CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Výzva pro čtenáře: Zeptejte se herních vývojářů na to, co vás zajímá [GC 2014]

Witcher 3, bude tam prý použit physx, ale jelikož je to na konzole, tak bude pravděpodobně akcelerovaný přes CPU, tak se chci zeptat jestli na PC verzi bude Physx primárně přes GPU a cpu bude pouze ta zprzněná verze na jedno jádro. Jaký další vychytávky "nvidia only" tam budou ? Přemýšlím jestli hru před objednat, ale pokud se fámy o nvidia only potvrdí, přejde mě chuť, nehodlám tento prasácký souboj "only for best nvidia/amd" podporovat.

+1
+12
-1
Je komentář přínosný?

^ PhysX je program, který z principu ubírá nějakou zátěž (fyzikální výpočty) z CPU a nechá je přepočítat přes GPU.
Pokud někdo chce počítat PhysX přes CPU, tak to je fakt nelogický krok :-/

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
no a když už jsme u toho CD Projektu, tak tady je můj dotaz:
V jaké fázi vývoje se nachází Cyberpunk 2077 ?
(na datum vydání se asi nemá smysl ptát, protože na to by neodpověděli :D )

+1
-25
-1
Je komentář přínosný?

Ne physx je fyzikální engine a mělo by být jedno přes co se počítá, z pravidla by se to mělo asi počítat z toho kde je více rezerv. Jak se ukázalo už dříve, není problém aby physx běžel přes CPU stejně dobře jako přes GPU a osobně si myslím že aktuálně je více rezerv v CPU než v GPU, krom toho nvidia už vypustila info, že physx na next gene konzoly bude plnohodnotně funkční a když už teda musí běžet na GPU, tak si to můžou nechat, nebudu si kvůli jedné hře co za rok vydají s gpu physx kupovat novou grafiku, asi spadli ze stromu na zem ne ?

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Máte pravdu, PhysX se dá počítat i přes CPU, v tomhle jsem se nevyjádřil jasně.

Ale háček je v tom, že PhysX si koupila a dál vyvíjí Nvidia a proto taky nejlepších výsledků to dosahuje na grafických kartách. Logicky nejvíce optimalizujete pro svůj vlastní produkt, na 2. místě je až pak nějaké CPU z kterého vám nejdou zisky.

+1
-22
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.