Nejspíš byla, ale z visuté dráhy by zase bylo méně masakrózních videí pro Liveleak.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Nejspíš byla, ale z visuté
Jack FX https://cdr.cz/profil/jackfx
4. 8. 2016 - 07:29https://cdr.cz/clanek/v-cine-chteji-zatocit-s-dopravnimi-zacpami-elektrobusem-ktery-jezdi-nad-auty/diskuseNejspíš byla, ale z visuté dráhy by zase bylo méně masakrózních videí pro Liveleak.https://cdr.cz/clanek/v-cine-chteji-zatocit-s-dopravnimi-zacpami-elektrobusem-ktery-jezdi-nad-auty/diskuse#comment-916995
+
Aby měla takovouhle kapacitu, určitě by nevyšla moc levně - nejspíš několikanásobně dráž, než koleje. Kromě toho by hyzdila město a bránila ve výhledu.
Tohle je taky zajímavější, ne?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Aby měla takovouhle kapacitu,
Pety https://cdr.cz/profil/petyy
4. 8. 2016 - 10:36https://cdr.cz/clanek/v-cine-chteji-zatocit-s-dopravnimi-zacpami-elektrobusem-ktery-jezdi-nad-auty/diskuseAby měla takovouhle kapacitu, určitě by nevyšla moc levně - nejspíš několikanásobně dráž, než koleje. Kromě toho by hyzdila město a bránila ve výhledu.
Tohle je taky zajímavější, ne?https://cdr.cz/clanek/v-cine-chteji-zatocit-s-dopravnimi-zacpami-elektrobusem-ktery-jezdi-nad-auty/diskuse#comment-917037
+
By mě zajímalo jak jsou řešené dodávky či vyšší osobáky? Asi na tu silnici nesmí.. Ve vizualiaci to ale jezdí v běžném městě a tam zakázat zásobování nelze. A co když budu chtít odbočit a zrovna se dostanu pod tenhle bus a ani neuvidím okolí, protože pojede skoro stejně rychle jako auta pod ním? Chápu že to zatím bude asi jezdit jen na něčem jako "magistrály", ale i ty mají připojovací a odbočovací pruhy. Představa, že jedu v proudu aut třeba 30 km/h a půl metru od okna kolem mě prosviští noha tohohle busu 60 km/h není moc příjemná. Úplně luxusní může být situace, když v zácpě začne tohle vozidlo hořet (např. zkrat na podvozku, vada baterie apod..). Chudáci lidi v autech pod ním - to je jak požár v tunelu. Je tu mnoho nejasností a nezodpovězených otázek. Ale třeba to nějak doladí nebo to mají domyšlené.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
By mě zajímalo jak jsou
Labir https://cdr.cz/profil/pavel-simunek
4. 8. 2016 - 10:53https://cdr.cz/clanek/v-cine-chteji-zatocit-s-dopravnimi-zacpami-elektrobusem-ktery-jezdi-nad-auty/diskuseBy mě zajímalo jak jsou řešené dodávky či vyšší osobáky? Asi na tu silnici nesmí.. Ve vizualiaci to ale jezdí v běžném městě a tam zakázat zásobování nelze. A co když budu chtít odbočit a zrovna se dostanu pod tenhle bus a ani neuvidím okolí, protože pojede skoro stejně rychle jako auta pod ním? Chápu že to zatím bude asi jezdit jen na něčem jako "magistrály", ale i ty mají připojovací a odbočovací pruhy. Představa, že jedu v proudu aut třeba 30 km/h a půl metru od okna kolem mě prosviští noha tohohle busu 60 km/h není moc příjemná. Úplně luxusní může být situace, když v zácpě začne tohle vozidlo hořet (např. zkrat na podvozku, vada baterie apod..). Chudáci lidi v autech pod ním - to je jak požár v tunelu. Je tu mnoho nejasností a nezodpovězených otázek. Ale třeba to nějak doladí nebo to mají domyšlené.https://cdr.cz/clanek/v-cine-chteji-zatocit-s-dopravnimi-zacpami-elektrobusem-ktery-jezdi-nad-auty/diskuse#comment-917045
+
1) Okoli videt nepotrebujes, jedes stejne podle navigace ne? Me by spis zajimalo, co tenhle bus bude delat kdyz uz odbocujes. Na rovne silnici misto pro ty nohy je, ale na rusne krizovatce byt nemusi ...
2) Pozar v tunelu je tim nebezpecnejsi cim je tunel delsi. Tohle je sice dlouhe na autobus, ale v porovnani s tunely kratke.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
1) Okoli videt nepotrebujes,
HKMaly https://cdr.cz/profil/hkmaly
4. 8. 2016 - 17:37https://cdr.cz/clanek/v-cine-chteji-zatocit-s-dopravnimi-zacpami-elektrobusem-ktery-jezdi-nad-auty/diskuse1) Okoli videt nepotrebujes, jedes stejne podle navigace ne? Me by spis zajimalo, co tenhle bus bude delat kdyz uz odbocujes. Na rovne silnici misto pro ty nohy je, ale na rusne krizovatce byt nemusi ...
2) Pozar v tunelu je tim nebezpecnejsi cim je tunel delsi. Tohle je sice dlouhe na autobus, ale v porovnani s tunely kratke.https://cdr.cz/clanek/v-cine-chteji-zatocit-s-dopravnimi-zacpami-elektrobusem-ktery-jezdi-nad-auty/diskuse#comment-917219
+
Jednoduché ... v číně a severní koreji tyhle hybridy prostě nebudou zatáčet a budou jezdit kyvadlově ;)
Problém vyřešen , grant udělen ....
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jednoduché ... v číně a
Xspy https://cdr.cz/profil/xspy
4. 8. 2016 - 17:52https://cdr.cz/clanek/v-cine-chteji-zatocit-s-dopravnimi-zacpami-elektrobusem-ktery-jezdi-nad-auty/diskuseJednoduché ... v číně a severní koreji tyhle hybridy prostě nebudou zatáčet a budou jezdit kyvadlově ;)
Problém vyřešen , grant udělen .... https://cdr.cz/clanek/v-cine-chteji-zatocit-s-dopravnimi-zacpami-elektrobusem-ktery-jezdi-nad-auty/diskuse#comment-917233
+
V Severni Koreji je to jednoduche, protoze tam na silnici potka pouze par lidi na kole.....
Kdo neuhne, je imperialista a zapadni stvac a Kim s nim zatoci. V Cine ale tenhle pristup zacina narazet na odpor.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
V Severni Koreji je to
petr22 https://cdr.cz/profil/petr22
5. 8. 2016 - 15:44https://cdr.cz/clanek/v-cine-chteji-zatocit-s-dopravnimi-zacpami-elektrobusem-ktery-jezdi-nad-auty/diskuseV Severni Koreji je to jednoduche, protoze tam na silnici potka pouze par lidi na kole.....
Kdo neuhne, je imperialista a zapadni stvac a Kim s nim zatoci. V Cine ale tenhle pristup zacina narazet na odpor.https://cdr.cz/clanek/v-cine-chteji-zatocit-s-dopravnimi-zacpami-elektrobusem-ktery-jezdi-nad-auty/diskuse#comment-917665
+
Buď je ta novinka tak stará , nebo se tu recykluje článek .... Rozhodně se v minulé diskuzi většina shodla , že je to masírka na sponzory a stejně z toho bude nakonec slušnej tunel (úspory jsou minimální , technické provedení pochybné a nákladné - v normální ekonomice odsouzené k zapadnutí ) ;)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Buď je ta novinka tak stará ,
Xspy https://cdr.cz/profil/xspy
4. 8. 2016 - 17:40https://cdr.cz/clanek/v-cine-chteji-zatocit-s-dopravnimi-zacpami-elektrobusem-ktery-jezdi-nad-auty/diskuseBuď je ta novinka tak stará , nebo se tu recykluje článek .... Rozhodně se v minulé diskuzi většina shodla , že je to masírka na sponzory a stejně z toho bude nakonec slušnej tunel (úspory jsou minimální , technické provedení pochybné a nákladné - v normální ekonomice odsouzené k zapadnutí ) ;)
https://cdr.cz/clanek/v-cine-chteji-zatocit-s-dopravnimi-zacpami-elektrobusem-ktery-jezdi-nad-auty/diskuse#comment-917221
+
Ano, už to tu bylo, jenže teď ten prototyp vyrobili. Čína není normální ekonomika ...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ano, už to tu bylo, jenže teď
Jirka1 https://cdr.cz/profil/jirka1
5. 8. 2016 - 20:57https://cdr.cz/clanek/v-cine-chteji-zatocit-s-dopravnimi-zacpami-elektrobusem-ktery-jezdi-nad-auty/diskuseAno, už to tu bylo, jenže teď ten prototyp vyrobili. Čína není normální ekonomika ...https://cdr.cz/clanek/v-cine-chteji-zatocit-s-dopravnimi-zacpami-elektrobusem-ktery-jezdi-nad-auty/diskuse#comment-917834
+
Nebyla by praktičnější visutá dráha?
Nejspíš byla, ale z visuté dráhy by zase bylo méně masakrózních videí pro Liveleak.
Aby měla takovouhle kapacitu, určitě by nevyšla moc levně - nejspíš několikanásobně dráž, než koleje. Kromě toho by hyzdila město a bránila ve výhledu.
Tohle je taky zajímavější, ne?
By mě zajímalo jak jsou řešené dodávky či vyšší osobáky? Asi na tu silnici nesmí.. Ve vizualiaci to ale jezdí v běžném městě a tam zakázat zásobování nelze. A co když budu chtít odbočit a zrovna se dostanu pod tenhle bus a ani neuvidím okolí, protože pojede skoro stejně rychle jako auta pod ním? Chápu že to zatím bude asi jezdit jen na něčem jako "magistrály", ale i ty mají připojovací a odbočovací pruhy. Představa, že jedu v proudu aut třeba 30 km/h a půl metru od okna kolem mě prosviští noha tohohle busu 60 km/h není moc příjemná. Úplně luxusní může být situace, když v zácpě začne tohle vozidlo hořet (např. zkrat na podvozku, vada baterie apod..). Chudáci lidi v autech pod ním - to je jak požár v tunelu. Je tu mnoho nejasností a nezodpovězených otázek. Ale třeba to nějak doladí nebo to mají domyšlené.
1) Okoli videt nepotrebujes, jedes stejne podle navigace ne? Me by spis zajimalo, co tenhle bus bude delat kdyz uz odbocujes. Na rovne silnici misto pro ty nohy je, ale na rusne krizovatce byt nemusi ...
2) Pozar v tunelu je tim nebezpecnejsi cim je tunel delsi. Tohle je sice dlouhe na autobus, ale v porovnani s tunely kratke.
Jednoduché ... v číně a severní koreji tyhle hybridy prostě nebudou zatáčet a budou jezdit kyvadlově ;)
Problém vyřešen , grant udělen ....
V Severni Koreji je to jednoduche, protoze tam na silnici potka pouze par lidi na kole.....
Kdo neuhne, je imperialista a zapadni stvac a Kim s nim zatoci. V Cine ale tenhle pristup zacina narazet na odpor.
Buď je ta novinka tak stará , nebo se tu recykluje článek .... Rozhodně se v minulé diskuzi většina shodla , že je to masírka na sponzory a stejně z toho bude nakonec slušnej tunel (úspory jsou minimální , technické provedení pochybné a nákladné - v normální ekonomice odsouzené k zapadnutí ) ;)
Ano, už to tu bylo, jenže teď ten prototyp vyrobili. Čína není normální ekonomika ...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.