ROZHOVOR – Marcin Kruczkiewicz o Hellraid a lásce ke hrám [GC 2014]
Zdravím, můžeš se prosím představit našim čtenářům a říct jim, co je náplní tvé práce v Techlandu?
Ahoj všichni, mé jméno je Marcin Kruczkiewicz a jsem herní producent hry Hellraid, takže mám na starosti správu celé tvorby a zároveň pracuji jako designér.
Můžeš prosím popsat Hellraid lidem, kteří o něm dosud neslyšeli?
Jistě. Hellraid je vlastně hack 'n' slash zasazené do temného fantasy světa. Stránku hratelnosti naplňuje komplexní a pohlcující soubojový systém, ve kterém lze používat zbraně na blízko, na dálku a magii. Toto je v základu náš titul.
Řekl bys nám něco o příběhu?
Hlavní postavou děje je Aiden. Do světa, ve kterém žije, vtrhly temné síly a on se s nimi musí vypořádat. Příběh se odehrává po jedné linii, takže není možné se vydat vícero cestami. Vyplývá to z faktu, že neděláme hru s otevřeným světem.
Patří Hellraid spíše k RPG nebo k akci?
Řekl bych k oběma, protože se zde nachází velmi košatý vývojový strom hlavní postavy a spousta vybavení vylepšujících statistiky k sebrání a osazení. Z toho pohledu se jedná o RPG, ale zároveň Hellraid obsahuje propracovaný soubojový systém z perspektivy první osoby, což se daleko více přibližuje hře akční. Jedná se jednoduše o mix a podle nás sedne mnoha hráčům.
Co si myslíš, že je největší předností Hellraid?
Největší předností Hellraid? Definitivně soubojový systém. Soubojový systém a volnost při jeho používání, protože se dá zaměřit jenom na těžké zbraně, na magii, na lehké meče a nebo to jde všechno zkombinovat, což jsme prezentovali zde na GamesComu – hráč může rychle přepínat mezi používáním kouzla a údery sekery nebo meče. Dle mě se jedná o velmi intuitivní přístup k soubojům. To se mi na tom nejvíce líbí.
Je Hellraid založen na stejné technologii jako Dying Light?
Ano, rozhodli jsme se přistoupit k nové verzi enginu (Dying Light i Hellraid používají aktuálně Chrome Engine 6 – pozn.red.). Takže se dá říci, že Hellraid běží na enginu Dying Light, a proto můžeme využívat propracovanější grafické efekty a výkonější hardwarové prostředky díky nové generaci konzolí.
Proč jste se rozhodli paralelně vyvíjet dvě hry?
Naše studio pracuje na hodně projektech a takto to bylo i v minulosti. Dying Light má svůj vlastní tým, který odvádí skvělou práci, a na Hellraidu pracuje zase druhý nezávislý tým.
Na které platformy Hellraid vyjde a kdy přesně?
Vydání je stanoveno na rok 2015 pro platformy PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Poslední otázka. Co děláš, když nevyvíjíš Hellraid, máš nějaké koníčky?
Ouuu, já se vyžívám v koníčcích (smích), mám jich celou řadu. Dělám snowboarding, hraju squash, jezdím na kole a samozřejmě hraju videohry. Jsem schopen propařit celou noc (smích). Převážně hraji střílečky. Toto jsou mé zdroje zábavy.
Velmi děkujeme Marcinu Kruczkiewiczi za jeho čas a přejeme ať Techlandu vyjde na výbornou, jak vývoj Hellraid, tak Dying Light. Těšíte se na Hellraid? Zajímá vás více informací o tomto titulu?
Za podporu během zpravodajství GamesCom 2014 děkujeme: |
---|
Redaktoři CDR.cz během zpravodajství používají výkonný Ultrabook™ Fujitsu T904.
Diskuse ke článku ROZHOVOR – Marcin Kruczkiewicz o Hellraid a lásce ke hrám [GC 2014]