Tetris se dočká filmového zpracování, na cestě je rovnou trilogie
Jeden z producentů filmového zpracování Mortal Kombat, Lawrence Kasanoff, se svěřil magazínu Empire, že na svět přivede další videoherní adaptaci. Tentokrát na jednu značku, jejíž filmové zpracování by napadlo asi málokoho – Tetris. Snímek by měl značit počátek nové filmové série, na obzoru je momentálně trilogie.
Filmy by měly být rozděleny na tři části údajně z důvodu rozsáhlého příběhu, nikoliv kvůli vaření z vody. Na otázku, co by diváci měli od snímku očekávat, odpověděl Kasanoff následovně: „Nebudeme mít po filmu pobíhající bločky s nohama… Ale je skvělé, že si to lidi myslí. Snižuje nám to laťku!“
Příběh je zatím utajovaný, ale měl by pokrývat téma tvoření řádu z chaosu. Zápletky se tedy ještě nějaký ten den nedočkáme, a zůstává pouze možnost spekulací. Údajně však zatím nikdo na jejich pojetí nepřišel. Herecké obsazení zatím zůstává ve fázi castingu, takže premiéra je velmi v nedohlednu.
Tetris je hrou natolik starou, že si dnes skrze její pofidérní grafiku lze jen stěží představit, jak by takový koncept mohl být předělán do filmové podoby. Ale třeba tvůrci překvapí. Koneckonců není problém se od předlohy vzdálit natolik, aby na ni odkázal snímek jen v klíčových momentech.
Náklady na zpracování by měly být $80 milionů dolarů. Pro srování se jedná o téměř polovinu více, než jakého budget se dostalo nedávnému Deadpoolovi, který pracoval v rámci $58 milionu dolarů. Film by měl být v koprodukován v Číně a Spojených státech pod záštitou společnosti Threshold Global Studios.
Diskuse ke článku Tetris se dočká filmového zpracování, na cestě je rovnou trilogie