo naprosto broken věc.

Další novinka DZ je v tom že u checkpointů budou turrety, které cílí jen rogue hráče, nebude tak možné kempit vchody do DZ jako v jedničce.

"Další neméně podstatnou změnou je i přidání klasických PvP režimů do hry, konkrétně módy Skirmish a Domination"

Oba mody jsou v Division už dnes. Jen pro domination je to kombinováno i s PvE částí - lze sbírat SHD tech pro boost týmu a jeho skóre. To ve dvojce už nebude a bude to čisté PvP.

nicméně dva PvP módy... to je dost tragédie. Aspoň zde bude použitý anticheat běžící přímo na klientovi, takže to může omezit do velké míry možnosti cheatování.

"Do hry přibydou čtyři nové výbavy. Mezi nimi bude takzvaná seeker mina (hledač)"

Seeker mine je v jedničce od vydání, není nová, nová je jen mechanika že ji musí agent vybrat cíl, což v jedničce nebylo, hledala cíl automaticky.

Aktuálně Division 2 neukázala nic převratného co by mělo někoho nadchnout, hype videa Ubisoftu/Massive jsou jen strašný hype, marketing jede na 110%, dokáží tam povídat o věcech jak se změnily k lepšímu a co je možné, přitom to není nic nemožného už v jedničce. Jeden z příkladů byl že hráč udělal příkladný "Ambush" na protivníka, člověk by si pod tím představil nějakou léčku a vybafnutí někde ze zálohy, jenže na videu bylo že hráče který ho na začátku akce viděl jen obešel. Prostě hype.

V PvP se pak výrazně snížil TTK, což je dost zásadní změna oproti jedničce, je tam zjevná rozpolcenost identity hry, gameplay jako u shooteru, ale hra je ve skutečnosti RPG. V RPG hře dáváme dohromady gear abychom byli silnější a ne aby nás někdo zabil na jendu ránu bez možnosti jakékoli reakce.

Osobně mě PvP část hry nechává klidným, nezajímá mě, vypadá jako stejný trash jako v jedničce, bohužel to klíčové - PvE gameplay a obsah zatím tají. Něco se sice dalo hrát v alfě, ale moc toho nebylo.

O obchodním modelu ani nemluvě. Sice příběhové expanze budou první rok zdarma, ale oni si ty peníze vyberou jinak, placené doplňky, placená stash, placený early access.... sice v seasson passu slíbili další aktivity, ale to je asi tak vše. Pokud to bude aktivita jako 2x měsíčně supply drop z jedničkového seasson passu, tak je tonaprosto o ničem.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

The Division 2 je uz za dvermi! A bohuzel tam take zustane! Steam mi jiste nahradou doporuci nejakou jinou stejne dobrou hru.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.