Pristane i na sikmem povrchu, ok. Ale kdo zaruci, ze po pristani z toho povrchu nesjede? Nebo se nezacne sypat sut? Lidsky pilot asi prece jen bude porad volit jen rovnou plochu.
+1
+11
-1
Je komentář přínosný?
Pristane i na sikmem povrchu,
John Douberro https://cdr.cz/profil/john-douberro
17. 9. 2015 - 08:13https://cdr.cz/clanek/vrtulnik-darpy-s-robotickymi-nohami-pristane-skoro-vsude/diskusePristane i na sikmem povrchu, ok. Ale kdo zaruci, ze po pristani z toho povrchu nesjede? Nebo se nezacne sypat sut? Lidsky pilot asi prece jen bude porad volit jen rovnou plochu.https://cdr.cz/clanek/vrtulnik-darpy-s-robotickymi-nohami-pristane-skoro-vsude/diskuse#comment-818663
+
Jistěže bude radši volit rovnou plochu, ale zkuste najít rovnou plochu v rokli ze které vrtulník zachraňuje horolezce nebo někde na samotě u lesa, kde si chlap užizl prsty na cirgule. Případně na torpédoborci na neklidném moři.
Co se sjetí týče, tak to se to dá zařídit udržováním otáček motoru a sklopená vrtule aby netáhla dokudď nebude jisté, že se udrří nebo je upevněný nebo něco podobného.
+1
-16
-1
Je komentář přínosný?
Jistěže bude radši volit
Vebloud https://cdr.cz/profil/vebloud
17. 9. 2015 - 09:17https://cdr.cz/clanek/vrtulnik-darpy-s-robotickymi-nohami-pristane-skoro-vsude/diskuseJistěže bude radši volit rovnou plochu, ale zkuste najít rovnou plochu v rokli ze které vrtulník zachraňuje horolezce nebo někde na samotě u lesa, kde si chlap užizl prsty na cirgule. Případně na torpédoborci na neklidném moři.
Co se sjetí týče, tak to se to dá zařídit udržováním otáček motoru a sklopená vrtule aby netáhla dokudď nebude jisté, že se udrří nebo je upevněný nebo něco podobného.https://cdr.cz/clanek/vrtulnik-darpy-s-robotickymi-nohami-pristane-skoro-vsude/diskuse#comment-818670
+
Ano a pri tom pristani do svahu se rotorem zarizne do skaly nad sebou. Jasny, prehanim, ale nedalo mi to :-)
Rozesmala me ale ta poznamka, ze hmotnost je podobna jako liziny. Jasne, motory a zesilena pohybliva konstrukce rozhodne budou vazit +- to, co kus ohnute trubky... :D
+1
-12
-1
Je komentář přínosný?
Ano a pri tom pristani do
Jan Machacek https://cdr.cz/profil/honzax
18. 9. 2015 - 10:14https://cdr.cz/clanek/vrtulnik-darpy-s-robotickymi-nohami-pristane-skoro-vsude/diskuseAno a pri tom pristani do svahu se rotorem zarizne do skaly nad sebou. Jasny, prehanim, ale nedalo mi to :-)
Rozesmala me ale ta poznamka, ze hmotnost je podobna jako liziny. Jasne, motory a zesilena pohybliva konstrukce rozhodne budou vazit +- to, co kus ohnute trubky... :Dhttps://cdr.cz/clanek/vrtulnik-darpy-s-robotickymi-nohami-pristane-skoro-vsude/diskuse#comment-818783
+
proto mivaji lopatky rotoru na konci jinou barvu, aby pilot videl kde mu konci listy rotoru, ona ta rokle muze bekt klidne rovina, ale pokud tam budou treba pulmetrove surty tak tam proste s lizinama ani koleckama nepristane ikdys by rotorem o nic neskrtnul, a na tom svahu pak pilot zhruba vi jaky sklon mu jeste staci na pristani a jaky jiz ne, a to i dnes kdy ma jen ty liziny nebo kolecka
+1
+8
-1
Je komentář přínosný?
proto mivaji lopatky rotoru
SamanCZ (neověřeno) https://cdr.cz
18. 9. 2015 - 17:45https://cdr.cz/clanek/vrtulnik-darpy-s-robotickymi-nohami-pristane-skoro-vsude/diskuseproto mivaji lopatky rotoru na konci jinou barvu, aby pilot videl kde mu konci listy rotoru, ona ta rokle muze bekt klidne rovina, ale pokud tam budou treba pulmetrove surty tak tam proste s lizinama ani koleckama nepristane ikdys by rotorem o nic neskrtnul, a na tom svahu pak pilot zhruba vi jaky sklon mu jeste staci na pristani a jaky jiz ne, a to i dnes kdy ma jen ty liziny nebo koleckahttps://cdr.cz/clanek/vrtulnik-darpy-s-robotickymi-nohami-pristane-skoro-vsude/diskuse#comment-818846
+
Pristane i na sikmem povrchu, ok. Ale kdo zaruci, ze po pristani z toho povrchu nesjede? Nebo se nezacne sypat sut? Lidsky pilot asi prece jen bude porad volit jen rovnou plochu.
Jistěže bude radši volit rovnou plochu, ale zkuste najít rovnou plochu v rokli ze které vrtulník zachraňuje horolezce nebo někde na samotě u lesa, kde si chlap užizl prsty na cirgule. Případně na torpédoborci na neklidném moři.
Co se sjetí týče, tak to se to dá zařídit udržováním otáček motoru a sklopená vrtule aby netáhla dokudď nebude jisté, že se udrří nebo je upevněný nebo něco podobného.
Ano a pri tom pristani do svahu se rotorem zarizne do skaly nad sebou. Jasny, prehanim, ale nedalo mi to :-)
Rozesmala me ale ta poznamka, ze hmotnost je podobna jako liziny. Jasne, motory a zesilena pohybliva konstrukce rozhodne budou vazit +- to, co kus ohnute trubky... :D
proto mivaji lopatky rotoru na konci jinou barvu, aby pilot videl kde mu konci listy rotoru, ona ta rokle muze bekt klidne rovina, ale pokud tam budou treba pulmetrove surty tak tam proste s lizinama ani koleckama nepristane ikdys by rotorem o nic neskrtnul, a na tom svahu pak pilot zhruba vi jaky sklon mu jeste staci na pristani a jaky jiz ne, a to i dnes kdy ma jen ty liziny nebo kolecka
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.