A co napriklad ty hry z let 1993, 1994 a 1995, vyvinute ciste pro VFX-1, ty se nepocitaji?
Nebo dnes to jsou druzi prvni na svete?
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Prvni na celem svete?
petr22 https://cdr.cz/profil/petr22
30. 8. 2016 - 16:18https://cdr.cz/clanek/privitejte-blue-effect-cesky-klenot-vyvijeny-ryze-pro-virtualni-realitu/diskusePrvni na celem svete?
A co napriklad ty hry z let 1993, 1994 a 1995, vyvinute ciste pro VFX-1, ty se nepocitaji?
Nebo dnes to jsou druzi prvni na svete?https://cdr.cz/clanek/privitejte-blue-effect-cesky-klenot-vyvijeny-ryze-pro-virtualni-realitu/diskuse#comment-925245
+
Hurá, konečně PR článek (i když neoznačený) u kterého je povolena diskuze.
Co je tohle za hovadinu?
"Titul i studio se zaměřují ryze na virtuální realitu, což z nich dělá významné zástupce na herním poli."
Těžko vymyslet něco stejně blbě formulovaného.
Sad i celé hospodářství se zaměřují pouze na produkci bezpeckatých švestek, což z nich dělá významné zástupce na potravinářském poli.
Klenot? To ten pojem hodně devalvoval. :(
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Hurá, konečně PR článek (i
Derryk https://cdr.cz/profil/derryk
31. 8. 2016 - 10:13https://cdr.cz/clanek/privitejte-blue-effect-cesky-klenot-vyvijeny-ryze-pro-virtualni-realitu/diskuseHurá, konečně PR článek (i když neoznačený) u kterého je povolena diskuze.
Co je tohle za hovadinu?
"Titul i studio se zaměřují ryze na virtuální realitu, což z nich dělá významné zástupce na herním poli."
Těžko vymyslet něco stejně blbě formulovaného.
Sad i celé hospodářství se zaměřují pouze na produkci bezpeckatých švestek, což z nich dělá významné zástupce na potravinářském poli.
Klenot? To ten pojem hodně devalvoval. :(
https://cdr.cz/clanek/privitejte-blue-effect-cesky-klenot-vyvijeny-ryze-pro-virtualni-realitu/diskuse#comment-925461
+
Ten článek je fakt unikátní výplod hodný označení PR.
Morhuhn v 3D , navíc kvůli 4K raděj ve tmě . Sem si říkal ,že by druhý hráč mohl za toho prvního alespoň chodit , když už je to tak beznadějně statické . Jako hry , kde jste seděli za kanónem a likvidovali odrážející vlny nepřátel měly něco do sebe ,ale už dávno tu byl Virtua Cop , Time Crysis či poslední reinkarnace v podobě Rambo: The Game :/
Některé hlášky jsou v pravdě hodny síně slávy hned vedle těch z DDworldu :
"výrazný problém s multiplayerem=Komunita ještě není tak rozsáhlá, aby si mohli dva přátelé zahrát pospolu"
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ten článek je fakt unikátní
Xspy https://cdr.cz/profil/xspy
31. 8. 2016 - 10:39https://cdr.cz/clanek/privitejte-blue-effect-cesky-klenot-vyvijeny-ryze-pro-virtualni-realitu/diskuseTen článek je fakt unikátní výplod hodný označení PR.
Morhuhn v 3D , navíc kvůli 4K raděj ve tmě . Sem si říkal ,že by druhý hráč mohl za toho prvního alespoň chodit , když už je to tak beznadějně statické . Jako hry , kde jste seděli za kanónem a likvidovali odrážející vlny nepřátel měly něco do sebe ,ale už dávno tu byl Virtua Cop , Time Crysis či poslední reinkarnace v podobě Rambo: The Game :/
Některé hlášky jsou v pravdě hodny síně slávy hned vedle těch z DDworldu :
"výrazný problém s multiplayerem=Komunita ještě není tak rozsáhlá, aby si mohli dva přátelé zahrát pospolu"https://cdr.cz/clanek/privitejte-blue-effect-cesky-klenot-vyvijeny-ryze-pro-virtualni-realitu/diskuse#comment-925483
+
wtf? Ty hry pro VR jsou staticky z urcityho duvodu. Mohli by sice tam davat moznost aby se hrac pohyboval, ale ve VR je problem ten, ze kazdy pohyb ktery neudela primo hrac, ho vykoleji a v horsim pripade mu udela spatne. A s brylemi se hybat muzete jen tam bejva pole kam az muzete dojit abyste nahodou do necoho nevrazili
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
wtf? Ty hry pro VR jsou
Murphy https://cdr.cz/profil/frantisek-mares
31. 8. 2016 - 11:53https://cdr.cz/clanek/privitejte-blue-effect-cesky-klenot-vyvijeny-ryze-pro-virtualni-realitu/diskusewtf? Ty hry pro VR jsou staticky z urcityho duvodu. Mohli by sice tam davat moznost aby se hrac pohyboval, ale ve VR je problem ten, ze kazdy pohyb ktery neudela primo hrac, ho vykoleji a v horsim pripade mu udela spatne. A s brylemi se hybat muzete jen tam bejva pole kam az muzete dojit abyste nahodou do necoho nevrazilihttps://cdr.cz/clanek/privitejte-blue-effect-cesky-klenot-vyvijeny-ryze-pro-virtualni-realitu/diskuse#comment-925519
+
Tomu se musím smát . Hry pro VR právě statické být nemají . Už Google cardboard je plný rail dem a ovladač pro normální pohyb ve hře začíná být nutností . Tuscany a HL2 byly také první kousky na kterých se prezentoval Oculus . VR v dnešní podobě je stále na úrovni VFX-1. Jistě máme vyšší rozlišení ale stále je to jen o otáčení hlavy . Snímání polohy těla není už takový problém , ale omezený prostor či vypolstrovaná cela a konečná cena pak rozhodně není masovou zábavou . Proto také VFX-1 měla svůj gyropuk a Sony využije standardní joypad či Move hůlku.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tomu se musím smát . Hry pro
Xspy https://cdr.cz/profil/xspy
1. 9. 2016 - 13:02https://cdr.cz/clanek/privitejte-blue-effect-cesky-klenot-vyvijeny-ryze-pro-virtualni-realitu/diskuseTomu se musím smát . Hry pro VR právě statické být nemají . Už Google cardboard je plný rail dem a ovladač pro normální pohyb ve hře začíná být nutností . Tuscany a HL2 byly také první kousky na kterých se prezentoval Oculus . VR v dnešní podobě je stále na úrovni VFX-1. Jistě máme vyšší rozlišení ale stále je to jen o otáčení hlavy . Snímání polohy těla není už takový problém , ale omezený prostor či vypolstrovaná cela a konečná cena pak rozhodně není masovou zábavou . Proto také VFX-1 měla svůj gyropuk a Sony využije standardní joypad či Move hůlku.
https://cdr.cz/clanek/privitejte-blue-effect-cesky-klenot-vyvijeny-ryze-pro-virtualni-realitu/diskuse#comment-925977
+
To je ta hudební skupina BlueEffect, nebo ten název jen "omylem" čórli? ☺
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
To je ta hudební skupina
Moonalert https://cdr.cz/profil/petr-letovsky
31. 8. 2016 - 19:51https://cdr.cz/clanek/privitejte-blue-effect-cesky-klenot-vyvijeny-ryze-pro-virtualni-realitu/diskuseTo je ta hudební skupina BlueEffect, nebo ten název jen "omylem" čórli? ☺https://cdr.cz/clanek/privitejte-blue-effect-cesky-klenot-vyvijeny-ryze-pro-virtualni-realitu/diskuse#comment-925753
+
Prvni na celem svete?
A co napriklad ty hry z let 1993, 1994 a 1995, vyvinute ciste pro VFX-1, ty se nepocitaji?
Nebo dnes to jsou druzi prvni na svete?
Hurá, konečně PR článek (i když neoznačený) u kterého je povolena diskuze.
Co je tohle za hovadinu?
"Titul i studio se zaměřují ryze na virtuální realitu, což z nich dělá významné zástupce na herním poli."
Těžko vymyslet něco stejně blbě formulovaného.
Sad i celé hospodářství se zaměřují pouze na produkci bezpeckatých švestek, což z nich dělá významné zástupce na potravinářském poli.
Klenot? To ten pojem hodně devalvoval. :(
Ten článek je fakt unikátní výplod hodný označení PR.
Morhuhn v 3D , navíc kvůli 4K raděj ve tmě . Sem si říkal ,že by druhý hráč mohl za toho prvního alespoň chodit , když už je to tak beznadějně statické . Jako hry , kde jste seděli za kanónem a likvidovali odrážející vlny nepřátel měly něco do sebe ,ale už dávno tu byl Virtua Cop , Time Crysis či poslední reinkarnace v podobě Rambo: The Game :/
Některé hlášky jsou v pravdě hodny síně slávy hned vedle těch z DDworldu :
"výrazný problém s multiplayerem=Komunita ještě není tak rozsáhlá, aby si mohli dva přátelé zahrát pospolu"
wtf? Ty hry pro VR jsou staticky z urcityho duvodu. Mohli by sice tam davat moznost aby se hrac pohyboval, ale ve VR je problem ten, ze kazdy pohyb ktery neudela primo hrac, ho vykoleji a v horsim pripade mu udela spatne. A s brylemi se hybat muzete jen tam bejva pole kam az muzete dojit abyste nahodou do necoho nevrazili
Tomu se musím smát . Hry pro VR právě statické být nemají . Už Google cardboard je plný rail dem a ovladač pro normální pohyb ve hře začíná být nutností . Tuscany a HL2 byly také první kousky na kterých se prezentoval Oculus . VR v dnešní podobě je stále na úrovni VFX-1. Jistě máme vyšší rozlišení ale stále je to jen o otáčení hlavy . Snímání polohy těla není už takový problém , ale omezený prostor či vypolstrovaná cela a konečná cena pak rozhodně není masovou zábavou . Proto také VFX-1 měla svůj gyropuk a Sony využije standardní joypad či Move hůlku.
To je ta hudební skupina BlueEffect, nebo ten název jen "omylem" čórli? ☺
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.