Letadla jsou boží ale v tancích to hodně skřípe. Jak v hratelnosti tak v optimalizaci engine který nezvládá stejné nastavení pro tanky i letadla.
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
Letadla jsou boží ale v
Zog Zogothowics https://cdr.cz/profil/zogoth
21. 8. 2014 - 13:12https://cdr.cz/clanek/preview-war-thunder/diskuseLetadla jsou boží ale v tancích to hodně skřípe. Jak v hratelnosti tak v optimalizaci engine který nezvládá stejné nastavení pro tanky i letadla.https://cdr.cz/clanek/preview-war-thunder/diskuse#comment-726658
+
Tanky jsou narocnejsi protoze maji vice trianglu, a hlavne jezdi po terenu a na terenu mas hodne travy a keru [foliage] jakozto nejvetsiho zrouta vykonu a taky tu fyziku u kol/pasu s interakci s terenem.
A pokud tam ted bude jeste mapa ve meste s destrukci, tak to jeste trosku poskoci nahoru.
hlavne taky nezapomen, ze ackoliv to neni videt tak je tam dost hitpointu a individualnich zon [vcetne penetrace a typu pancire] co muzes zasahnout, clovek to nemuze srovnavat s nejakyma "frigidnima" hrama kde je jedno jestli trefis kolo nebo vez...
Co se hratelnosti tyce tak to je individualni... [level design, BR matchmaking ?]
+1
-15
-1
Je komentář přínosný?
Tanky jsou narocnejsi protoze
DukeNukem (neověřeno) https://cdr.cz
22. 8. 2014 - 02:38https://cdr.cz/clanek/preview-war-thunder/diskuseTanky jsou narocnejsi protoze maji vice trianglu, a hlavne jezdi po terenu a na terenu mas hodne travy a keru [foliage] jakozto nejvetsiho zrouta vykonu a taky tu fyziku u kol/pasu s interakci s terenem.
A pokud tam ted bude jeste mapa ve meste s destrukci, tak to jeste trosku poskoci nahoru.
hlavne taky nezapomen, ze ackoliv to neni videt tak je tam dost hitpointu a individualnich zon [vcetne penetrace a typu pancire] co muzes zasahnout, clovek to nemuze srovnavat s nejakyma "frigidnima" hrama kde je jedno jestli trefis kolo nebo vez...
Co se hratelnosti tyce tak to je individualni... [level design, BR matchmaking ?]https://cdr.cz/clanek/preview-war-thunder/diskuse#comment-726810
+
Letadla jsou boží ale v tancích to hodně skřípe. Jak v hratelnosti tak v optimalizaci engine který nezvládá stejné nastavení pro tanky i letadla.
Tanky jsou narocnejsi protoze maji vice trianglu, a hlavne jezdi po terenu a na terenu mas hodne travy a keru [foliage] jakozto nejvetsiho zrouta vykonu a taky tu fyziku u kol/pasu s interakci s terenem.
A pokud tam ted bude jeste mapa ve meste s destrukci, tak to jeste trosku poskoci nahoru.
hlavne taky nezapomen, ze ackoliv to neni videt tak je tam dost hitpointu a individualnich zon [vcetne penetrace a typu pancire] co muzes zasahnout, clovek to nemuze srovnavat s nejakyma "frigidnima" hrama kde je jedno jestli trefis kolo nebo vez...
Co se hratelnosti tyce tak to je individualni... [level design, BR matchmaking ?]
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.