CDR.cz - Vybráno z IT

V nejnovějším videu k Just Cause 4 se hlavní hrdina žene za tornádem

Když hlavní hrdina Rico nesoupeří s nepřáteli, sleduje ve volné chvíli dokument "Lovci tornád". Soudíme tak alespoň na základně nejnovějšího videa, o které se podělili tvůrci z Avalanche Studios.

Just Cause se na obrazovky hráčů vrátí už počtvrté a ani tentokrát nepřichází s prázdnou. Naopak s sebou nese spoustu akce i neotřelé zábavy. Pokud patříte mezi milovníky adrenalinových sportů, považujete se tak trochu za kaskadéry a je-li ta nejsložitější cesta váš cíl, budete se v roli našeho hlavního hrdiny cítit jako ve vlastní kůži.

Důkazem budiž zbrusu nové video, které autoři uveřejnili na GamesComu. V něm se totiž ženeme za tornádem. Z technického hlediska nám má ovšem posloužit jako ukázka destrukčního a fyzikálního modelu. Právě na ten jsou vývojáři pyšní: „Trajektorie každého objektu se počítá v reálném čase, což otevírá jedinečné a zbrusu nové příležitosti k hraní.“

Tornáda jsou v Just Cause 4 jednou ze čtyř takzvaných extrémních meteorologických simulací. Jsou schopna prolétnou krajinou a do ničivé spirály vtáhnout velké kusy trosek, nebo i letadlo z nebes.  

Za vývojem trochu šílené hry stojí newyorší Avalanche Studios. Jejich další týmy mají na svědomí herního Mad Maxe nebo právě chystané Rage 2. Rukopis je tedy u Just Cause 4 více, než čitelný. Hra vychází na Windows PC, PlayStation 4 a Xbox One už 4. prosince.

Michal "MichalPospíchal" Pospíchal

V roli novináře se na herní scéně pohybuje už více než 9 let. V historii prošel několika velkými redakcemi, jako BonusWeb.iDnes.cz, naposledy se v roli šéfredaktora podílel na tvorbě serveru inGamer.cz, který byl 1. ledna 2014 sloučen s herní sekcí CDR.cz, kde nadále vedl rubriku. V červenci 2014 se na vlastní žádost přesunul na post editora magazínu. Od roku 2016 píše také pro DIIT.cz o technických a všeobecných tématech.

více článků, blogů a informací o autorovi

Diskuse ke článku V nejnovějším videu k Just Cause 4 se hlavní hrdina žene za tornádem

Žádné komentáře.