Ty nepřátele vypadají naprosto otřesně až vtipně ve srovnání s Doom 1 co vyšel skoro o rok dřív..
+1
-30
-1
Je komentář přínosný?
Ty nepřátele vypadají
code https://cdr.cz/profil/jmeno-prijmeni123
23. 9. 2015 - 17:22https://cdr.cz/clanek/system-shock-z-roku-1994-se-vraci-ve-vylepsene-verzi-k-dostani-ihned/diskuseTy nepřátele vypadají naprosto otřesně až vtipně ve srovnání s Doom 1 co vyšel skoro o rok dřív..https://cdr.cz/clanek/system-shock-z-roku-1994-se-vraci-ve-vylepsene-verzi-k-dostani-ihned/diskuse#comment-819204
+
Ve srovnani se System Shockem vypada vtipne cely Doom.
Jenom engine + mapy, myslenka zadna. Dneska by se to vydavaalo za technologicke demo. Staci najmout brigadnika aby kreslil v editoru levely a bylo mozno vydavat nove dily do nekonecna.
+1
+19
-1
Je komentář přínosný?
Ve srovnani se System Shockem
petr22 https://cdr.cz/profil/petr22
24. 9. 2015 - 08:33https://cdr.cz/clanek/system-shock-z-roku-1994-se-vraci-ve-vylepsene-verzi-k-dostani-ihned/diskuseVe srovnani se System Shockem vypada vtipne cely Doom.
Jenom engine + mapy, myslenka zadna. Dneska by se to vydavaalo za technologicke demo. Staci najmout brigadnika aby kreslil v editoru levely a bylo mozno vydavat nove dily do nekonecna.https://cdr.cz/clanek/system-shock-z-roku-1994-se-vraci-ve-vylepsene-verzi-k-dostani-ihned/diskuse#comment-819238
+
Až na to, že Doom1 System Shocku 1 (SS1) nesahá ani po kolena: full 3D SS1 vs pseudo3D Doom1, propracovaný příběh (který v Doomu v podstatě neexistuje), daleko větší množství zbraní, vylepšení, e-mailové logy, které provázejí hráče hrou, ....System Shock 2 pak byl ještě větší pecka.
+1
+24
-1
Je komentář přínosný?
Až na to, že Doom1 System
RadekN https://cdr.cz/profil/radek-nemec
23. 9. 2015 - 22:27https://cdr.cz/clanek/system-shock-z-roku-1994-se-vraci-ve-vylepsene-verzi-k-dostani-ihned/diskuseAž na to, že Doom1 System Shocku 1 (SS1) nesahá ani po kolena: full 3D SS1 vs pseudo3D Doom1, propracovaný příběh (který v Doomu v podstatě neexistuje), daleko větší množství zbraní, vylepšení, e-mailové logy, které provázejí hráče hrou, ....System Shock 2 pak byl ještě větší pecka.https://cdr.cz/clanek/system-shock-z-roku-1994-se-vraci-ve-vylepsene-verzi-k-dostani-ihned/diskuse#comment-819223
+
Co mě tenkrát dostalo byla ta jízda na kolečkových bruslích.
+1
-10
-1
Je komentář přínosný?
Co mě tenkrát dostalo byla ta
Luděk Růžička https://cdr.cz/profil/flash
24. 9. 2015 - 19:53https://cdr.cz/clanek/system-shock-z-roku-1994-se-vraci-ve-vylepsene-verzi-k-dostani-ihned/diskuseCo mě tenkrát dostalo byla ta jízda na kolečkových bruslích.https://cdr.cz/clanek/system-shock-z-roku-1994-se-vraci-ve-vylepsene-verzi-k-dostani-ihned/diskuse#comment-819387
+
JJ, vzpominam si na "fajn skok" mail od Shodan, kdyz s nima clovek projel ten "skokanskej mustek". :-)
+1
+18
-1
Je komentář přínosný?
JJ, vzpominam si na "fajn
RadekN https://cdr.cz/profil/radek-nemec
25. 9. 2015 - 11:38https://cdr.cz/clanek/system-shock-z-roku-1994-se-vraci-ve-vylepsene-verzi-k-dostani-ihned/diskuseJJ, vzpominam si na "fajn skok" mail od Shodan, kdyz s nima clovek projel ten "skokanskej mustek". :-)https://cdr.cz/clanek/system-shock-z-roku-1994-se-vraci-ve-vylepsene-verzi-k-dostani-ihned/diskuse#comment-819447
+
Jen bych doplnil, že původní hra umožňovala jen 320x200. Do 640x480 to doplnila až CD verze, která je vlastně (i díky nadabovaným logům tím, čím měla být původní hra).
+1
+16
-1
Je komentář přínosný?
Jen bych doplnil, že původní
David Ježek https://cdr.cz/autor/david-jezek
27. 9. 2015 - 20:14https://cdr.cz/clanek/system-shock-z-roku-1994-se-vraci-ve-vylepsene-verzi-k-dostani-ihned/diskuseJen bych doplnil, že původní hra umožňovala jen 320x200. Do 640x480 to doplnila až CD verze, která je vlastně (i díky nadabovaným logům tím, čím měla být původní hra).https://cdr.cz/clanek/system-shock-z-roku-1994-se-vraci-ve-vylepsene-verzi-k-dostani-ihned/diskuse#comment-819592
+
Ty nepřátele vypadají naprosto otřesně až vtipně ve srovnání s Doom 1 co vyšel skoro o rok dřív..
Ve srovnani se System Shockem vypada vtipne cely Doom.
Jenom engine + mapy, myslenka zadna. Dneska by se to vydavaalo za technologicke demo. Staci najmout brigadnika aby kreslil v editoru levely a bylo mozno vydavat nove dily do nekonecna.
Až na to, že Doom1 System Shocku 1 (SS1) nesahá ani po kolena: full 3D SS1 vs pseudo3D Doom1, propracovaný příběh (který v Doomu v podstatě neexistuje), daleko větší množství zbraní, vylepšení, e-mailové logy, které provázejí hráče hrou, ....System Shock 2 pak byl ještě větší pecka.
Co mě tenkrát dostalo byla ta jízda na kolečkových bruslích.
JJ, vzpominam si na "fajn skok" mail od Shodan, kdyz s nima clovek projel ten "skokanskej mustek". :-)
Jen bych doplnil, že původní hra umožňovala jen 320x200. Do 640x480 to doplnila až CD verze, která je vlastně (i díky nadabovaným logům tím, čím měla být původní hra).
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.