A pražští radní uvažujou, že v Praze znovu zavedou trolejbusy :D prostě Krnda IQ tykve
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
A pražští radní uvažujou, že
tony https://cdr.cz/profil/tomas-marny12
25. 10. 2017 - 14:04https://cdr.cz/clanek/scania-predstavila-nove-autobusy-hybridni-i-elektricke/diskuseA pražští radní uvažujou, že v Praze znovu zavedou trolejbusy :D prostě Krnda IQ tykve https://cdr.cz/clanek/scania-predstavila-nove-autobusy-hybridni-i-elektricke/diskuse#comment-1086574
+
co se Vám jako na trolejbusech v Praze nelíbí? Troleje mají být jen nad částí trasy do kopce, jinak to budou samostatné elektrobusy.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
co se Vám jako na
Jack FX https://cdr.cz/profil/jackfx
25. 10. 2017 - 14:22https://cdr.cz/clanek/scania-predstavila-nove-autobusy-hybridni-i-elektricke/diskuseco se Vám jako na trolejbusech v Praze nelíbí? Troleje mají být jen nad částí trasy do kopce, jinak to budou samostatné elektrobusy.https://cdr.cz/clanek/scania-predstavila-nove-autobusy-hybridni-i-elektricke/diskuse#comment-1086586
+
Za prvé to nemají být trojebusy, ale elektrobusy "s externí výpomocí", tzn. že trolej má být jen v dlouhém stoupání, která dává baterii nejvíce zabrat a omezuje tak denní dojezd. Zatím zkušebně v jednom stoupání.
Za druje je to nejelegantnější a nejméně ztrátový systém jak dostat el. energii do vozidla, takže trolejbusy svou logiku mají (i když stát je za ekologické nepovažuje a dotuje nákupy vozidel CNG, LPG).
Za třetí to nevymyslela Krnda, ale je to rozsáhlejší projekt testování eletrobusů (běží už dva roky).
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Za prvé to nemají být
Fotobob https://cdr.cz/profil/fotobob
25. 10. 2017 - 14:56https://cdr.cz/clanek/scania-predstavila-nove-autobusy-hybridni-i-elektricke/diskuseZa prvé to nemají být trojebusy, ale elektrobusy "s externí výpomocí", tzn. že trolej má být jen v dlouhém stoupání, která dává baterii nejvíce zabrat a omezuje tak denní dojezd. Zatím zkušebně v jednom stoupání.
Za druje je to nejelegantnější a nejméně ztrátový systém jak dostat el. energii do vozidla, takže trolejbusy svou logiku mají (i když stát je za ekologické nepovažuje a dotuje nákupy vozidel CNG, LPG).
Za třetí to nevymyslela Krnda, ale je to rozsáhlejší projekt testování eletrobusů (běží už dva roky).https://cdr.cz/clanek/scania-predstavila-nove-autobusy-hybridni-i-elektricke/diskuse#comment-1086604
+
Neskumal som ako bude vyzerat takyto polotrolejbus, ma to tiez 2 palice a musi zastavit aby sa chytil na trolej? Zastavit by bolo OK to sa spravi trebars na poslednej zastavke pred stupanim, ale ak ma sofer vystupit a rucne napasovat palice to uz nie je ono.
keby LPG, CNG to je este ako tak OK. Ale u nas na Slovensku sa zacalo hovorit o NLG. Kvapalny zemny plyn. to sa da pri chladeni dusikom a velmi vysokych tlakoch. zvycajne sa takto prepravuje plyn v tankeroch a je to dost narocne na udrzanie. A vraj su autobusi na NLG???? To co budu mat v sebe dusikove chladivo na nadrze? Na toto som odpoved nedostal.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Neskumal som ako bude vyzerat
ica sk https://cdr.cz/profil/icask
27. 10. 2017 - 10:08https://cdr.cz/clanek/scania-predstavila-nove-autobusy-hybridni-i-elektricke/diskuseNeskumal som ako bude vyzerat takyto polotrolejbus, ma to tiez 2 palice a musi zastavit aby sa chytil na trolej? Zastavit by bolo OK to sa spravi trebars na poslednej zastavke pred stupanim, ale ak ma sofer vystupit a rucne napasovat palice to uz nie je ono.
keby LPG, CNG to je este ako tak OK. Ale u nas na Slovensku sa zacalo hovorit o NLG. Kvapalny zemny plyn. to sa da pri chladeni dusikom a velmi vysokych tlakoch. zvycajne sa takto prepravuje plyn v tankeroch a je to dost narocne na udrzanie. A vraj su autobusi na NLG???? To co budu mat v sebe dusikove chladivo na nadrze? Na toto som odpoved nedostal. https://cdr.cz/clanek/scania-predstavila-nove-autobusy-hybridni-i-elektricke/diskuse#comment-1087060
+
Co nepokládat debilní dotazy v diskuzi a radši si to zjistit? Zjevně to klasické parohy jako trolejbus nemá, bude to fungovat automaticky. https://praha.idnes.cz/foto.aspx?r=praha-zpravy&c=A170816_132744_praha-z...
LNG se čerpá do tepelně izolované nádrže, k čemu by tam měl být proboha tekutý dusík???
Vzhledem k tomu, že v MHD se předpokládá pravidelné zatížení, takže nebude nutné LNG v nádrži skladovat, kdy je nutné odpařující se plyn odpouštět, což je největší problém v porovnání s CNG, stejně jako u LH2.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Co nepokládat debilní dotazy
ondra1 https://cdr.cz/profil/v0cas
30. 10. 2017 - 10:37https://cdr.cz/clanek/scania-predstavila-nove-autobusy-hybridni-i-elektricke/diskuseCo nepokládat debilní dotazy v diskuzi a radši si to zjistit? Zjevně to klasické parohy jako trolejbus nemá, bude to fungovat automaticky.
https://praha.idnes.cz/foto.aspx?r=praha-zpravy&c=A170816_132744_praha-zpravy_rsr&foto=JSK5da77b_DSC02241.jpg
LNG se čerpá do tepelně izolované nádrže, k čemu by tam měl být proboha tekutý dusík???
Vzhledem k tomu, že v MHD se předpokládá pravidelné zatížení, takže nebude nutné LNG v nádrži skladovat, kdy je nutné odpařující se plyn odpouštět, což je největší problém v porovnání s CNG, stejně jako u LH2.https://cdr.cz/clanek/scania-predstavila-nove-autobusy-hybridni-i-elektricke/diskuse#comment-1087549
+
A pražští radní uvažujou, že v Praze znovu zavedou trolejbusy :D prostě Krnda IQ tykve
co se Vám jako na trolejbusech v Praze nelíbí? Troleje mají být jen nad částí trasy do kopce, jinak to budou samostatné elektrobusy.
Za prvé to nemají být trojebusy, ale elektrobusy "s externí výpomocí", tzn. že trolej má být jen v dlouhém stoupání, která dává baterii nejvíce zabrat a omezuje tak denní dojezd. Zatím zkušebně v jednom stoupání.
Za druje je to nejelegantnější a nejméně ztrátový systém jak dostat el. energii do vozidla, takže trolejbusy svou logiku mají (i když stát je za ekologické nepovažuje a dotuje nákupy vozidel CNG, LPG).
Za třetí to nevymyslela Krnda, ale je to rozsáhlejší projekt testování eletrobusů (běží už dva roky).
Neskumal som ako bude vyzerat takyto polotrolejbus, ma to tiez 2 palice a musi zastavit aby sa chytil na trolej? Zastavit by bolo OK to sa spravi trebars na poslednej zastavke pred stupanim, ale ak ma sofer vystupit a rucne napasovat palice to uz nie je ono.
keby LPG, CNG to je este ako tak OK. Ale u nas na Slovensku sa zacalo hovorit o NLG. Kvapalny zemny plyn. to sa da pri chladeni dusikom a velmi vysokych tlakoch. zvycajne sa takto prepravuje plyn v tankeroch a je to dost narocne na udrzanie. A vraj su autobusi na NLG???? To co budu mat v sebe dusikove chladivo na nadrze? Na toto som odpoved nedostal.
Co nepokládat debilní dotazy v diskuzi a radši si to zjistit? Zjevně to klasické parohy jako trolejbus nemá, bude to fungovat automaticky.
https://praha.idnes.cz/foto.aspx?r=praha-zpravy&c=A170816_132744_praha-z...
LNG se čerpá do tepelně izolované nádrže, k čemu by tam měl být proboha tekutý dusík???
Vzhledem k tomu, že v MHD se předpokládá pravidelné zatížení, takže nebude nutné LNG v nádrži skladovat, kdy je nutné odpařující se plyn odpouštět, což je největší problém v porovnání s CNG, stejně jako u LH2.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.