Podle všeho má PC verze výrazné problémy s optimalizací. V recenzi o tom není ani zmínka.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Podle všeho má PC verze
CyberAngel https://cdr.cz/profil/honza-pacuta
13. 12. 2016 - 13:57https://cdr.cz/clanek/recenze-dishonored-2-se-zdrzelo-inovaci-radeji-navazalo-na-osvedcene/diskusePodle všeho má PC verze výrazné problémy s optimalizací. V recenzi o tom není ani zmínka.https://cdr.cz/clanek/recenze-dishonored-2-se-zdrzelo-inovaci-radeji-navazalo-na-osvedcene/diskuse#comment-960201
+
Dohral jsem 2x na i5-2500K @4GHz + GTX 1080 ve stocku v 7680*1440 rozliseni na "vysoky" detaily a FPS obcas nestabilni po patchi se to zlepsiho ale zadny vetsi problemy jsem nemel. Jednou mi to spadlo a to bylo vsechno.
Tak o jakych problemech mluvite? Netvrdim ze vubec nejsou ale taky neni pravda ze by s tim mel problemy kazdy.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Dohral jsem 2x na i5-2500K
sewi https://cdr.cz/profil/sewi
13. 12. 2016 - 14:38https://cdr.cz/clanek/recenze-dishonored-2-se-zdrzelo-inovaci-radeji-navazalo-na-osvedcene/diskuseDohral jsem 2x na i5-2500K @4GHz + GTX 1080 ve stocku v 7680*1440 rozliseni na "vysoky" detaily a FPS obcas nestabilni po patchi se to zlepsiho ale zadny vetsi problemy jsem nemel. Jednou mi to spadlo a to bylo vsechno.
Tak o jakych problemech mluvite? Netvrdim ze vubec nejsou ale taky neni pravda ze by s tim mel problemy kazdy.https://cdr.cz/clanek/recenze-dishonored-2-se-zdrzelo-inovaci-radeji-navazalo-na-osvedcene/diskuse#comment-960237
+
Je to škoda, že obě postavy (Corvo a Emily) prochází tím samým příběhem a provádí stejná bezvýznamná rozhodnutí.
Navíc je ve hře opravdu pár divných momentů. Když hrajete za Emily a jste "hodný" (necháte všechny zloduchy naživu), tak hra končí s tím, že Emily se v budocnu jako císařovna proslaví jako "spravedlivá" (Emily the Just) ... a naopak, když jste ve hře prošli krvavými jatkami, tak Emily bude "Pomstychtivá" (Emily the Vengeful).
Problém je v tom, že když hrajete za Corva, tak váš přístup (zabíjet / nechat naživu) úplně stejným způsobem ovlivní to, jaká Emily v budoucnosti bude... což vůbec nedává smysl.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Je to škoda, že obě postavy
Psycho Mantis https://cdr.cz/profil/psycho-mantis
13. 12. 2016 - 16:23https://cdr.cz/clanek/recenze-dishonored-2-se-zdrzelo-inovaci-radeji-navazalo-na-osvedcene/diskuseJe to škoda, že obě postavy (Corvo a Emily) prochází tím samým příběhem a provádí stejná bezvýznamná rozhodnutí.
Navíc je ve hře opravdu pár divných momentů. Když hrajete za Emily a jste "hodný" (necháte všechny zloduchy naživu), tak hra končí s tím, že Emily se v budocnu jako císařovna proslaví jako "spravedlivá" (Emily the Just) ... a naopak, když jste ve hře prošli krvavými jatkami, tak Emily bude "Pomstychtivá" (Emily the Vengeful).
Problém je v tom, že když hrajete za Corva, tak váš přístup (zabíjet / nechat naživu) úplně stejným způsobem ovlivní to, jaká Emily v budoucnosti bude... což vůbec nedává smysl.https://cdr.cz/clanek/recenze-dishonored-2-se-zdrzelo-inovaci-radeji-navazalo-na-osvedcene/diskuse#comment-960342
+
Mel bych zas dotaz, ale obavam se ze zbytecne. Skoda, ze autori na CDR nejsou tak komunikativni jako na sesterskem DIIT a do diskuzi se prilis nezapojuji. No a vzhledem k rozsahu prispevku si myslim, ze asi i ctenost je mnohem nizsi u CDR nez u DIIT. :-/
Zajimalo by me, jak to ti co uz to hrali, vidi s narocnosti te hry. Vetsinu her hraju na nejnizsi obtiznost a jeste si stezuju, ze je to moc tezky. Jinak me hra zaujala a casem bych mel zajem si to zahrat.
Nicmene teda ja nehral ani prvni dil a cekam na slevu na Steamu, protoze uz jednou byla, ale bohuzel jsem ji prosvihl. Takze druhy dil az asi za rok, ja v podstate hraju jen behem zimy, pres rok na to neni cas.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mel bych zas dotaz, ale
RedMaX https://cdr.cz/profil/redmarx
13. 12. 2016 - 21:33https://cdr.cz/clanek/recenze-dishonored-2-se-zdrzelo-inovaci-radeji-navazalo-na-osvedcene/diskuseMel bych zas dotaz, ale obavam se ze zbytecne. Skoda, ze autori na CDR nejsou tak komunikativni jako na sesterskem DIIT a do diskuzi se prilis nezapojuji. No a vzhledem k rozsahu prispevku si myslim, ze asi i ctenost je mnohem nizsi u CDR nez u DIIT. :-/
Zajimalo by me, jak to ti co uz to hrali, vidi s narocnosti te hry. Vetsinu her hraju na nejnizsi obtiznost a jeste si stezuju, ze je to moc tezky. Jinak me hra zaujala a casem bych mel zajem si to zahrat.
Nicmene teda ja nehral ani prvni dil a cekam na slevu na Steamu, protoze uz jednou byla, ale bohuzel jsem ji prosvihl. Takze druhy dil az asi za rok, ja v podstate hraju jen behem zimy, pres rok na to neni cas.https://cdr.cz/clanek/recenze-dishonored-2-se-zdrzelo-inovaci-radeji-navazalo-na-osvedcene/diskuse#comment-960612
+
V dnesni dobe hry, ktere vyjdou na PC i konzole, jsou primárně hry konzolové.
Co se obtížnosti konzolových her týče, tak pokud je nezvládáš dávat na easy, je jasné, že máš prostor ke zlepšení.
U dishonored jedničky, pokud dobře pamatuji, hra přidá HP a lehce zvýší reakci AI. Ale inteligenci nezvýší. Takže pokud jedeš stealth, je to skoro jedno. S fightama si ale díky zbraním na dálku to můžeš dávat slušně.
Myslim, že je tam docela blbě nastavena myš v defaultu. Jestli mas lepsi mys vypni enchance ve widlích a sezen mod na raw input.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
V dnesni dobe hry, ktere
VashCZ https://cdr.cz/profil/vashcz
13. 12. 2016 - 23:39https://cdr.cz/clanek/recenze-dishonored-2-se-zdrzelo-inovaci-radeji-navazalo-na-osvedcene/diskuseV dnesni dobe hry, ktere vyjdou na PC i konzole, jsou primárně hry konzolové.
Co se obtížnosti konzolových her týče, tak pokud je nezvládáš dávat na easy, je jasné, že máš prostor ke zlepšení.
U dishonored jedničky, pokud dobře pamatuji, hra přidá HP a lehce zvýší reakci AI. Ale inteligenci nezvýší. Takže pokud jedeš stealth, je to skoro jedno. S fightama si ale díky zbraním na dálku to můžeš dávat slušně.
Myslim, že je tam docela blbě nastavena myš v defaultu. Jestli mas lepsi mys vypni enchance ve widlích a sezen mod na raw input.https://cdr.cz/clanek/recenze-dishonored-2-se-zdrzelo-inovaci-radeji-navazalo-na-osvedcene/diskuse#comment-960651
+
Mně osobně přišla obtížnost ne zrovna z nejvyšších. Respektive jsem to z Normal přepl během prvních minut na Hard, kde už to bylo zajímavější. Jak tu bylo psáno, hra upravuje reakční dobu nepřátel, ne samotnou UI, nicméně na Normal mi prostě přišlo, že můžu být vidět (hrál jsem to primárně na stealth a bez zabíjení) poměrně dlouho, než je vyvolán poplach.
Během soubojů to pak chce se naučit, kdy je ideální čas na vykrývání, jelikož (toto je stejné jako v jedničce), není blokování útoků permanentní ale vlastně se jedná o odrážení příchozích úderů, takže to chce se naučit načasování. Na easy bych ale neviděl s průchodem nějaký větší problém.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mně osobně přišla obtížnost
Tomáš Herodek https://cdr.cz/autor/tomas-herodek
14. 12. 2016 - 14:53https://cdr.cz/clanek/recenze-dishonored-2-se-zdrzelo-inovaci-radeji-navazalo-na-osvedcene/diskuseMně osobně přišla obtížnost ne zrovna z nejvyšších. Respektive jsem to z Normal přepl během prvních minut na Hard, kde už to bylo zajímavější. Jak tu bylo psáno, hra upravuje reakční dobu nepřátel, ne samotnou UI, nicméně na Normal mi prostě přišlo, že můžu být vidět (hrál jsem to primárně na stealth a bez zabíjení) poměrně dlouho, než je vyvolán poplach.
Během soubojů to pak chce se naučit, kdy je ideální čas na vykrývání, jelikož (toto je stejné jako v jedničce), není blokování útoků permanentní ale vlastně se jedná o odrážení příchozích úderů, takže to chce se naučit načasování. Na easy bych ale neviděl s průchodem nějaký větší problém.https://cdr.cz/clanek/recenze-dishonored-2-se-zdrzelo-inovaci-radeji-navazalo-na-osvedcene/diskuse#comment-961020
+
Dekuju za odpoved, takze pro me bude Easy. :-) Ale je asi velka sance, ze to dam, takze si zaznamenavam do wishlistu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Dekuju za odpoved, takze pro
RedMaX https://cdr.cz/profil/redmarx
14. 12. 2016 - 19:31https://cdr.cz/clanek/recenze-dishonored-2-se-zdrzelo-inovaci-radeji-navazalo-na-osvedcene/diskuseDekuju za odpoved, takze pro me bude Easy. :-) Ale je asi velka sance, ze to dam, takze si zaznamenavam do wishlistu.https://cdr.cz/clanek/recenze-dishonored-2-se-zdrzelo-inovaci-radeji-navazalo-na-osvedcene/diskuse#comment-961149
+
Dvojku jsem ještě nehrál, ale pochybuju, že by byla těžší než jednička. Jestli jsi jedničku (a 2 datadisky za Douda) nehrál, kup si nejdřív to v edici GOTY, vyjde na necelých 400Kč DVD verze. Grafika je dobrá, hra vynikající, příběh pěkný a i nějaký ten zvrat :-) Jó kde jsou ty časy Thief The Dark Project, grafiku to mělo na svoji dobu podprůměrnou, ale zvuk, atmosféra ... a obtížnost Easy bys hledal marně, jen Normal Hard Extreme :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Dvojku jsem ještě nehrál, ale
Košty https://cdr.cz/profil/kostalbc
14. 12. 2016 - 19:57https://cdr.cz/clanek/recenze-dishonored-2-se-zdrzelo-inovaci-radeji-navazalo-na-osvedcene/diskuseDvojku jsem ještě nehrál, ale pochybuju, že by byla těžší než jednička. Jestli jsi jedničku (a 2 datadisky za Douda) nehrál, kup si nejdřív to v edici GOTY, vyjde na necelých 400Kč DVD verze. Grafika je dobrá, hra vynikající, příběh pěkný a i nějaký ten zvrat :-) Jó kde jsou ty časy Thief The Dark Project, grafiku to mělo na svoji dobu podprůměrnou, ale zvuk, atmosféra ... a obtížnost Easy bys hledal marně, jen Normal Hard Extreme :-)https://cdr.cz/clanek/recenze-dishonored-2-se-zdrzelo-inovaci-radeji-navazalo-na-osvedcene/diskuse#comment-961164
+
Podle všeho má PC verze výrazné problémy s optimalizací. V recenzi o tom není ani zmínka.
Dohral jsem 2x na i5-2500K @4GHz + GTX 1080 ve stocku v 7680*1440 rozliseni na "vysoky" detaily a FPS obcas nestabilni po patchi se to zlepsiho ale zadny vetsi problemy jsem nemel. Jednou mi to spadlo a to bylo vsechno.
Tak o jakych problemech mluvite? Netvrdim ze vubec nejsou ale taky neni pravda ze by s tim mel problemy kazdy.
Je to škoda, že obě postavy (Corvo a Emily) prochází tím samým příběhem a provádí stejná bezvýznamná rozhodnutí.
Navíc je ve hře opravdu pár divných momentů. Když hrajete za Emily a jste "hodný" (necháte všechny zloduchy naživu), tak hra končí s tím, že Emily se v budocnu jako císařovna proslaví jako "spravedlivá" (Emily the Just) ... a naopak, když jste ve hře prošli krvavými jatkami, tak Emily bude "Pomstychtivá" (Emily the Vengeful).
Problém je v tom, že když hrajete za Corva, tak váš přístup (zabíjet / nechat naživu) úplně stejným způsobem ovlivní to, jaká Emily v budoucnosti bude... což vůbec nedává smysl.
Mel bych zas dotaz, ale obavam se ze zbytecne. Skoda, ze autori na CDR nejsou tak komunikativni jako na sesterskem DIIT a do diskuzi se prilis nezapojuji. No a vzhledem k rozsahu prispevku si myslim, ze asi i ctenost je mnohem nizsi u CDR nez u DIIT. :-/
Zajimalo by me, jak to ti co uz to hrali, vidi s narocnosti te hry. Vetsinu her hraju na nejnizsi obtiznost a jeste si stezuju, ze je to moc tezky. Jinak me hra zaujala a casem bych mel zajem si to zahrat.
Nicmene teda ja nehral ani prvni dil a cekam na slevu na Steamu, protoze uz jednou byla, ale bohuzel jsem ji prosvihl. Takze druhy dil az asi za rok, ja v podstate hraju jen behem zimy, pres rok na to neni cas.
V dnesni dobe hry, ktere vyjdou na PC i konzole, jsou primárně hry konzolové.
Co se obtížnosti konzolových her týče, tak pokud je nezvládáš dávat na easy, je jasné, že máš prostor ke zlepšení.
U dishonored jedničky, pokud dobře pamatuji, hra přidá HP a lehce zvýší reakci AI. Ale inteligenci nezvýší. Takže pokud jedeš stealth, je to skoro jedno. S fightama si ale díky zbraním na dálku to můžeš dávat slušně.
Myslim, že je tam docela blbě nastavena myš v defaultu. Jestli mas lepsi mys vypni enchance ve widlích a sezen mod na raw input.
Mně osobně přišla obtížnost ne zrovna z nejvyšších. Respektive jsem to z Normal přepl během prvních minut na Hard, kde už to bylo zajímavější. Jak tu bylo psáno, hra upravuje reakční dobu nepřátel, ne samotnou UI, nicméně na Normal mi prostě přišlo, že můžu být vidět (hrál jsem to primárně na stealth a bez zabíjení) poměrně dlouho, než je vyvolán poplach.
Během soubojů to pak chce se naučit, kdy je ideální čas na vykrývání, jelikož (toto je stejné jako v jedničce), není blokování útoků permanentní ale vlastně se jedná o odrážení příchozích úderů, takže to chce se naučit načasování. Na easy bych ale neviděl s průchodem nějaký větší problém.
Dekuju za odpoved, takze pro me bude Easy. :-) Ale je asi velka sance, ze to dam, takze si zaznamenavam do wishlistu.
Dvojku jsem ještě nehrál, ale pochybuju, že by byla těžší než jednička. Jestli jsi jedničku (a 2 datadisky za Douda) nehrál, kup si nejdřív to v edici GOTY, vyjde na necelých 400Kč DVD verze. Grafika je dobrá, hra vynikající, příběh pěkný a i nějaký ten zvrat :-) Jó kde jsou ty časy Thief The Dark Project, grafiku to mělo na svoji dobu podprůměrnou, ale zvuk, atmosféra ... a obtížnost Easy bys hledal marně, jen Normal Hard Extreme :-)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.