CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Tesla svolává 56 tisíc automobilů, neumějí zastavit na stopce

No spíše by mělo být alarmující, že udánlivě triviální chybka v nastavení SW vyžaduje svolávací akci.

Čtením mezi řádky tak musí být každému jasné, že Tesla jako obvykle lže a problém bude HW typu a tedy velmi závažný.

Autorovo podivení se, že něco Muskátovori prošlo pak považuji za humorné. Tomu blábolícímu imbecilovi by díky masívní podpoře mOvcí prošlo i pojídaní batolat na Times Square za bílého dne :-D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Taky mi to svolavani prijde podivne - Tesly prece maji FW aktualizovany na dalku, takze kdyby to byl jen SW problem, tak se to opravi v ramci bezneho update.
Nebo to pripojeni na internet maji vozy jen s nejakou nadstrandardni vybavou a zbytek se musi aktualizovat fyzickym pripojenim nekde v autoservisu?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Stačí se podívat do zdrojového článku "Tesla is issuing an over-the-air update to recall a "Full Self-Driving" (FSD) beta feature that allowed cars to roll through stop signs". Tzn. nejedná se o žádnou svolávačku ale o OTA aktualizaci jakou Tesla standardně používá.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Aha, takze novinar CDR to popsal blbe.

Ze Tesla aktualizuje firmware zase az takova bombova zprava neni ...... nebo bude redakce CDR psat i treba clanky o svolavacce routeru TP-ink, Asus, Cisco atd?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vis, kdo to je imbecil ? Tak si to nastuduj, abys priste takovouhle kravinu nemohl napsat.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ty?

Jinak je to reference na červeného trpaslíka. Ale chápu, že jsi příliš mladý na to aby jsi to věděl.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Není ta reference na něco jiného? Červeného trpa znám docela dobře a souvislost s ním tam nevidím.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

V tomto pripade vyvstava otazka ci by pre autopilota mali platit vsetky predpisy rovnako ako pre cloveka.
Znacka Stop je hlavne pre ludi aby sa v neprehladnej krizovatke zastavili a poriadne obzreli situaciu. Vela takych krizovatiek so stopkou je vcelku prehladnych a daju sa bezpecne prejst aj bez zastavenia. Autopilot so vsetkymi kamerami a senzormi dokaze situaciu vyhodnotit a naplanovat prejazd krizovatkou o vela rychlejsie ako clovek, tak je otazne naco by bolo dobre to zastavenie. Clovek ma pomalsie vnimanie a vyhodnocovanie ako autopilot, takze pre ludskych vodicov to ma vyznam.
Nezastavam sa FSD Tesly, ale su aj ine firmy co robia autopilotov, ktory su na vyssej urovni, a verim tomu, ze casom sa to vyvinie do masovo pouzitelneho stavu.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

ano, lidem neznalým předpisů se opravdu může zdát, že stopka je naprosto zbytečná značka která slouží jen k jednoduché buzeraci lidí fízly, ale on ten rozdíl tam je i v důsledcích chování. na stopku nesmíš účastníka provozu s předností jízdy ani omezit, na trojuhelníku je nesmíš jen ohrozit. To v praxi znamená, že když vyjíždíš ze stopky, tak vozidlo za tebou, které má přednost nemusí nijak změnit rychlost své jízdy. Je víceméně jasné, že tohle systém tesly, který nepoužívá lidary a není tak schopen měřit okamžitě rychlost ostatních účastníků provozu, nebere v potaz a tak se jedná o chybu ohrožující bezpečnost a ne pouze přílišnou formálnost.

Proto se stopky mnohdy vyskytují na velmi přehledných úsecích, kde se vyjíždí na hlavní tah. Díky přehlednosti se zdá, že by tam být nemusela, ale pokud by vozidlo ze stopky omezovalo hlavní proud, tak by se mohlo stát, že první řidič hlavního proudu na to sice šlápne, ale ten za ním, to do něm napálí, protože nenadálou a neočekávanou změnu rychlosti jízdy toho prvního nečeká.

Samozřejmě, zneužívání té značky fízly je kategorie sama pro sebe, ale fízl si vždycky něco najde. Zločinci jsou už takoví z povahy své nátury.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Znenie zakona fakticky nic nemeni na tom, ze autopilot dokaze rychlejsie naplanovat prechod krizovatkou, alebo odbocenie a pripojenie bez toho aby musel zastavovat (ak to nie je nutne).

Takisto vysvetlovanie zakona moze byt rozne. Je to skor taka hra na slovicka a ich vyznamy.

Napr. Co ak ide z vedlajsej cesty so stopkou traktor/nakladiak/autobus, ktory vidi v dialke prichadzajuce auto na hlavnej, odboci na hlavnu cestu ale je pomaly. Toto prichadzajuce auto je obmedzene lebo musi spomalit a tym padom by doslo k poruseniu predpisov, co je realne nezmysel.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ne nedokaze. Bez lidaru nedokaze zjistit rychlost bliziciho se vozidla tak rychle, jak to clovek odhadne.

Vyklad zakona je jen jeden. Pokud chces diskutovat vyznam a implikace stopky, mel by jsi odevzdat ridicak.

Omezeni je limitovano samozrejme nejvyssi dovolenou rychlosti vozidla i mistne pripustne rychlosti. Snazis se klickovat tam, kde k tomu neni prostor.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

S tím lidarem nemáš pravdu. No zrovna lidar není věc která by ti moc pomohla v rychlém odhadování rychlosti ostatních vozidel. V tom ohledu není o moc užitečnější než dobrý kamerový systém. Co ti však pomůže je kvalitní radar (mmWave radar) který v novějších Teslách už není. A to bych viděl jako větší problém než nepřítomnost lidaru.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jojo, proto se dělají laserové rychloměry pro fízly, protože neodhaduje rychlost vozidel. Lidar ti dá stejné podklady jako ten radar, akorát podstatně přesnější a je méně citlivý na materiály ostatních objektů (ale ne zcela, vysoce reflexivní prvky jakož i světlolamy jsou problém, proto je vhodné je kombinovat).

to že absence obojího je na tzv. autonomních vozech problém pak je i můj pohled. Za mně by právě z těchto důvodů nemělo být Tesle nikdy povoleno jejich FSD vydat.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Lidar není o nic lepší než kamery + dostatečný výkon na zpracování obrazu. Výstupem lidaru jsou informace které se hezky zpracovávají, ale není to nic by jsi nedostal z kamer když dokážeš správně zpravovat obraz. Radar ti hlavně pomůže za špatných podmínek kdy lidar a kamery nefungují optimálně. Jinak existují radary které poskytují velice dobré výsledky (vícekanálové ~80GHz radry) a jsou o několik řády levnější než lidar.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Uvědomuješ si, že lidar není nějaká kamera s přísvitem, ale jedná se o laserový dálkoměr?! Správně bychom tomu měli říkat LADAR. V podstatě to nemá s kamerou společného nic. Naopak s tím tvým radarem toho má společného hodně (liší se jen frekvencí EM záření paprsku, které vydává a přirozenou všesměrovostí).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Presne tak. S kamerou je to ale vyhdne kombinovat, pac to AI pomuze lepe vyhodnotit, zda lidar snima porad stejny objekt, nebo do "zaberu" vletelo neco jineho - treba jine auto, ptak, cedule u cesty atd.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Troufnu si tvrdit, že lidar je pro autonomní vozidla zbytečný overkill a zbytečně nákladný. Stejnou práci odvede kamerový systém s kombinací s radarem. Víš kolik takový komerční lidar stojí? Byly sice pokusy se solid state lidarem (např. od firmy Elmos), ale zatím to moc nefunguje.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No s ohledem na to, že ho mám ve vysavači, tak překvapivě pár stokorun. Jinak dělám v oboru, kde na autonomní vozíky do průmyslu cpeme lidary běžně. Tam už jsou samozřejmě ceny jednotek vyšší, ale že by stály nějaký likvidační ranec se říci nedá. Začínáme na dejme tomu 15 tisících za vozítko s hmotností do 15 kg a nejdeme přes 140 tisíc u manipulační pětituny (samozřejmě v jejím případě jich je víc a doplněno o další typy senzorů). Nevýhodou LIDARu je prostě jen velmi vysoké rozlišení (ve srovnání s radarem), takže si vypomáháme koutovými odrážeči, které nám pomáhají v rámcové navigaci a řídící jednotka tak náhodná data může snadno předfiltrovat. Pro pochopení pokud umístíme dva kouťáky před linku, vznikne tím pro řídící počítač virtuální brána, kdy vše za nimi může zahodit, protože tam nepojede, ani od tamtud nic nevyjede/nevyjde a extrémně složitá a členitá linka se tak nemusí v reálném čase v získaném obrazu vůbec dešifrovat.

Naopak si v průmyslu neškrtneme s radary, protože kombinace uzemněných, neuzemněných a feromagnetik, paramagnetik a diamagnetik která se v průmyslu běžně vyskytuje je pro radary naprosto smrtící. Dtto to bude s radary na vozidlech, pro sledování ostatních vozidel dobrý (lepší než ultrazvuk díky rychlosti), ale pro tvorbu map v reálném městském prostředí asi nic moc.

S čím si však neumíme poradit jsou ryze optické kamery. A protože děláme s firmami, které na rozdíl od namachrovanců z Tesly, mají s optickým rozpoznáváním dekády zkušeností v průmyslu, kde nároky na bezpečnost a přesnost jsou vyšší než u aut a zároveň se jedná o kontrolované prostředí, kde jsme schopni do jisté míry zaručit stejné podmínky, tak ti mohu fundovaně říci, že na kamerách spolehlivé samořízení prostě fungovat nebude. A aby bylo jasno, bavíme se o kamerách, kde kamera stojí 350 tisíc klacků a vyhodnocovací jednotka půl míče, tedy polovinu ceny Modelu 3.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ano vím co lidar přesně je a dokonce vím jak funguje radar. Na škole (VUT, FEKT Automatizace) jsme pracoval na dálkově ovládaných robotech. Z předešlých let jsem tam měli robota s jménem UTAR který byl vybaven lidarem od SICKu. I na základě zkušeností s lidarem u UTARu se pak vyvíjela první generace vozítek Orpheus na které už lidar nebyl ale výrazně vylepšený kamerový systém.
Radary nejsou oblast kterou bych se nějak více zabýval (věnuji se bezdrátovým SoC) ale i tak jsem si chvilku hrál s mmWave radary z rodiny AWRxxxx.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jo tak Žalud, jo? Hm. tak k tomu pánovi a jeho hnízdu no comment.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No já Žaluda pamatuji jako doktoranda a nemohu proti němu říct křivého slova. A pokud jsou výsledky, tak prostředky zase nejsou tak důležité.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Lidar naopak pomuze s mereni rychlosti velmi dobre (pokud neni mlha nebo neco, co ovlivnuji ty laserove paprsky (asi v infracernem spektru)), protoze lidar s presnosti na milimetr nebo i zlomky milimetru meri vzdalenost objektu kolem vozidla. No a kdyz treba 5x behem sekundy zmerite vzdalenost pohybujiciho se telesa (auta), tak spocitat presny vektor rychlosti je uz snadna matematika. Mnohem slozitejsi horsi problem je poznat, zda merim porad to stejne teleso, nebo mi tam prijelo mezi merenimi neco jineho.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Však to nikde nerozporuji. Pouze říkám, že dobrý kamerový systém je stejně vhodný jako lidar pro měření rychlosti při nasazení v autonomních vozidlech.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No, bohužel jsi to ale řekl:
"No zrovna lidar není věc která by ti moc pomohla v rychlém odhadování rychlosti ostatních vozidel."

Jako fajn, asi jsi ujel a myslel jsi to prostě tak, že kamera to podle tebe zvládne stejně dobře (nezvládne, ale to je na delší debatu). Ale na tuhle nejednoznačnost si dej příště pozor, v podstatě jsi rozpoutal zbytečnou diskuzi.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No když už mě cituješ, tak by jsi to mohl napsat celé: " No zrovna lidar není věc která by ti moc pomohla v rychlém odhadování rychlosti ostatních vozidel. V tom ohledu není o moc užitečnější než dobrý kamerový systém. "

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ale ta věta prostě není pravda. Lidar je věc, která ti hodně pomůže v rychlém odhadování rychlosti ostatních vozidel. Běžný lidar na vozidlech a autonomních vozících má rotační frekvenci 25-100 Hz a přesnost měření vzdálenosti v nižších jednotkách cm na vzdálenost o které uvažujeme ve scénáři výše. V podstatě už dva cykly ti umožní změřit rozdíl pozice objektu v prostoru a ty jich máš za sekundu k dispozici třebas těch 50. Tedy pohyb vozidla rychlostí 20 m/s ti lidar rozkouskuje po 0,4 m a změří ti to s dostatečnou přesností během 100ms (takový krok nastavujeme jako minimální, ale u nás jezdí vozíky pomalu). Tohle je prostě velmi rychlé a srovnatelně rychlé s klasickým radarem, kde samozřejmě můžeš (ale nemusíš) využít dopplerovského posunu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tesla je snad jediná firma na světě, která se programově snaží eliminovat své vlastní zákazníky. Bezpečnost až na posledním místě.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

To je v podstatě jediná věc, kterou na Tesle kvituji. Čím více těch matláků zabije, tím lépe. Bohužel stejně jako u covidu, je smrtnost Tesly až příliš nízká (byť není nulová :-).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nějak nevím, že by nějaká Tesla někoho eliminovala. Ale zase vím o případech, kdy autopilot zachraňoval situaci. Ono je jistě zábavné něco hejtit, ale je také celkem zajímavé se dívat, jak se jejich autopilot chová v krizových situacích, kde se ve spoustě případů chová opravdu až překvapivě dobře (v poslední době jsem narazil na nějaké kanály z USA, kam lidi sdílejí záznamy z kamer z krizových situací, kdy mají zapnutého autopilota).
Zdar Max

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Prodávat něco pod názvem "autopilot", aniž by to bylo schopno bez nehody řešit banální dopravní situace, považuji za podvod na kupujících:

https://www.theguardian.com/technology/2021/aug/16/teslas-autopilot-us-i...

Těch "sebevražd" řidičů, co se vědomě nevěnovali řízení, nebo za volantem dokonce spali a tudíž svěřili svůj život něčemu, co není ani zdaleka schopno danou úlohu splnit, nebylo zas tak málo. Na YT se mohou chlubit čí chtějí, ale zásah asistenčních systému v krizových situacích je dnes už defacto standard a např. Mercedes má dnes Level 3 s oficiálním povolením v Německu, zatímco Tesla s tím svým zázrakem propadla. A vlastně není divu, když se spoléhá na obraz z kamer, takže za snížené viditelnosti vidí stejně blbě, jako člověk.

Zdar lyon

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To je obehraná písnička, on ten, co to řídil, je ve skutečnosti genius, jen si nepřečetl návod, on za to nemůže. Lol, sorry, ale tohle svalování vlastní hlouposti/neschopnosti na někoho jiného, to je prostě mimo.
Zdar Max

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Sorry, ale argumentovat poznámkou malým písmem pod čarou někde na poslední straně, zatímco mediálně tlačí něco úplně jiného, je klasická Muskova manipulace. Ano, můžeme to svádět na lidi, v tom případě to ale mluví hodně o tom, kolik lidí ducha mdlého mu skočí na špek a tu Teslu si koupí.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tesla nutí lidi i držet ruce na volantu. To, že se někdo zabije a najdou ho v rozmačkaný Tesle, kde má ve volantu narvanou flašku, to fakt není chyba Tesly ani nějakého nejasného textu.
Papírový návod je jen část pravdy. Ti lidé selhali nejen při čtení, ale i při dalších x věcech.
Zdar Max

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ty jseš děsněj zmrd. V jednom příspěvku dehonestuješ lidi jak je musel autopilot zachraňovat aby jsi v následujícím dehonestoval jiné lidi, že se na autopilota spolehli. Žije se ti s takovou úrovní zmrdství dobře?

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Já netvrdím, že je autopilot dokonalej. Jen jsem se ohradil vůči tomu, že v něm všichni vidí jen "zabijáka lidí". Ono i v těch videích od řidičů Tesel jsou situace, kdy by měl autopilot zareagovat a nezareagoval a musel převzít řízení řidič. V jednom případě to bylo dokonce v situaci, kdy někdo v protisměru najednou přejel plnou a chtěl předjíždět a Tesla hned nezareagovala (možná by zareagovala později, možná ne, řidič byl rychlejší a strhnul volant).

Každopádně jste se moc pěkně projevil, jste opravdu charakter ;-).
Zdar Max

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Ještě dodám nějaké další info, třeba tady:
https://www.youtube.com/c/WhamBaamTeslacam/videos
jsou tam jak špatné chování Tesel, tak lepší, než od řidiče.

Každopádně bych toho jejich autopilota vůbec neodsuzoval, někdy funguje opravdu velmi pěkně a i ty reakce jsou dost rychlý.

Stačí hledat na YT Tesla dashcam.

Zdar Max

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Autopilot v Teslách nefunguje úplně špatně a je na tom statisticky lépe než když řídí člověk. Ten rozdíl reálně není příliš velký. Co je však pravdou, že hodnoty co udává Tesla jsou hodně nadsazené, protože nepoužívá jednotnou metodiku hlášení incidentů ani v rámci US. Pokud to hodně nadnesu ... pokud Tesla v autonomním režimu to napálí do stromu, v jednom státě je to incident a v jiném ne. Hezká studie: https://engrxiv.org/preprint/view/1973/3986

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

tohle je blábol (tím neříkám, že tvůj). Ano, je spousta neřidičů co omlátí auto na parkovišti, přehlídnou obrubník a nebo dostanou smyk na zledovatělé vozovce. Ale počet řidičů, co to při vědomí napálí do stromu nebo fízlů je zanedbatelně malý. Jo, na "incidenty" je ťukanec na parkovišti a sejmutá fízlkára 1:1, ale důsledky jsou diametrálně jiné.

Navíc my přece nechceme zamořit silnice automaty se schopností namyšlené bloncky v SUV, ale vyježděného řidiče s miliónem bez nehody, nebo se mýlím?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Co je jako blábol? Že výrobci nepoužívají jednotnou metodiku reportování incidentů u autonomních či částečně autonomních vozidel? Když něco porovnáváš musíš vít nějakou metodiku. Co jiného v tomto případě použít něž počet incidentů na najeté km?
Jinak si přečti tu zprávu. Je to celkem zajímavé počtení...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ne, že statisticky je Tesla bezpečnější pouhým srovnáním incidentů na km. Protože to právě nebere v potaz co ten incident ve skutečnosti znamená pro účastníky provozu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Prosím přečti si ten dokument a pak komentuj.

Ale pokud bych ti to měl přeložit, tak po "normalizaci" incidentů je stále bezpečnější Tesla v autonomním módu než řidič. Ale ne už o tolik, co uvádí marketing výrobce.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zběžně jsem to prolétl (číst se mi to nechce) a pochopil jsem, že berou v potaz pouze nehody a rozlišují je na úroveň závažnosti. To je pak zcela vo hovnu, protože jsou z toho vyjmuty případy, kdy řidič zásahem do řízení srážce předešel. Protože o Tesle je veskrze známo, že má tendence "předat" řízení i těsně před srážkou a tím z toho udělat vinu řidiče.

Takže to má hodnotu papíru, na který to vytiskneš, k ničemu jinému ten dokument není.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak mi pověz, jakou lepší metriku navrhuješ?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nezávisle testování státní agenturou, kde bude u náhodně zakoupeného vozidla profesionální řidič sledovat provoz a záznamové zařízení snímat nejen optické, ale i jiné senzorické vstupy. Samozřejmě v ostrém provozu v ryze náhodných cestách za každého počasí.

Jenže to by dopadlo pro "autopiloty" naprosto katastrofálně. Takže se do toho žádná automobilka nežene. Ale ty Evropské alespoň tímto způsobem testují interně. Proto je level 3 Mercedesu nesrovnatelně bezpečnější a spolehlivější než FSD Tesly (pravda, taky v dražším autě).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Než tu začnete vychvalovat ten Mercedes, tak se nejdříve podívejte, co to umí a za jakých podmínek. Pak dojdete k tomu, že je to lepší adaptabilní tempomat pro nižší rychlosti.
Samozřejmě bych byl rád, kdyby tu byla nějaká konkurence, ale bohužel. První je Google, druhá je Tesla (možná ten Google někdy předstihne, přecijen začínají mít větší vzorek) a pak dlouho nic.
Ten Mercedes je jen o razítku, o ničem jiném. Zřejmě dobře provedený marketingový tah :-/.
Zdar Max

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Já si nic zjišťovat nemusím. Mercedes má od úřadů schválený SAE level 3. Tvoje milovaná teslička, jako správná sračka, se mrcasí na levelu 2, tedy glorifikovanému asistentovi jízdy v jízdních pruzích. A to přes opakované (od roku 2015 co dva roky a od roku 2020 co rok) lži toho tvého sexuálního idolu.

Mercedes si na rozdíl od Tesly nemůže dovolit systém, který bude zabíjet jeho klientelu, byť sporadicky, protože Mercedes je v automobilovém průmyslu a mezi bohatší klientelou pojem. Klienti Tesly mají stejný status jako iOvce - přeplacená neužitečná hovna, kterých když ubude, nic se nestane, viď maxíku ;-)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

To, že se chová neurvale, snažíte se urážet a zesměšňovat spoludiskutující, vám na důležitosti vašich slov nic nepřidá, spíše ubere. Vy jste si něco vzal do hlavy, a přes to nejede vlak, nejste schopen unést kritiku ani jiný názor. Udávané zdroje si pročítat nebudete, informace si zjišťovat nebudete, protože vy máte přece pravdu a nemáte takové věci přeci zapotřebí.
Tak hodně zdaru ;-).
Zdar Max

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nezesměšňuji diskutující, zesměšňuji tebe. V tomto případě mimochodem ani tebe.

Všimni si rozdílu "diskuze" s J D a tebou. Stejný zdroj, dva různé styly. Opravdu to bude mnou? Nebo jen nutně reaguji na typ "diskuze" a "diskutéra" ;-)

Prostě to neokecáš. Mercedes dostal od přísných Německých úřadů štempl na SAE level 3. Tesla má jen razítko na dvojku. Můžeš se to snažit sebevíce zaonačit, ale to je prostě nemilosrdný fakt. Myslíš, že by Mercedes, nedal co tzv. FSD od Tesly? Dal a ještě lépe, protože je od počátku navrhován na přeplněné a malé silnice Evropy. Jenže Mercedes není přesvědčen, že by jeho systém zajistil velkou míru bezpečnosti, takže ho prostě neuvolní a ani nepropaguje. Na rozdíl od Tesly, kde ten systém není schopen jezdit bezpečně ani po širokých a přehledných amerických dálnicích, ale v klidu ho propaguje jako autopilota (což jí opět v Evropě zatrhnul soud, protože to ohrožovalo dementy z Tesel a jiné účastníky provozu).

Takže mi tady neplkej něco o názoru nebo kritice, sám s tím máš zjevný problém.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Totální alibismus. To vy ne, to jiní vás donutil se takto chovat. Čím jsem se vás tak dotknul, že mě musíte častovat slovy jako:
"ty jseš děsněj zmrd, Žije se ti s takovou úrovní zmrdství dobře, tvého sexuálního idolu, Klienti Tesly mají stejný status jako iOvce - přeplacená neužitečná hovna".

Já vám to řeknu, nijak jsem na vás neútočil nedělal jsem na vás osobní výpady atd. Jediné co, tak nemám pro vás odpovídající názor. Takže šup, hned kamenem do mě.
Promiňte, ale této úrovně diskuse se již nebudu účastnit.
Zdar Max

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

maxíku, náš vztah není utvářen jedinou diskuzí, kde se výjimečně chováš neútočně a ty to moc dobře víš;-)

Šanci na urovnání jsem ti dával už dvakrát a dvakrát jsi ji zahodil. Třetí šance nedávám.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Ludia spamätajte sa,autor si vymyslel ocividny blud a teraz sa na vas doma zabava a odbavuje zatial co si nadavate...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tesla nemusi nikam jazdit,dostane aktualizaciu softwaru,toto neni hardwarovy problem, je to hoax a autor nevie o Tesle skoro nic...problem so zastavovanim na stopke je v beta verzii autonomneho softwaru ktory dobrovolne testuje takmer 60 tisic aut,tento software je vo vyvoji a ludia ktori dobrovolne testuju tento system su si vedomi rizik a o svolavacej akcii nemoze byt ani rec,ved ide o softwarovy problem a to Tesla riesi aktualizaciami na dialku...nechapem o co autorovi ide,je to blud jak daleko vidi...neviem aky ucel tohto clanku bol ked autor vzdy pise iba o neuspechoch Tesly ale nikdy nespomenie ziadne klady,tym padom je to jasne a hlavne neprofesionalne v jeho obore

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Podla komentarov tu asi viem o co autorovi dlhodobo ide,rozhadat ludi a potom sa na komentaroch odbavuje...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Autor ani nevie docitat clanok dokonca ako spravny hoaxer alebo nerozumie anglicky a vymysla si...posledna veta v clanku zo zdroja hovori o tom ze sa ocakava OTA over the air aktualizacia na zaciatku februara takze o zvolavacej akcii do servisov nemoze byt rec, neobjektivne a neprofesionalne a teda hanba pre CDR portal sirit taketo bludy,ale citatelnost robi money na reklamach,este ze ich mam bloknute...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.