Připravuje se reboot legendární hry Outcast
Po dlouhých patnácti letech studio Fresh3D Inc. založené v roce 2004 uveřejnilo, že v aktuální době tvoří HD remake hry Outcast. Tato tvorba si jistě vyžádá spousty peněz, které firma chce získat dnes již standardním crowdfoundingovým způsobem skrze Kickstarter.
Tvůrci k tomuto kroku přistoupili teprve až nyní, protože práva na Outcast získali od Atari v červenci minulého roku. Aby mohli realizovat celý projekt, požadují nemalých 600 000 dolarů. Tato částka pokryje definitivní přepracovaní objektů, textur ve vysokém rozlišení, HUD, animací a ovládání. Zároveň se chce docílit hraní ve FullHD v rámci 60 snímků za vteřinu pro většinu smrtelníků bez trhačů asfaltů s třemi "Titány" a i7 pod vodou. Outcast si uživatelé zahrají i pomocí gamepadů od konzolí Xbox One a PlayStation 4.
Vývojáři se k prvotní tvorbě pouze PC verze vyjádřili následovně:
"Outcast se na počítačích zrodil, a proto jsme usoudili, že naši novou zkušenost započneme právě zde," Franck Sauer, kreativní ředitel Fresh3D Inc.
Další záchytné body po dosažení vyžadované částky se zabývají následujícími upgrady:
- $750 000: podpora pro Mac a Linux, přepracování animací, rozvětvení questu v lokaci Motazaar
- $950 000: podpora DX11, nové dynamické efekty počasí, vylepšení stínování vegetace, aplikace fyziky na objekty, plné HDR, vylepšené vyhlazování hran a hloubka pole, přidání post-processingu, nové místnosti v lokaci Shamaazar Temple, nové vybavení (dálkově řízená kamera)
- $1 000 000: podpora VR Oculus Rift
- $1 350 000: export pro Xbox One a PlayStation 4, fyzikální simulace látky a provazů, vylepšená simulace vody, implementace 7.1 zvukových efektů, nová hudba, intro a outro
- $1 700 000: tvorba nového světa Kazaar s implementací návazností na možný Outcast 2, orchestrální soundtrack, nové úkoly a upravená hratelnost
Mnoho lidí možná může zarazit, že tvůrci přepracovávají původní hru namísto toho, aby se rovnou pustili do Outcast 2. Myšlenka pracovníků Fresh3D Inc. je následující:
"Náš záměr s tímto rebootem je rozšířit fanouškovskou základnu o nové hráče prvního dílu Outcast díky přístupnější hratelnosti. Staré hráče navnadíme moderní verzí jejich oblíbené hry. Pokud s tímto uspějeme, můžeme začít uvažovat o pracech na titulu Outcast 2. Vybudování světa Kazaar za dané finance je prvním krokem k reálnému uvažování nad pokračováním", Franck Sauer, kreativní ředitel Fresh3D Inc.
Původní titul Outcast vyšel v roce 1999 a je označován za jednu z nejlepších her všech dob. Vynikal skvělým 3D otevřeným světem, výtečnou hratelností, propracovaným příběhem a taktéž herními principy, které v té době neměly obdoby. Jak se vám hrála tato hra? Máte ji zařazenou ve svém žebříčku TOP? Těšíte se na HD verzi a popřípadě i Outcast 2?