ehm ... jaky je rozdil mezi 2160p a nativnim 4k?? ptam se jako amater ...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ehm ... jaky je rozdil mezi
cyberreality https://cdr.cz/profil/cyberreality
21. 8. 2017 - 12:38https://cdr.cz/clanek/recenze-wipeout-omega-collection/diskuseehm ... jaky je rozdil mezi 2160p a nativnim 4k?? ptam se jako amater ...https://cdr.cz/clanek/recenze-wipeout-omega-collection/diskuse#comment-1066383
+
Miroslav Jasso https://cdr.cz/profil/mighty-morpheus
21. 8. 2017 - 16:12https://cdr.cz/clanek/recenze-wipeout-omega-collection/diskuseŘekl bych, že je to samé: https://en.wikipedia.org/wiki/4K_resolutionhttps://cdr.cz/clanek/recenze-wipeout-omega-collection/diskuse#comment-1066482
+
Wipeout v roce 1997 jako jedna z prvnich her podporoval 3D akceleraci, instalaci 3DFX karty se z hry nehratelne na Pentiu 133 stala nadherne plynula hra, dneska by se reklo ze aspon na 60 fps.
Zakerna zatacka se da snadno projet s autopilotem, staci vhodne aktivovat.
Autopilot engaged.
Autopilot disengaged.
Vystaci tak akorat na tu zatacku.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Pokud vynechas slovo
petr22 https://cdr.cz/profil/petr22
21. 8. 2017 - 19:55https://cdr.cz/clanek/recenze-wipeout-omega-collection/diskusePokud vynechas slovo "upscalovany" tak zadny.
2K upscalovane na 4K vs nativni 4K
Wipeout v roce 1997 jako jedna z prvnich her podporoval 3D akceleraci, instalaci 3DFX karty se z hry nehratelne na Pentiu 133 stala nadherne plynula hra, dneska by se reklo ze aspon na 60 fps.
Zakerna zatacka se da snadno projet s autopilotem, staci vhodne aktivovat.
Autopilot engaged.
Autopilot disengaged.
Vystaci tak akorat na tu zatacku.https://cdr.cz/clanek/recenze-wipeout-omega-collection/diskuse#comment-1066554
+
ehm ... jaky je rozdil mezi 2160p a nativnim 4k?? ptam se jako amater ...
Řekl bych, že je to samé: https://en.wikipedia.org/wiki/4K_resolution
Pokud vynechas slovo "upscalovany" tak zadny.
2K upscalovane na 4K vs nativni 4K
Wipeout v roce 1997 jako jedna z prvnich her podporoval 3D akceleraci, instalaci 3DFX karty se z hry nehratelne na Pentiu 133 stala nadherne plynula hra, dneska by se reklo ze aspon na 60 fps.
Zakerna zatacka se da snadno projet s autopilotem, staci vhodne aktivovat.
Autopilot engaged.
Autopilot disengaged.
Vystaci tak akorat na tu zatacku.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.